ספיישל יום הולדת לקיקה אדגר 9.1.1985

Renat Zeitune

New member
אהבת אמת

בכיכובם של אדלה נורייגה ופרננדו קולונגה
&nbsp
בן זוג: מאוריסיו איסלאס

 

faery18

New member
תודה על כל התמונות!

מזל טוב גם לה
שחקנית חביבה ביותר חבל שיצא לי לראות אותה רק בתשוקות
 

evglev1

Well-known member
מנהל
טוב זאת התקופתית היחידה שבה היא שיחקה לאורך כל הסדרה

אז לפחות ראית אותה בתקופתית. האמת ממה ששודר בארץ לא ראית רק בשלוש סדרות אהבת, כנגד כל הסיכויים וכוחו של גורל. את שתי הסדרות שרנת הביאה ויוה לא טרחו לרכוש, למרות שבאחת מהן קלונגה היה הראשי.
 

Renat Zeitune

New member
הבנתי שבאהבת אמת הייתה חמודה

למרות שהייתה פרקים ספורות. בתחילת כנגד כל הסיכויים הייתה חמודה ואהבתי אותה אך בהמשך עשו אותה ביצ'ית כזאת לא אמיתית שהשתמשה בתכסיס כדי להחזיק לצידה את הראשי. גם שכבה עם מישהו שהיא לא מאוהבת לקראת הסוף ואחרי זה גירשה אותו ולא אהבתי. בסוף היא הבינה שהראשי לא יהיה שלה והתאהבה בגבר ששכבה איתו ונכנסה ממנו להריון. אני זוכרת שבהתחלה רציתי אותה עם הראשי כי לא סבלתי אז בזמנו את הראשית(מרלן פבלה) וכל הזמן בכתה ודמותה של קיקה היה יותר מעניין היא הייתה עם אופי ואהבתי את זה חוץ מזה שאחיו של הראשי היה מאוהב במרלן ובגלל מחלתו כולם פינקו אותנו והכריחו את מרלן להנשא לו והראשי בעצמו וויתר עליה ויצא עם קיקה. היה מצחיק איך שהייתה בדמות של גבר כל הזמן היו לה פיתויים לסבסטיאן שהייתה קרובה אליו ועבדה איתו. וואי איזו נוסטלגיה חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת נראה כל הטלנובלות של קלונגה לפני הזר

הם פספוס מבחינתך, אבל אהבת אמת שהיא חלק מטרילוגיה תקופתית שאת הזר ותשוקות ראית, אכן במיוחד פספוס, וגם את הריימק לא זכיר לראות בניגוד לחבקי אותי חזק שראית את הסיפור ברק אלוהים סולח.
 
למעלה