סגירת שדה דב

מצב
הנושא נעול.

trilliane

Well-known member
מנהל
יש לזכור ששירותי הבריאות בפריפריה בעייתיים בלשון המעטה

מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך
טיפול רפואי באיכילוב. נסיעה של כ-5 דקות במונית ספיישל שעולה לכל היותר 30
ש"ח.
מנתב"ג לאיכילוב זה נסיעה ברכבת (נניח שמחכים לה רק 5 דקות, נא באוזן אבל
נניח) של כרבע שעה, כלומר 20 דקות אחרי הגעה לרציף הרכבת יורדים בסבידור
ומשם או הליכה של רבע שעה או נסיעה קצרצרה באוטובוס.
כאשר משדה דב מהירידה מהמטוס ועד העליה על המונית עוברות 5 דקות,
בנתב"ג מהנחיתה ועד ההתייצבות על רציף הרכבת זה בימינימום של המינימום
של האמ אמ אמא של המינימום עוד רבע שעה.

קיצקוץ, לאילתי שגר 5 דקות במונית (חלקם גם גרים 10 דקות ה-ל-י-כ-ה)
משדה תעופה אילת שהולכים לסגור אותו ושצריך סידור במרכז/צפון ת"א
דלת לדלת מצב קיים (שדה תעופה אילת - שדה דב - יעד בצפון/מרכז ת"א)
זה שעה עד שעה ו-10 דקות.
20 דקות לפני הטיסה יוצאים מהבית, טיסה חצי שעה ועוד 5 דקות עד למונית
ואז עוד 5 עד 10 דקות במונית. וסך הכל על מונית 25 עד 30 ש"ח.

מצב עתידי שצריך להגיע לשדה תעופה רמון, טיסה של חצי שעה לנתב"ג ומשם רכבת + אוטובוס או מונית עם תור ארוך ומחיר של כ-100 עד 130 ש"ח.
זמנים דלת לדלת במקום שעה מינימום שעתיים ורבע. מחיר במקום 30 ש"ח 110 ש"ח.

הרעת תנאים אחושקשוקה!!!
יש לזכור ששירותי הבריאות בפריפריה בעייתיים בלשון המעטה
 

ModiinCity

New member
המדינה לא קיימת רק בשביל תושבי אילת. צר לי, אבל זאת המציאות

מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך
טיפול רפואי באיכילוב. נסיעה של כ-5 דקות במונית ספיישל שעולה לכל היותר 30
ש"ח.
מנתב"ג לאיכילוב זה נסיעה ברכבת (נניח שמחכים לה רק 5 דקות, נא באוזן אבל
נניח) של כרבע שעה, כלומר 20 דקות אחרי הגעה לרציף הרכבת יורדים בסבידור
ומשם או הליכה של רבע שעה או נסיעה קצרצרה באוטובוס.
כאשר משדה דב מהירידה מהמטוס ועד העליה על המונית עוברות 5 דקות,
בנתב"ג מהנחיתה ועד ההתייצבות על רציף הרכבת זה בימינימום של המינימום
של האמ אמ אמא של המינימום עוד רבע שעה.

קיצקוץ, לאילתי שגר 5 דקות במונית (חלקם גם גרים 10 דקות ה-ל-י-כ-ה)
משדה תעופה אילת שהולכים לסגור אותו ושצריך סידור במרכז/צפון ת"א
דלת לדלת מצב קיים (שדה תעופה אילת - שדה דב - יעד בצפון/מרכז ת"א)
זה שעה עד שעה ו-10 דקות.
20 דקות לפני הטיסה יוצאים מהבית, טיסה חצי שעה ועוד 5 דקות עד למונית
ואז עוד 5 עד 10 דקות במונית. וסך הכל על מונית 25 עד 30 ש"ח.

מצב עתידי שצריך להגיע לשדה תעופה רמון, טיסה של חצי שעה לנתב"ג ומשם רכבת + אוטובוס או מונית עם תור ארוך ומחיר של כ-100 עד 130 ש"ח.
זמנים דלת לדלת במקום שעה מינימום שעתיים ורבע. מחיר במקום 30 ש"ח 110 ש"ח.

