ניתוח טבעת- התייעצות

הניתוח עוזר!

אני פוליציסטית. עשיתי ניתוח טבעת לפני שנתיים וחצי. עד אז אפשר היה לספור באצבעות (וכנראה שהיה נשאר עודף...) את הפעמים שקיבלתי ווסת באופן טבעי. בערך חצי שנה אחרי הניתוח, כשירדתי קצת יותר מ 10 ק"ג, התחלתי לקבל ווסתות באופן סדיר (בין 35-40 יום בין הווסתות). מבדיקה שעשיתי פעם אחת באולטרהסאונד, אני יודעת שגם היו ביוצים.

אבל, וזה חשוב, הניתוח הוא רק כלי עזר. ברגע שלמדתי לרמות אותו התחלתי לעלות במשקל. ברגע שהגעתי למשקל מסוים, הווסת פסקה שוב. חייבים משמעת עצמית. אני החלטתי לא לוותר לעצמי, ולמצות את הטבעת - כי כשאני אוכלת מאכלים נורמליים, ההגבלה בקיבה עובדת, ואני יכולה לאכול ולרדת. כדי להקל עלי את התהליך פניתי לעזרת דיאטנית שמתמצאת בהפרעות אכילה. היא נותנת לי ליווי בשינוי הראש. בתוספת פסיכולוגית (ובמקרה שלי גם פסיכיאטרית) ברקע, אני מקווה לעלות על דרך המלך ולהתחיל להשיל את הק"ג המיותרים.
לדעתי, אם את הולכת על ניתוח בריאטרי - ולא משנה איזה סוג - חשוב מאוד להיות בליווי מקצועי. נכון שיש כאלו שמצליחים לעשות זאת בעצמם, אבל רבים רבים מתקשים לעשות את הדרך הזו לבד. כי תחשבי - זה לא רק הגבלה על המזון. זה גם שינוי בראש לא לאכול יותר מידי, להתמודד עם חוסר סיפוק מהמעט שאוכלים, ועוד ועוד.
בהצלחה.
 

שרiן כ

New member


בקיצור- הדיאטה עוזרת להסדרת הווסת והטבעת עוזרת לדיאטה!
 
אכן

מה שכן, ההרזיה לא השפיעה לי על השיעור יתר (שגם הוא סמפטום של PCO). אז אם יש לך שיעור יתר, תצטרכי לטפל בו באמצעים אחרים בנוסף לניתוח.
 

PavlovsDaughter

New member
גם לי היה PCOS. ואז עברתי שרוול

גם לי הייתה בעיה של שחלות פוליציסטיות, וסת שמגיעה בתדירות של אחת לשנה בערך, שיעור יתר מאוד מציק על כל הגוף ועל הפנים. 7 חודשים אחרי ניתוח שרוול, הגעתי למשקל היעד שנקבע לי. הווסת חזרה והיא סדירה, הכל תקין לגמרי. גם השיעור על הגוף פחת בהרבה. הבעיה היחידה שנותרה היא שיעור היתר על הפנים, ובשביל זה אני לוקחת גלולות.
 
למעלה