סקר גישה לסמים

לזוטי, שימוש בקאנאביס לצרכים

רפואיים מקובל עלי, כל זמן שזה נעשה תחת פיקוח מתאים. כן, אני יודע משהו (לא הרבה) על השימוש במריחואנה למטרות רפואיות. כבר כתבתי: החומר עצמו אינו "טוב" או "רע", דרך השימוש בו היא "טובה" או "רעה".
 

בודוקאן

New member
עמדתי בעינין

אני מסכימה להפרדה בין כל מה שנמצא תחת הכותרת של "גראס" לבין החמרים הנרקוטיים, המעוררים וההלוצינוגנים. יחד עם זאת, איני מקבלת את הדיעה כי הגראס אינו מזיק, כבר ראיתי מספיק נזק ממנו. אני מסכימה עם אלישיר לגבי גישת השלטונות. אינני מקבלת את פלישתו של השלטון לתחום הפרט, כאשר הפרט אינו מזיק לזולת. כמובן, שהפרט הזה חייב לשאת באחרות למעשיו, בכל רגע. הן בפני החברה והן בפני החוק. לגבי הדוג'ו: לא אפסול תלמיד אם ידוע לי כי הוא משתמש בגראס. עם זאת, אני מאוד אשמח אם כתוצאה מהעיסוק הממושך בלימוד אומנות לחימה, הוא יגיע לנקודה בה הוא לא יזדקק לזה יותר. אשאף לזה ואהיה מוכנה לשוחח איתו על זה ולעזור לו בכך. לגבי שימושים רפואיים, הם קיימים, אך איני מתימרת להכיר את כולם. אחד השימושים העיקריים בגראס ברפואה הוא לצורך מניעת בחילות והקאות אצל חולים המקבלים טיפול כמוטרפי. אם הדבר נעשה בצורה מבוקרת, אני בהחלט סומכת על כך. יש אומנם תחליפים, אך לא תמיד יעילים כמו הגראס. ידוע לי על המחשבה לטפל בהלומי קרב בעזרת גראס. בעבר טיפלו בניצולי שואה בעזרת LSD, למיטב ידיעתי זה הופסק, בעיקר כי הדבר לא הוכיח את עצמו ממש. אבל, לעינין הלומי הקרב: מי שיצא לו להכיר מקרוב, יודע שיש בתוכנו אנשים שמצבם הוא כזה, שאם אני צריכה לטפל בהם, אני מוכנה לכל. ואם יוכיחו שגראס יכול לעזור להם, אני מוכנה לזה בהחלט. חייהם הם גהינום מתמשך עלי אדמות. אני מכירה חלק מהאנשים האמונים על הטיפול בהם, ואני די סומכת עליהם שידעו לעשות זאת כראוי. כמובן, תמיד יהיו כישלונות או תוצאות בלתי רצויות. אבל, לאיזה טיפול אין?
 

nage

New member
ועכשיו שיש לי גושפנקה רפואית

אני הולך להוריד איזה ראש
לא אכפת לי מה אנשים עושים בביתם, אני שותה איזה בירה כמעט כל ערב - תזרקו אותי לכלא. למריחואנה יש השפעות שליליות פיזיות ונפשיות, אבל כך גם להרבה תרופות חוקיות (ארטופן הורס את הכבד, ריטלין יכול להיות מסוכן). והכי חשוב הוצאה של כל מיני דברים אל מחוץ לחוק לא מקטינה את השימוש אלא רק מעבירה את הרווחים ואת הפיקוח על המכירה לידי גופים עברינים. בארה"ב הוציאו בשנת 1996 7000000000$ (כן 7 מיליארד דולאר) על המלחמה במריחואנה בלבד, מיותר לציין שכל ילד שני בתיכון יודע איפה אפשר להשיג גראס, ושהמלחמה הזו היא כישלון חרוץ. על הדרך גם נגרמות עוולות נוראאיות כמו למשל מבוגר בן 75 שנזרק לכלא משום שגידל לאישתו החולה במחלה סופנית גראס בחצר הבית, ביתם הוחרם ואישתו שהיו לה כפי הנראה עוד שנתיים שלוש התאבדה משום שלא יכלה לעמוד בכאבים ובחסרונו של בעלה. אח"כ הוא יצא זכאי במשפט - ואללה יופי.
 

ש מים

New member
גראס ושות'

חבר'ה, הגראס דופק את הזיכרון (רגע, מי אמר את זה? מתי? אני?? מי אני???), אבל לדעתי על כל אדם לקחת על עצמו את האחריות. אולי (אולי!) התרת הגראס כחוקי ומתן אפשרות פיקוח על גילאי המשתמשים ועל איכות וכמות החומר תמנע בעיות (ע"ע: "מרשם רפואי"). כמו שנאמר, גם לאלכוהול למיניו יש השפעות "לא חיוביות" ובכל זאת אף אחד לא חושב לאסור מכירת יין אדום. כל עוד השימוש אינו פוגע בחברה וכל עוד המשתמש אינו נופל לנטל על כתפי החברה (עלָי) - אני לא מוכן להכנס לצלחת שלו! זו תרומתי הצנועה לנושא שהוא ממש
.
 
למעלה