הרעת תנאים אחושקשוקה!!!
המדינה לא קיימת רק בשביל תושבי אילת. צר לי, אבל זאת המציאות
הגיע הזמן להפסיק להיות תלויים רק בשדה דב.
&nbsp
נראה לי שהשדה החדש ייתן דחיפה משמעותית לפיתוח האיזור. כך, לפחות, טוענים המדענים.
 

Ccyclist

Well-known member
והם צריכים מונית כי אין להם קווים משדה דב לאיכילוב.

מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך
טיפול רפואי באיכילוב. נסיעה של כ-5 דקות במונית ספיישל שעולה לכל היותר 30
ש"ח.
מנתב"ג לאיכילוב זה נסיעה ברכבת (נניח שמחכים לה רק 5 דקות, נא באוזן אבל
נניח) של כרבע שעה, כלומר 20 דקות אחרי הגעה לרציף הרכבת יורדים בסבידור
ומשם או הליכה של רבע שעה או נסיעה קצרצרה באוטובוס.
כאשר משדה דב מהירידה מהמטוס ועד העליה על המונית עוברות 5 דקות,
בנתב"ג מהנחיתה ועד ההתייצבות על רציף הרכבת זה בימינימום של המינימום
של האמ אמ אמא של המינימום עוד רבע שעה.

קיצקוץ, לאילתי שגר 5 דקות במונית (חלקם גם גרים 10 דקות ה-ל-י-כ-ה)
משדה תעופה אילת שהולכים לסגור אותו ושצריך סידור במרכז/צפון ת"א
דלת לדלת מצב קיים (שדה תעופה אילת - שדה דב - יעד בצפון/מרכז ת"א)
זה שעה עד שעה ו-10 דקות.
20 דקות לפני הטיסה יוצאים מהבית, טיסה חצי שעה ועוד 5 דקות עד למונית
ואז עוד 5 עד 10 דקות במונית. וסך הכל על מונית 25 עד 30 ש"ח.

מצב עתידי שצריך להגיע לשדה תעופה רמון, טיסה של חצי שעה לנתב"ג ומשם רכבת + אוטובוס או מונית עם תור ארוך ומחיר של כ-100 עד 130 ש"ח.
זמנים דלת לדלת במקום שעה מינימום שעתיים ורבע. מחיר במקום 30 ש"ח 110 ש"ח.

הרעת תנאים אחושקשוקה!!!
והם צריכים מונית כי אין להם קווים משדה דב לאיכילוב.
כלומר אין חיבור ישיר בדבר שהוא נושא הפורום.
&nbsp
אוטובוס מהתחנה שמחוץ לשדה דב פלוס החלפה באיבן גבירול לקו כלשהו שמגיע לאיכילוב זה הרבה יותר מ 5 דקות וחולים שחייבים לעשות את הנסיעה הזו על בסיס קבוע - יתכן מאד שרבים מהם לא יכולים להוציא ₪60 על מוניות בתל אביב כל פעם כאשר כרטיס יומי של גוש דן עולה ₪13.5 והכרטיסים התקופתיים נותנים נסיעה לשבוע שלם בעלות של מונית ליום אחד.
&nbsp
אז כן, זו הרעה מסויימת אבל לא סוף העולם שעיריית אילת מנסה להציג.

 

down und

New member
הטיסות הלוך חזור, גם לאחר הנחת תושב אילת

והם צריכים מונית כי אין להם קווים משדה דב לאיכילוב.
כלומר אין חיבור ישיר בדבר שהוא נושא הפורום.
&nbsp
אוטובוס מהתחנה שמחוץ לשדה דב פלוס החלפה באיבן גבירול לקו כלשהו שמגיע לאיכילוב זה הרבה יותר מ 5 דקות וחולים שחייבים לעשות את הנסיעה הזו על בסיס קבוע - יתכן מאד שרבים מהם לא יכולים להוציא ₪60 על מוניות בתל אביב כל פעם כאשר כרטיס יומי של גוש דן עולה ₪13.5 והכרטיסים התקופתיים נותנים נסיעה לשבוע שלם בעלות של מונית ליום אחד.
&nbsp
אז כן, זו הרעה מסויימת אבל לא סוף העולם שעיריית אילת מנסה להציג.
הטיסות הלוך חזור, גם לאחר הנחת תושב אילת
זה הרבה הרבה יותר ממונית הספיישל שלוקחים בת"א משדה דב.
חאלס עם החפירות שלך על אוטובוס.
גם מוניות ספיישל וגם טיסות מסחריות (לא מטוסים פרטיים) הם תח"ץ.
הפוסט נפתח בנושא שדה דב.
מרבית האנשים לשדה דב וממנו באים בטרמפ הקפצה ובמוניות ספיישל.
בנתב"ג יש גם רכבת ואוטובוסים לכ-10 יעדים ברחבי המדינה ושם
התפלגות האחוזים היא הרבה יותר גבוהה לרכבות + אוטובוסים + מי שמגיע
ברכב פרטי (החניון לרכב פרטי בשדה דב די קטן).


