נשיא המדינה הכריז על שנת הענקת חנינה לנכי צה"ל

רוקי50

New member
נשיא המדינה הכריז על שנת הענקת חנינה לנכי צה"ל

אתה נמצא ב: פורטל נכי צה"ל > חדשות > הודעות חשובות > נשיא המדינה הכריז על שנת הענקת חנינה לנכי צה"ל

נשיא המדינה הכריז על שנת הענקת חנינה לנכי צה"ל
נשיא המדינה מעניק הזדמנות פז למחיקת עבר פלילי
בערב יום כיפור תשע"ח (ספטמבר 2017) הכריז כב' נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין על כוונתו לשקול בחיוב כל בקשת חנינה, כמו גם, מחיקת רישום פלילי שתוגש לו על ידי נכי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון לשעבר וחיילים שהסתבכו בעבר בפלילים והרישום הקיים מונע מהם להתקדם בחיים.
[נשיא מדינת ישראל - ראובן רובי ריבלין]
תמונה: דוברות בית הנשיא
חנינה - זכות שמורה לנשיא המדינה
על פי החוק במדינת ישראל לנשיא מדינת ישראל זכות להעניק חנינה לעבריינים, להקל בעונשם, למחוק את הרישום הפלילי שעומד כנגדם. הסמכות שנתונה לנשיא היא של "חסד ורחמים" ומיועדת למקרים מיוחדים בלבד.
יוזמה ברוכה מבית הנשיא
כאמור בערב יום כיפור תשע"ח - הבטיח כב' נשיא המדינה לנסות ולסייע לכל נכה צה"ל שעשה חשבון נפש ורוצה התחלה חדשה. ביוזמה ברוכה מבית הנשיא נמסר כי כל נכה צה"ל שמעוניין למחוק את הרישום הפלילי בגין הסתבכות עבר - יוכל לעשות זאת על ידי פניה מסודרת לבית נשיא המדינה - כל פניה תישקל בכובד ראש מתוך כוונה אמיתית לתת הזדמנות נוספת.
הזדמנות פז לנכי צה"ל לצאת לדרך חדשה עם דף נקי ....
בקרב נכי צה"ל ישנם חברים לא מעטים שהסתבכו בעבר עם החוק, הורשעו וכיום קיים להם רישום פלילי - עננה שחורה שמרחפת מעל לראשם. אם אתה נכה צה"ל שהסתבך בעבר עם החוק. אתה מוזמן להגיש בקשת חנינה מסודרת ולשלוח אותה לבית נשיא המדינה. כב' הנשיא מבטיח לשקול אותה בכובד ראש.
כיצד מגישים בקשת חנינה ?
על מנת להגיש בקשת חנינה יש למלא טופס נלווה לבקשה בו מפורטים כל פרטיך האישיים, פירוט הבקשה (על מה מתבקשת החנינה), מידע אודות העבירה והחלטות בית משפט, פירוט בקשות חנינה קודמות, אם הוגשו והכי חשוב ....
נימוקי הבקשה בהם תוכלו לפרט את נסיבות ביצוע העבירה, נסיבות אישיות ומשפחתיות מיוחדות, טעמים רפואיים, סיפור פציעתך, שיקומך האישי, טעמים סוציאליים, מצב כלכלי, תרומה לחברה (שירות צבאי, פעולות התנדבות, הישגים מיוחדים) ונסיבות חדשות.
לאן ואיך לשלוח את הבקשה?
את בקשת החנינה יש לשלוח אל כב' נשיא המדינה, רח' הנשיא 3, ירושלים, מיקוד 9218801 או בפקס 02-5887225 או באמצעות הדוא"ל בכתובת [email protected]
לבירורים ניתן ליצור קשר עם המחלקה המשפטית של בית הנשיא בימים א'-ה', בין השעות 9:00 – 11:00 בטלפון: 02-6707211. וכן באתר האינטרנט של בית הנשיא
 
לא הבנתי, האם אתה רוצה לומר שכבוד הנשיא משחרר

אותנו סוף סוף מכלא אגף השיקור ?!

אני לא מאמין לך. אין חיה כזו...

מחר אני שולח לו בקשת חנינה עם רץ , מחר !!!...

"עדיף לשבת בכלא צבאי חודשיים שלושה על נפקדות או עריקות
מאשר לשבת כל החיים בכלא אגף השיקום בעוון נכות."
 

רוקי50

New member


 
למעלה