נכון שלא בהכרח, אבל יצא לך הפוך
סייגתי ב"אם כבר לצמצם את זה למספרים מועטים". המומנט זה לא מספר אחד אלא גרף היענות פר סל"ד.
אבל כתבת ההיפך מהנכון גם לגבי מומנט. בנסיעה ישרה במהירות קבועה אין שום משמעות למומנט שרלוונטי רק להאצה. במצב כזה גם למשקל אין משמעות גבוהה, חוץ מההשלכה שלו על החיכוך. במהירות קבועה מעניין רק ההספק והתנגדות האויר.
אבל אפילו זה מעשית לא משנה, כי כל מכונית נורמלית יכולה להגיע למהירות המקסימלית - ההבדל יהיה רק בנוחות שאולי מושפעת ממהירות סיבובי המנוע והרעש שלו.
אגב, לא ברור אם הוא מתכוון ליסוע בכביש המהיר עד מונטריי או בכביש 1. באחרון אולי יותר חוויתי לקחת מכונית חזקה. בראשון עם המהירות הקבועה, זה לא ממש משנה. בתור תייר, הייתי מתרכז בכלל בנפח הבגאז'.