איך שלא תהפוך את זה, סגירת שדה תעופה אילת + סגירת שדה דב הם הרעת
תנאים לכל האילתים.
זה הופך את זמן הנסיעה דלת לדלת משעה ורבע למינימום שעתיים וחצי.
הכפלת הזמן. זה עוד לפני הדיבור על מי שרגיל למונית שזה מייקר לו בכמעט 100
ש"ח לכל כוון.
 

Ccyclist

Well-known member
החשיבה הכלכלית שלך הפוכה. ככל שפעולה חוזרת כך יש להוזיל אותה

הטיסות הלוך חזור, גם לאחר הנחת תושב אילת
זה הרבה הרבה יותר ממונית הספיישל שלוקחים בת"א משדה דב.
חאלס עם החפירות שלך על אוטובוס.
גם מוניות ספיישל וגם טיסות מסחריות (לא מטוסים פרטיים) הם תח"ץ.
הפוסט נפתח בנושא שדה דב.
מרבית האנשים לשדה דב וממנו באים בטרמפ הקפצה ובמוניות ספיישל.
בנתב"ג יש גם רכבת ואוטובוסים לכ-10 יעדים ברחבי המדינה ושם
התפלגות האחוזים היא הרבה יותר גבוהה לרכבות + אוטובוסים + מי שמגיע
ברכב פרטי (החניון לרכב פרטי בשדה דב די קטן).


איך שלא תהפוך את זה, סגירת שדה תעופה אילת + סגירת שדה דב הם הרעת
תנאים לכל האילתים.
זה הופך את זמן הנסיעה דלת לדלת משעה ורבע למינימום שעתיים וחצי.
הכפלת הזמן. זה עוד לפני הדיבור על מי שרגיל למונית שזה מייקר לו בכמעט 100
ש"ח לכל כוון.
החשיבה הכלכלית שלך הפוכה. ככל שפעולה חוזרת כך יש להוזיל אותה
החישוב שלך נכון אולי למי שטס פעם בכמה חודשים והנזק מארבעה מוניות לא מצטבר לו.
&nbsp
תושבי אילת מדברים על חולי יום באיכילוב שצריכים להגיע מספר פעמים בשבוע. במקרה כזה הם צריכים לממן טיסות מרובות שזה הנטל העיקרי, אבל במצב כזה מצמצמים הוצאות מיותרות ו ₪100 פלוס ליום על מוניות בתל אביב ואילת זו הוצאה שמי שיכול להתנייע בתח"צ יכול לצמצם בקלות במיוחד אם מדובר ב 2 -4 ימי טיסות בשבוע.
&nbsp
מי שטס 4 ימים בשבוע יכול לחסוך מחיר של טיסה אחת (ללא הנחת תושב אילת) כל שבוע, 4.33 טיסות בחודש אם ישתמש בתח"צ במקום במוניות, ומשום שמדובר בצורך שקורה לתושבי אילת ללא התחשבות במצב כלכלי זה יכול להיות קריטי עבור רבים מהם.
 
