סרטים באייפד

efibau

New member
סרטים באייפד

מבקש המלצה על אפליקציה לצפיית סרטים באייפד(3). ואיך מעבירים קבצי סרטים מהמחשב לאייפד כדי לצפות בהם?
 

mazovera

New member
כמה המלצות

1. אפשר להעביר סרטים בפורמט מתאים לאייפד באמצעות ה- itunes. זו האפשרות הכי מסורבלת לטעמי ועובדת רק אם הסרטים בפורמט שהאייפד יודע להקרין בתוכנת הוידאו המובנית...
2. התקנת אפליקציית צד ג' (VLC, Infuse, It's Playing וכו'). לאפליקציות הללו יש גרסאות חינם ויש אפשרות לרכוש (מתוך האפליקציה או בנפרד) גרסאות פרו (נדמה לי שעולות כ- 4-5$) שיודעות להתמודד עם פורמטים רבים יותר של וידאו וסאונד. אפשר להעביר אליהן קבצים גם דרך האיטיונז וגם באמצעות ממשק אינטרנט כאשר האייפד והמחשב מחוברים לאותה רשת אלחוטית. אני משתמש בעיקר ב Infuse Pro שגם מתחברת לסטרימרים/כוננים אלחוטיים שיש לי כך שאני יכול לקחת איתי את כל הסרטים על דיסק חיצוני כשאני טס לחו"ל וכו'.
3. אפליקציית Waltr (בקרוב יצא Waltr2) למחשב שמאפשר להעביר סרטים (ומדיה אחרת) בצורה פשוטה וקלה (ומקודד אותם באופן שיתאימו לאייפד בצורה אוטומטית ובמהירות רבה תוך כדי העברה) - החסרון - רשיון למחשב בודד עולה 20-30$. הניגון באייפד נעשה מהאפליקציות המובנות, כך שזה הפתרון היעיל ביותר מבחינת ביצועים וחיי סוללה של האייפד.
4. הפתרון האהוב עלי - Plex - שרת המדיה המרכזי שלי מאפשר צפייה/האזנה מכל מכשיר/מחשב בכל מקום בבית על גבי WIFI או מכל מקום בעולם על גבי האינטרנט וסנכרון של נקודת הצפייה אחרונה וכו' (כך שניתן להתחיל במכשיר אחד ולהמשיך במכשיר אחר).השרת חינם, האפליקציה לאייפד עולה כמה $. אם יש גם רשיון PlexPass (עולה כסף) שמאפשר לסנכרן מדיה שתשב באופן מקומי על האייפד כך שלא תהיה תלוי בחיבור לאינטרנט.
&nbsp
החסרון הגדול בהעברת סרטים (בכל אחת מהדרכים) לאייפד עצמו מעבר לכך שזה לוקח זמן ומצריך הכנה מוקדמת (קידוד/העתקה), הוא שזה תופס מקום יקר מאוד בזיכרון המוגבל מאוד שיש לאייפד. לכן אני מעדיף בדרך כלל פתרונות שמסתמכים על כונן חיצוני (למשל באמצעות Infuse Pro) או הזרמה משרת הפלקס הביתי.
&nbsp
יש בטח עוד בערך מליון דרכים ואפליקציות שונות עם פונקציונליות דומה לאלה שפירטתי.
 

efibau

New member
הסבר בשלבים

שלום MAZOVERA
ראשית שוב תודה על ההסבר המקיף. אני די חדש בענין העברת הסרטים לאייפד . הענין הוא שאני נוסע עוד שבוע לחו"ל לטיסה ארוכה ורציתי למשל להוריד את כל העונה השנייה של הסידרה שטיסל. הורדתי אותה למחשב ואני רואה שפורמט הסרטים הוא mp4. הורדתי גם את האפליקציה שהמלצת כאן INFUSE. כעת, איך בפועל אני מעביר את הסרטים שירדו למחשב - עד לאייפד?(באמצעות האפליקציה).
אשמח להסבר בשלבים
 

mazovera

New member
יש כמה דרכים - להלן 2

1. אלחוטי (בתנאי שהאייפד והמחשב נמצאים באותה רשת) - היכנס לאפליקציה על האייפד. בחר הוסף קבצים (לחיצה ב- 3 נקודות בחלק העליון של המסך), בחר ע"י דפדפן אינטרנט.
האפליקציה תיתן לך כתובת שאותה יש להקליד בדפדפן במחשב שלך ואז יפתח חלון שאליו תוכל לגרור את קבצי הסרטים שאתה רוצה להעתיק לאייפד.
2. חוטי - חבר את האייפד למחשב ובתוכנת אייטיונס מצא את האפליקציות שמותקנות אצלך (אני לא זוכר בדיוק את סדר המסכים והקליקים) - אם תבחר ב Infuse תוכל לגרור אליה את הסרטים.
&nbsp
הסבר מפורט יותר אתה יכול למצוא כאן: https://support.firecore.com/hc/en-us/sections/203332017-Adding-Videos-iOS-only-
וכאן https://support.firecore.com/hc/en-us/articles/215091047-iTunes-File-Sharing
&nbsp
בהצלחה
 
למעלה