סלופארק (פנגו) - הזהרו !!

תודה. בדקתי...הולכים לשבוק נראה לי...

"חברת איזי פארק תמשיך לספק שירותי חניה ארציים באמצעות כרטיס האיזי פארק עד ליום 10.7.2018, הכל בכפוף לתנאי ההסכם שבינה לבין והחברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ (להלן: "ההסכם").
ניתן יהיה להמשיך לעשות שימוש באופן מלא בכרטיס החניה איזי פארק עד לניצול מלוא היתרה הטעונה בכרטיס.
החל מיום 11.7.2018 ועד ליום 11.7.2020 לא יעמדו לטובת הציבור שירותי פריקה ו/או טעינה ו/או אחזקה ו/או אחריות לכרטיס ואיזי פארק תספק שירותי קריאת יתרת טעינה בלבד של הכרטיסים שיוותרו בידי הציבור על מנת לאפשר פדיון הסכומים הטעונים בכרטיס על פי תנאי ההסכם."..
גם כך גובים עבור המכשיר 80 ש"ח.
 


הציבור אשם אז הציבור ישלם. כנראה שכולם עברו לסלופארק/פנגו אז לא נשארו לאיזי פארק לקוחות.

גם לי יש איזה איזיפארק קבור איפושהו בבית, הלך לאיבוד כששידרגנו רכב ומאז גם אני עברתי לשירות אחר למרות שההעדפה הבסיסית שלי למסור את כרטיס האשראי לכמה שפחות חברות
 
יש בזה משהו... גם אני שכחתי מהאפשרות...

עד שהזכרת אותה פה...
מצד שני - יש פער לא קטן בין עלות הפלסטיק לעומת שימוש חינמי
(בהנחה שגוייה, מסתבר, שאמנם השימוש חינמי) .
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, כי לא דחפו לי שום דבר. אולי בטעות לחץ על משהו בהגדרות

כאמור, אני לא מתקינה את היישומים ומשתמשת כבר שנים רק בכוכביות של שני השירותים, ולא שילמתי שום דבר מלבד החניות שביצעתי.
 

סתם מבקרת

Active member
יש לנו פנגו בערך מאז שיצאו לשוק ומעולם לא "דחפו" לנו שירותים

לא התקנתי את האפליקציה כי בנסיון ההתקנה התברר לי שהם מבקשים את כל ההרשאות האפשריות, גם אלו שכלל אינן דרושות להם ואין הגיון שיבקשו /יקבלו.
מחייגת, מפעילה וכך גם מסיימת חניה, בלי בעיה. עניין של שניות בודדות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הציבור לא אשם והציבור לא משלם... זו אפשרות מיושנת ומסורבלת

שמחייבת היערכות מראש – קנייה ונשיאה של מכשיר פיזי (שצריך גם לוודא שיש בו יתרה ושהסוללות לא נגמרו...) סתם מסורבל.
&nbsp
אין לי שום בעיה למסור כ"א לחברות כאלה (הוא קיים כדי שאשתמש בו) ולא היו לי שום שירותים/חיובים מיותרים. אם יהיו, אטפל בהם כפי שאני מטפלת במצבים כאלה שיכולים לקרות בכל מקום. לא רואה סיבה להעניש את עצמי מראש רק למקרה שאולי תהיה בעיה. גם ב"איזי פארק" יכולה להיות בעיה, פשוט מסוגים אחרים, כך שזה לא מבטיח לי שום חיים שלווים ומאושרים.
 

k-don

Well-known member
לא מדויק מה שכתבת, וזו כבר הארכה שניה או שלישית של השרות

http://www.easypark.co.il/דף-1755-הודעת-משכ-ל.aspx

מרכז השלטון המקומי בישראל (ע.ר.) והחברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ ("משכ"ל"), המפעילות את הסדר החניה הארצי ברשויות המקומיות, מודיעות בזאת כי על פי ההסכם עם חברת איזי פארק פתרונות חניה חכמים בע"מ ("איזי פארק"), איזי פארק תמשיך לספק שירותי חניה ארציים עד ליום 31.12.2020 (להלן: "התקופה המוארכת").
בתקופה המוארכת ניתן יהיה להמשיך ולעשות שימוש באופן מלא בכרטיס החניה איזי פארק.

החל מיום 1.1.2021 ועד ליום 31.12.2022 לא יעמדו לטובת הציבור שירותי פריקה ו/או טעינה ו/או אחזקה ו/או אחריות לכרטיס ואיזי פארק תספק שירותי קריאת יתרת טעינה בלבד של הכרטיסים שיוותרו בידי הציבור על מנת לאפשר פדיון היתרה הטעונה בכרטיס נכון למועד 31.12.2022.

משכ"ל ו/או איזי פארק, אינן מחויבות למתן כל שירות שהוא של כרטיסי חניה איזי פארק לאחר ה- 31.12.2022, אלא אם כן תקופת ההסכם תוארך ותינתן על כך הודעה לציבור.
 
לא כתבתי, ציטטתי. מאותו מקום שאתה ציטטת...

אלא שהציטוט שלי מופיע כשמעוניינים לרכוש כרטיס,
https://il.parxglobal-hl.com/HomeloadingEPG-ILSite/devicepurchase.aspx
ואילו הציטוט שלך מופיע בשירות לקוחות.
קצת ריסקי, נראה לי, לאור העובדה שבמילא אתה משלם
(בהנחה) 80 ש"ח עבור הפלסטיק.
אז נראה שיש שתי אפשרויות - שירות חינמי שבו יש סיכון
להגניב שירותים שלא התבקשו, או שמראש אתה משלם עבור
הזכות לשירות.
בגלל שאני לא מרבה לנסוע למקומות ציבוריים שם נדרש כרטיס
חנייה, פחות משתלם לשלם עבור הסדר החנייה.
 

k-don

Well-known member
ניסיתי לשלוח להם אימייל בנושא - קיבלתי ADDRESS NOT FOUND

 
למעלה