תהיה ריאלי, מי שמגיע מספר פעמים בשבוע מאילת לטיפול רפואי

החשיבה הכלכלית שלך הפוכה. ככל שפעולה חוזרת כך יש להוזיל אותה
החישוב שלך נכון אולי למי שטס פעם בכמה חודשים והנזק מארבעה מוניות לא מצטבר לו.
&nbsp
תושבי אילת מדברים על חולי יום באיכילוב שצריכים להגיע מספר פעמים בשבוע. במקרה כזה הם צריכים לממן טיסות מרובות שזה הנטל העיקרי, אבל במצב כזה מצמצמים הוצאות מיותרות ו ₪100 פלוס ליום על מוניות בתל אביב ואילת זו הוצאה שמי שיכול להתנייע בתח"צ יכול לצמצם בקלות במיוחד אם מדובר ב 2 -4 ימי טיסות בשבוע.
&nbsp
מי שטס 4 ימים בשבוע יכול לחסוך מחיר של טיסה אחת (ללא הנחת תושב אילת) כל שבוע, 4.33 טיסות בחודש אם ישתמש בתח"צ במקום במוניות, ומשום שמדובר בצורך שקורה לתושבי אילת ללא התחשבות במצב כלכלי זה יכול להיות קריטי עבור רבים מהם.
תהיה ריאלי, מי שמגיע מספר פעמים בשבוע מאילת לטיפול רפואי
באיכילוב לא באמת ירצה (אם בכלל יכול) להשתמש בתחבורה הציבורית "הרגילה".
לא סתם קיים במסגרת הביטוח הממלכתי ובמסגרת ביטוחים של קופות החולים החזר על נסיעות במוניות.
אתה לא יכול לצפות מחולה שמגיע לדיאליזה או לכימותרפיה לנסוע באוטובוסים.
וחולים במצבים קלים יותר כנראה לא מגיעים מספר פעמים בשבוע לאיכילוב.
 

down und

New member


תהיה ריאלי, מי שמגיע מספר פעמים בשבוע מאילת לטיפול רפואי
באיכילוב לא באמת ירצה (אם בכלל יכול) להשתמש בתחבורה הציבורית "הרגילה".
לא סתם קיים במסגרת הביטוח הממלכתי ובמסגרת ביטוחים של קופות החולים החזר על נסיעות במוניות.
אתה לא יכול לצפות מחולה שמגיע לדיאליזה או לכימותרפיה לנסוע באוטובוסים.
וחולים במצבים קלים יותר כנראה לא מגיעים מספר פעמים בשבוע לאיכילוב.

א-מחייה.
כל מלה.
 

Ccyclist

Well-known member
יש החזר? אז מונית מטרמינל 1 בנתיב המהיר אינה סוף העולם.

תהיה ריאלי, מי שמגיע מספר פעמים בשבוע מאילת לטיפול רפואי
באיכילוב לא באמת ירצה (אם בכלל יכול) להשתמש בתחבורה הציבורית "הרגילה".
לא סתם קיים במסגרת הביטוח הממלכתי ובמסגרת ביטוחים של קופות החולים החזר על נסיעות במוניות.
אתה לא יכול לצפות מחולה שמגיע לדיאליזה או לכימותרפיה לנסוע באוטובוסים.
וחולים במצבים קלים יותר כנראה לא מגיעים מספר פעמים בשבוע לאיכילוב.
יש החזר? אז מונית מטרמינל 1 בנתיב המהיר אינה סוף העולם.
מה בין עוד 5-10 דקות בנתיב המהיר או במסגר לבין "סוגרים את אילת" ?
 
שוב, הבעיה העיקרית אינה הקטע היבשתי בין נתב"ג לתל אביב

יש החזר? אז מונית מטרמינל 1 בנתיב המהיר אינה סוף העולם.
מה בין עוד 5-10 דקות בנתיב המהיר או במסגר לבין "סוגרים את אילת" ?
שוב, הבעיה העיקרית אינה הקטע היבשתי בין נתב"ג לתל אביב
הבעיה העיקרית זה הקטע האווירי.

ההחזר הוא כמובן מוגבל ובתנאים ולא החזר גורף.
ורוב הנוסעים בין אילת לגוש דן בכל זאת לא נוסעים בגלל סיבות רפואיות חמורות.

המחאה של עיריית אילת ושל תושבי אילת נובעת מכך שסגירת שדה דב תפגע באופן מהותי בקשר האווירי בין אילת למרכז הארץ.
סוגרים את שדה דב בלי שקיימת לו חלופה סבירה.

אגב, ההתנהלות של משרד התחבורה בהקשר של התעופה האזרחית הפנים-ארצית באופן כללי היא התנהלות מחדלית ולא רק בהקשר של שדה דב. גם את השדה בהרצליה סגרו בגלל סיבות נדל"ניות מבלי להכשיר לו חלופה.
וגם עדיין לא החליטו היכן יוקם השדה המשלים לנתב"ג. מתקשקשים על כך כבר שנים אבל החלטה עדיין אין.

