ניו יורק טיימס: "הפיקסל הוא טלפון די בינוני"

BobboVilla

New member
אני מתכוון שהאפליקציה מכוונת על פי עומסים שאמורים להיות

ולא רק המצב הנוכחי. נניח שלא יכוונו אותי לכביש 4 מרעננה דרומה בשעות הבוקר רק בגלל שברגע שבו הפעלתי את האפליקציה לא היו שם פקקים, אבל שברור לכל מי שגר בארץ שזה יהיה פקוק בזמן הקרוב.
 

se7en77

New member
במקרה של סע עכשיו אז היא מסתכלת מה קורה כרגע , לפי סע אח"כ

היא מסתכלת לפי מידע מראש .
&nbsp
תתכנן את הנסיעה שלך בלילה ותגיד לה באיזו שעה אתה צריך להגיע ליעדך ואז היא תחשב לך לפי הנתונים שיש לה בבסיס הנתונים מתי צריך לצאת.
&nbsp
היא לא יכולה לחשב לך כרגע מה שאין , אם אף אחד לא מדווח על פקק אז למה שהיא תגיד לך שיש שם פקק.
 

BobboVilla

New member
Big data. אם כל יום ראשון עד חמישי, בין השעות 7 ל-10 יש עומס

וכל נהג יודע את זה, אז למה גוגל, עם כל המידע שהיא אספה במשך, כמה? 3 שנים מאז הרכישה? פלוס עוד כמה שנים לפני הרכישה? אם היא לא יודעת את זה, ומכוונת אותי לתוך פקק שאתה ואני ועוד עשרות אלפי נהגים יודעים שיתחיל בעוד 10 דקות, אז מה שווה כל המידע שאספו?
 

se7en77

New member
הבנתי מה אתה אומר אבל אם היא תנווט את כולם למקום

אחר אז שם יהיה פקוק ובפקק שלך פנוי ... זה בעצם יהיה LOOP אין סופי .. איך היא תחליט את מי לנווט לכאן ומי לשם ... קח בחשבון ש-80% מנוסעי רעננה דרומה מפעילים WAZE כדי לראות מה השתנה בכביש ואיפה יש שוטרים / תאונות וכדומה למרות שהם מכירים את הדרך ונוסעים בה כבר שנים .
 

BobboVilla

New member
אם אני הייתי יודע איך לעשות את זה הייתי עושה בעצמי


הנקודה היא שכרגע, עבור חלק לא מבוטל מהאנשים, שכן משתמש ב Waze כדי לנווט בדרך הכי פנויה, האפליקציה הזו חסרת תועלת ואולי אפילו מזיקה, כי במקום לכוון אותי לתוך פקק בינוני שיש עכשיו, היא מכוונת אותי לתוך מקום שפנוי עכשיו אבל שיהיה פקק נוראי עד שאני אגיע אליו.
&nbsp
כמובן שיש גם את אלה שמפעילים Waze אפילו מהבית לסופר השכונתי, ולהם זה לא רלוונטי. גם אנשים שאין להם ברירה אלא לנסוע דרך כבישים פקוקים כרונית לא ייהנו מזה. אבל רק בגלל שזה לא שימושי עבור כל המשתמשים לא אומר שזה לא שימושי עבור חלק.
 

eladts

New member
אתה תמים אם אתה חושב שזה יעצור ממשלות מלרגל אחריך

כשאתה מתקשר בארה״ב למספר החרןם 911, המוקדן שמקבל את השיחה מיד מקבל את המיקום שלך. זה יעבוד גם אם תכבה את שירותי המיקום וגם אם תסיר את שרותי גוגל מהמכשיר לגמרי, כי הפונקציונליות הזו מובנית עמוק יותר במכשיר. למעשה מנכרו בעבר מכשירים שלא היתה בהם גישה למשתמש בכלל ל-GPS (היה רכיב חומרה במכשיר אבל הוא היה מנוטרל במערכת ההפעלה) שבהם זה גם עבד. זו תהיה תמימות להניח שאם קימת כזו יכולת בכל מכשיר עם חומרת GPS (כי החוק בארה״ב מחייב זאת) אין יכולת להשתמש בה גם בנסיבות אחרות.
&nbsp
https://en.wikipedia.org/wiki/Enhanced_9-1-1
 

BobboVilla

New member
אני התייחסתי לריגול על ידי גופים מסחריים כמו גוגל

לא ממשלות. מאז החשיפות של סנואודן הבנתי שכל הממשלות מרגלות אחרי כל מי שהן יכולות בכל זמן נתון.
 

blzvi

Active member
קראתי היטב,אני לא קיבלתי את הרושם הזה

הבעיה עם הטלפון זה המחיר.
התרגלנו למחיר מסובסד ,ראה כמה עולה iphone 7
 
למעלה