פנה לעמדות הרב-קו של המפעילים עמם נסעתנסעתי אתמול בתוך ת"א אבל הורידו לי 9.30
וזה קרה פעמיים גם בחזור כשעליתי בתוך ת"א (מצפון העיר לתחנה המרכזית) וגם כאן הורידו לי 9.30. למה לעזאזל? והאם יש מה לעשות?
באיזה קו באיזו חברה?נסעתי אתמול בתוך ת"א אבל הורידו לי 9.30
וזה קרה פעמיים גם בחזור כשעליתי בתוך ת"א (מצפון העיר לתחנה המרכזית) וגם כאן הורידו לי 9.30. למה לעזאזל? והאם יש מה לעשות?
קו 531 של מטרופולין. לא רק שהורידו מחיר מלא אלא גם הורידובאיזה קו באיזו חברה?
מנסיון, נתקלתי בנוסעים שהגיעוקו 531 של מטרופולין. לא רק שהורידו מחיר מלא אלא גם הורידו
על אוטובוס נוסף ממנו ואליו. נסעתי באוטובוס בתוך ת"א ואז עליתי על 531 גם כן בתוך ת"א. ובחזור להיפך. על כל אחד מהם הורידו ערך צבור
מטרופולין טוענים שמ.התחבורה קבע את הקוד הזה כבררירת מחדלמנסיון, נתקלתי בנוסעים שהגיעו
אלי בתוך ת"א עם קוד 43 - פנימי אזור שרון, כששאלתי מאיפה הגיעו התברר שנסעו בתוך ת"א עם מטרופולין.
במקרים רבים, המכשירים שלהם לא יודעים איפה הם נמצאים ומורידים את הקוד הלא נכון.
ברירת המחדל היא קוד 44 (9.3 ש"ח)מטרופולין טוענים שמ.התחבורה קבע את הקוד הזה כבררירת מחדל
אבל זה מטרופולין, אז גם על התשובות שלהם לא ממש אפשר לסמוך
https://www.facebook.com/beseder.gl...0dfvS9kkBj_fLiz8IztfYVsQ9818Zg470w&__tn__=K-R
אכן גם במכשירי הנהג שלהם הם עושים 43 על אף שכל הקו בתל אביבברירת המחדל היא קוד 44 (9.3 ש"ח)
ואם לא ערניים זה הסכום שירד, הבעיה שגם אם ערניים אין אפשרות לתקף מלכתחילה בקוד 42, אלא רק ב43 (שזה אותו סכום כמו ב42, 5.9₪,ומי שלא מבין ייתקע בלי מעבר בתוך טבעת 1) ולדעתי זו עוד בעיה.
חבל שלא עשו כמו ב"קווים" : ברגע שהרב קו מוצג צריך לבחור קוד חיוב, ואין בהכרח ברירת מחדל.
ממש לא נכון.....מטרופולין טוענים שמ.התחבורה קבע את הקוד הזה כבררירת מחדל
אבל זה מטרופולין, אז גם על התשובות שלהם לא ממש אפשר לסמוך
https://www.facebook.com/beseder.gl...0dfvS9kkBj_fLiz8IztfYVsQ9818Zg470w&__tn__=K-R
גם לא הצלחתי להעביר בקווים אלה חופשי חודשינסעתי אתמול בתוך ת"א אבל הורידו לי 9.30
וזה קרה פעמיים גם בחזור כשעליתי בתוך ת"א (מצפון העיר לתחנה המרכזית) וגם כאן הורידו לי 9.30. למה לעזאזל? והאם יש מה לעשות?
אם החו"ח הוא של גוש דן, 141, המכשיר לא יזההגם לא הצלחתי להעביר בקווים אלה חופשי חודשי
מישהו יודע למה בהימצא חופשי חודשי, הם עדיין מורידים כסף? יש רק שני תעריפים, וכל אחד מהם מוביל לתשלום גם בהימצאות חופשי חודשי.
יתר מכך, אם נכנס פקח, ואתה נוסע בתוך אזור 42 בק43, תקנסאם החו"ח הוא של גוש דן, 141, המכשיר לא יזהה
אותו כי הוא חושב שהוא בשרון בגלל הקודים הלא נכונים
הבעיה היא והמבקר צריך להבין זה שהקוויםיתר מכך, אם נכנס פקח, ואתה נוסע בתוך אזור 42 בק43, תקנס
ווויכוחים בנושא "ולידטור/מכשיר נהג לא מקונפג כראוי", לא יעזרו לך
בעיקר כאשר אם הם פתאום מתחילים לעבוד כראוי דווקא אחרי כניסת פקח/מבקר
באיזו מדינה מתוקנת זה קיים?
וכן מה עם הרוב הנוסעים שאינם בקיאים בנושא קודים ומבחינתם שלמו כי זה עולה אותו דבר
להזכיר נניח קו 150 מודיעין רמלה, מכשיר של קווים גם חושב שהוא במודיעין, צריך לגלגל תחנות כדי שזה ייזהה לך נסיעה בקוד המחיר הנכון או חוזה 142/141 בצומת בן שמן, גינתון ולוד, אחרת רק 144 ומעלה או נסיעה בודדת ממודיעין
ועוד מדברים על חישוב אוטומטי של תעריפים באפליקציה? כאשר הדבר הבסיסי, וזה ווידוא אוטומטי של מיקום האוטובוס, לא פועל ו-80% מכל האוטובוסים במדינה נוסעים עם GPS לא פועל או תקוע באזור תחנת מוצא / צג תחנות לא פועל / מוגדר כיוון הפוך לנסיעה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.