שר התחבורה מתפאר ברפורמת השמיים הפתוחים אבל מבחינת תשתיות שדות התעופה הולכים צעד קדימה שלושה צעדים אחורה, די דומה למצב שאליו הגיעה הרכבת בשלהי כהונתו של השר כץ. גוזרים הרבה סרטים אבל בת'כלס פיתוח התשתיות לא מדביק את העליות בביקוש ובצרכים. שר התחבורה בהחלט יכול לזקוף לזכותו רפורמות שהגדילו את הביקושים, אבל בסנכרון בין הפיתוח לגידול בביקושים ובחיזוי הגידול בביקושים הוא פחות הצטיין. ראה ערך דוח המבקר מאתמול.
 
טיסה ספסיאל בהליקופטר מבית ה"שולח" לבית ה"מקבל".

מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך
טיפול רפואי באיכילוב. נסיעה של כ-5 דקות במונית ספיישל שעולה לכל היותר 30
ש"ח.
מנתב"ג לאיכילוב זה נסיעה ברכבת (נניח שמחכים לה רק 5 דקות, נא באוזן אבל
נניח) של כרבע שעה, כלומר 20 דקות אחרי הגעה לרציף הרכבת יורדים בסבידור
ומשם או הליכה של רבע שעה או נסיעה קצרצרה באוטובוס.
כאשר משדה דב מהירידה מהמטוס ועד העליה על המונית עוברות 5 דקות,
בנתב"ג מהנחיתה ועד ההתייצבות על רציף הרכבת זה בימינימום של המינימום
של האמ אמ אמא של המינימום עוד רבע שעה.

קיצקוץ, לאילתי שגר 5 דקות במונית (חלקם גם גרים 10 דקות ה-ל-י-כ-ה)
משדה תעופה אילת שהולכים לסגור אותו ושצריך סידור במרכז/צפון ת"א
דלת לדלת מצב קיים (שדה תעופה אילת - שדה דב - יעד בצפון/מרכז ת"א)
זה שעה עד שעה ו-10 דקות.
20 דקות לפני הטיסה יוצאים מהבית, טיסה חצי שעה ועוד 5 דקות עד למונית
ואז עוד 5 עד 10 דקות במונית. וסך הכל על מונית 25 עד 30 ש"ח.

מצב עתידי שצריך להגיע לשדה תעופה רמון, טיסה של חצי שעה לנתב"ג ומשם רכבת + אוטובוס או מונית עם תור ארוך ומחיר של כ-100 עד 130 ש"ח.
זמנים דלת לדלת במקום שעה מינימום שעתיים ורבע. מחיר במקום 30 ש"ח 110 ש"ח.

הרעת תנאים אחושקשוקה!!!
טיסה ספסיאל בהליקופטר מבית ה"שולח" לבית ה"מקבל".
מה הרווטא לתושבי אילת.
האם חשבתה על תושב מטולה הנדרש להגיע לבית חולים רמב"מ או אפילו לבית החולים בצפת ?
 

down und

New member
שו בידאך יא זאלמה?

טיסה ספסיאל בהליקופטר מבית ה"שולח" לבית ה"מקבל".
מה הרווטא לתושבי אילת.
האם חשבתה על תושב מטולה הנדרש להגיע לבית חולים רמב"מ או אפילו לבית החולים בצפת ?
שו בידאך יא זאלמה?
ראשית חשבת (בלי ה"א בסוף). כל ההטייות של גוף שני זכר בלשון עבר הן עם תי"ו
מנוקדת בפתח ובלי האות ה"א בסוף.
אתה קנית, אתה כתבת, אתה עשית ובעיקר לגבי הפוסט הזה אתה טעית.

מדובר על מצב קיים של שדה תעופה בתוך העיר אילת ושדה תעופה בתוך העיר ת"א.

מדוע לבטל מצב קיים שמטייבים עם הרבה אנשים בגלל שיש ישובים
בלי תחבורה בכלל? מה הקשר, למען השם?
 
תודה בעבור תקון העברית

שו בידאך יא זאלמה?
ראשית חשבת (בלי ה"א בסוף). כל ההטייות של גוף שני זכר בלשון עבר הן עם תי"ו
מנוקדת בפתח ובלי האות ה"א בסוף.
אתה קנית, אתה כתבת, אתה עשית ובעיקר לגבי הפוסט הזה אתה טעית.

מדובר על מצב קיים של שדה תעופה בתוך העיר אילת ושדה תעופה בתוך העיר ת"א.

מדוע לבטל מצב קיים שמטייבים עם הרבה אנשים בגלל שיש ישובים
בלי תחבורה בכלל? מה הקשר, למען השם?
תודה בעבור תקון העברית
 

luckydude

Active member
צריך גם להוסיף זמן לשאטל

מסתבר שיש לא מעט אנשים באילת שטסים לצורך
טיפול רפואי באיכילוב. נסיעה של כ-5 דקות במונית ספיישל שעולה לכל היותר 30
ש"ח.
מנתב"ג לאיכילוב זה נסיעה ברכבת (נניח שמחכים לה רק 5 דקות, נא באוזן אבל
נניח) של כרבע שעה, כלומר 20 דקות אחרי הגעה לרציף הרכבת יורדים בסבידור
ומשם או הליכה של רבע שעה או נסיעה קצרצרה באוטובוס.
כאשר משדה דב מהירידה מהמטוס ועד העליה על המונית עוברות 5 דקות,
בנתב"ג מהנחיתה ועד ההתייצבות על רציף הרכבת זה בימינימום של המינימום
של האמ אמ אמא של המינימום עוד רבע שעה.

קיצקוץ, לאילתי שגר 5 דקות במונית (חלקם גם גרים 10 דקות ה-ל-י-כ-ה)
משדה תעופה אילת שהולכים לסגור אותו ושצריך סידור במרכז/צפון ת"א
דלת לדלת מצב קיים (שדה תעופה אילת - שדה דב - יעד בצפון/מרכז ת"א)
זה שעה עד שעה ו-10 דקות.
20 דקות לפני הטיסה יוצאים מהבית, טיסה חצי שעה ועוד 5 דקות עד למונית
ואז עוד 5 עד 10 דקות במונית. וסך הכל על מונית 25 עד 30 ש"ח.

מצב עתידי שצריך להגיע לשדה תעופה רמון, טיסה של חצי שעה לנתב"ג ומשם רכבת + אוטובוס או מונית עם תור ארוך ומחיר של כ-100 עד 130 ש"ח.
זמנים דלת לדלת במקום שעה מינימום שעתיים ורבע. מחיר במקום 30 ש"ח 110 ש"ח.

הרעת תנאים אחושקשוקה!!!
צריך גם להוסיף זמן לשאטל
בין טרמינל 1 לתחנת הרכבת.
 

down und

New member
אבל מה המטרה האמיתית בסופו של דבר בביטול שני שדות

שאטלים אפשר לתגבר.
אבל מה המטרה האמיתית בסופו של דבר בביטול שני שדות
התעופה?

רק לצורך עשיית רווח נדל"ני בצפון ת"א ובצפון העיר אילת.
לכן אם זה רק מרע ולאיש זה לא משפר (זמני טיסות) ויעזור רק למעט כרישי
נדל"ן לדעתי יש לבטל את הרעיון ולהשאיר את המצב על כנו.
 
בשדה דב יש בעיה משפטית לעצור את התהליך, כי מדובר בקרקעות

אבל מה המטרה האמיתית בסופו של דבר בביטול שני שדות
התעופה?

רק לצורך עשיית רווח נדל"ני בצפון ת"א ובצפון העיר אילת.
לכן אם זה רק מרע ולאיש זה לא משפר (זמני טיסות) ויעזור רק למעט כרישי
נדל"ן לדעתי יש לבטל את הרעיון ולהשאיר את המצב על כנו.
בשדה דב יש בעיה משפטית לעצור את התהליך, כי מדובר בקרקעות
פרטיות, בתוכניות מאושרות ובתהליך שכבר עבר כמה וכמה התדיינויות בבתי משפט.
באילת העיר עצמה רצתה לשחרר את הקרקעות של השדה ובנוסף לשדה באילת יש מגבלות שמונעות פיתוח של תיירות חוץ אליה.
גם אין היתכנות כלכלית להפעלת שדות אילת ורמון במקביל.
כך שגם לגבי השדה באילת כבר אי אפשר לחזור אחורה.
בפועל גם לגבי השדה באילת (שמתוכנן להיסגר בעוד 4 ימים) וגם לגבי שדה דב עברו מזמן את נקודת האל-חזור. בשדה דב עוד יש אולי אפשרויות הארכה קצרת טווח אבל לא יותר מזה.

[URL]https://www.gov.il/he/departments/news/dover_27_02_2019[/URL]
"
רשות שדות התעופה החלה בהעברה הדרגתית של הטיסות המסחריות הפנים ארציות, מנמל התעופה הישן באילת לנמל החדש רמון. זאת, עד לסגירתו המלאה של נמל אילת, ב-18 במרס 2019. ב-31 במרס 2019 יופסקו גם כל ההמראות והנחיתות של הטיסות האזרחיות הבינלאומיות בנמל התעופה עובדה ויועתקו לנמל רמון.
"
 
כרישי נדל"ן???

אבל מה המטרה האמיתית בסופו של דבר בביטול שני שדות
התעופה?

רק לצורך עשיית רווח נדל"ני בצפון ת"א ובצפון העיר אילת.
לכן אם זה רק מרע ולאיש זה לא משפר (זמני טיסות) ויעזור רק למעט כרישי
נדל"ן לדעתי יש לבטל את הרעיון ולהשאיר את המצב על כנו.
כרישי נדל"ן???
אתה מקל ראש במשמעות הלאומית של אלפי יח"ד ואזורי תעסוקה ומסחר בלב איזור הביקוש של ת"א?
ובניגוד לשכונות השינה הגרועות שנבנו פה בשנים האחרונות השכונה הזאת מתוכננת בצורה אורבנית מאד עם עירוב שימושים ועם רכבת קלה בילד-אין.
וזה בלי לקחת בחשבון שההכנסות שהמדינה תקבל מהבנייה חיוניות להשלמת מעבר בסיסי צה"ל לנגב
 

down und

New member
90% ממרכז ת"א ומהצפון הישן

כרישי נדל"ן???
אתה מקל ראש במשמעות הלאומית של אלפי יח"ד ואזורי תעסוקה ומסחר בלב איזור הביקוש של ת"א?
ובניגוד לשכונות השינה הגרועות שנבנו פה בשנים האחרונות השכונה הזאת מתוכננת בצורה אורבנית מאד עם עירוב שימושים ועם רכבת קלה בילד-אין.
וזה בלי לקחת בחשבון שההכנסות שהמדינה תקבל מהבנייה חיוניות להשלמת מעבר בסיסי צה"ל לנגב
90% ממרכז ת"א ומהצפון הישן
(צפון ישן = דרומית לנחל הירקון, מערבית לדרך נמיר וצפונית לרח' ארלוזורוב)
הם שטחים עם ערוב שימושים.
השטח שיתפנה במקום שדה דב הדירות בו תהיינה יקרות להחריד (הדירה הכי זולה,
3 חדרים, תתחיל ב-2.5 מיליון ש"ח או 2 מיליון אם יהיו גם יחד הן מחיר למשתכן
והן מע"ם אפס על דירות חדשות).

תעסוקה בינתיים אין שם, כמעט בכלל.
אזורי התעסוקה העיקריים של ת"א הם רמת חייל ועתידים, רח' יגאל אלון,
אזור עזריאלי (הקריה + מגדלי עזריאלי + רח' הארבעה שצמוד לשם מדרום),
הסיטי (אזור המערבי של שד' רוטשילד בואכה מרכז ודרום רח' אלנבי וצפון רח' הרצל),
שוק לוינסקי והתחנה המרכזית הישנה והחדשה,

של גוש דן הגרעיני מוסיפים גם את הבורסה בר"ג, אזור המלאכה בכורזין של גבעתיים, אזור תעשיה חולון וכן אזור התעשיה של דרום מערב בת ים.

גוש דן הגרעיני +
יש להוסיף את שתי הקריות של פ"ת: אריה, מטלון וכן אזוה"ת סגולה
ובראשון את המתחם של איקיאה ומצד שני את האזור שבין מכון וולקני לכניסה הצפון מזרחית של העיר (נו, לאורך כביש 412).

באף אחד מהמקרים הללו אינני רואה את תכנית ל' ושדה דב הופכים למרכז תעסוקה כלשהו.
 
אם הזכרת את פ"ת וראשל"צ, יש גם את הרצליה פיתוח

90% ממרכז ת"א ומהצפון הישן
(צפון ישן = דרומית לנחל הירקון, מערבית לדרך נמיר וצפונית לרח' ארלוזורוב)
הם שטחים עם ערוב שימושים.
השטח שיתפנה במקום שדה דב הדירות בו תהיינה יקרות להחריד (הדירה הכי זולה,
3 חדרים, תתחיל ב-2.5 מיליון ש"ח או 2 מיליון אם יהיו גם יחד הן מחיר למשתכן
והן מע"ם אפס על דירות חדשות).

תעסוקה בינתיים אין שם, כמעט בכלל.
אזורי התעסוקה העיקריים של ת"א הם רמת חייל ועתידים, רח' יגאל אלון,
אזור עזריאלי (הקריה + מגדלי עזריאלי + רח' הארבעה שצמוד לשם מדרום),
הסיטי (אזור המערבי של שד' רוטשילד בואכה מרכז ודרום רח' אלנבי וצפון רח' הרצל),
שוק לוינסקי והתחנה המרכזית הישנה והחדשה,

של גוש דן הגרעיני מוסיפים גם את הבורסה בר"ג, אזור המלאכה בכורזין של גבעתיים, אזור תעשיה חולון וכן אזור התעשיה של דרום מערב בת ים.

גוש דן הגרעיני +
יש להוסיף את שתי הקריות של פ"ת: אריה, מטלון וכן אזוה"ת סגולה
ובראשון את המתחם של איקיאה ומצד שני את האזור שבין מכון וולקני לכניסה הצפון מזרחית של העיר (נו, לאורך כביש 412).

באף אחד מהמקרים הללו אינני רואה את תכנית ל' ושדה דב הופכים למרכז תעסוקה כלשהו.
אם הזכרת את פ"ת וראשל"צ, יש גם את הרצליה פיתוח
 
אתה לא מכיר את התכנית

90% ממרכז ת"א ומהצפון הישן
(צפון ישן = דרומית לנחל הירקון, מערבית לדרך נמיר וצפונית לרח' ארלוזורוב)
הם שטחים עם ערוב שימושים.
השטח שיתפנה במקום שדה דב הדירות בו תהיינה יקרות להחריד (הדירה הכי זולה,
3 חדרים, תתחיל ב-2.5 מיליון ש"ח או 2 מיליון אם יהיו גם יחד הן מחיר למשתכן
והן מע"ם אפס על דירות חדשות).

תעסוקה בינתיים אין שם, כמעט בכלל.
אזורי התעסוקה העיקריים של ת"א הם רמת חייל ועתידים, רח' יגאל אלון,
אזור עזריאלי (הקריה + מגדלי עזריאלי + רח' הארבעה שצמוד לשם מדרום),
הסיטי (אזור המערבי של שד' רוטשילד בואכה מרכז ודרום רח' אלנבי וצפון רח' הרצל),
שוק לוינסקי והתחנה המרכזית הישנה והחדשה,

של גוש דן הגרעיני מוסיפים גם את הבורסה בר"ג, אזור המלאכה בכורזין של גבעתיים, אזור תעשיה חולון וכן אזור התעשיה של דרום מערב בת ים.

גוש דן הגרעיני +
יש להוסיף את שתי הקריות של פ"ת: אריה, מטלון וכן אזוה"ת סגולה
ובראשון את המתחם של איקיאה ומצד שני את האזור שבין מכון וולקני לכניסה הצפון מזרחית של העיר (נו, לאורך כביש 412).

באף אחד מהמקרים הללו אינני רואה את תכנית ל' ושדה דב הופכים למרכז תעסוקה כלשהו.
אתה לא מכיר את התכנית
[URL]https://www.globes.co.il/[/URL]
התכנית הזאת יוצרת רצף אורבני מעורב שימושים מיפו עד הרצליה עם רכבת קלה לכל האורך.
אני מאמין שעסקים יבואו לשם בצורה מאד מסיבית וזה יהפוך להיות איזור תעסוקה משמעותי.
לגבי הדירות - יש שם הקצאה לדירות מוזלות אבל גם אם הכל יהיה יקר זה עדיף על דירות זולות בערי שינה כמו חריש. בנוסף, תוספת כל כך מאסיבית של דירות בת"א תשפיע לטובה על רמת המחירים הכללית בעיר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה