נחשו איפה צולם?
סליחה על הטשטוש; צולם במהלך נסיעה...
סליחה על הטשטוש; צולם במהלך נסיעה...
כל מה שאני יכול להגיד הוא...נחשו איפה צולם?
סליחה על הטשטוש; צולם במהלך נסיעה...
כל מה שאני יכול להגיד הוא...
שיש כאן 3 מסילות.
כביש 1 מול שיכוני מוסררה....נחשו איפה צולם?
סליחה על הטשטוש; צולם במהלך נסיעה...
אני חייב הסבר, כי אני קשה תפיסה:כביש 1 מול שיכוני מוסררה....
150 מטר דרומה מעמדת בית תורג'מן. מצולם לכיוון מערב. ממש מול רח' עידו הנביא הנמצא בפנים. אולי יש עליך חידה יותר קשה?
מספור עירוני פנימיאני חייב הסבר, כי אני קשה תפיסה:
למה כל הירושלמים קוראים לכביש הזה "כביש1" ( או "כביש 1 בירושלים") כשהוא למעשה כביש 60? לא הצלחתי להבין את זה.
א. רב תודות על ההסברמספור עירוני פנימי
בניגוד לדרך בגין שכבר שכחנו שהייתה פעם כביש מס' 4, הירושלמים עוד לא הפנימו את שמות הרחובות לאורך הכביש הזה: רח' חיל ההנדסה (משער שכם עד שמואל הנביא) שדרות חיים בר לב (עד הגבעה הצרפתית) ודרך האלוף עוזי נרקיס.
אני מבין אותךא. רב תודות על ההסבר
ב. זה מאוד מבלבל, השימוש הזה במונח כביש מס' 1 בהקשר הירושלמי, מכיוון שכביש מס' 1 הרשמי של מדינת ישראל חותך את כביש מס' 1 הירושלמי- הוא למעשה כביש 60. כבר היה לי מקרה עם מדריך תיירים שנסע איתי מים-המלח לירושלים, ושאלתי איך מגיעים לנקודה כלשהי בתכנית המסלול שלו, ותוך כדי ההסבר הוא השחיל את "כביש 1", ואז הכל הסתבך לי בראש, כי "כביש 1" שאני מכיר עובר שם בסמוך, אך לא מסתדר עם המשך ההסבר שלו...
הירושלמים הם עם מיוחדאני חייב הסבר, כי אני קשה תפיסה:
למה כל הירושלמים קוראים לכביש הזה "כביש1" ( או "כביש 1 בירושלים") כשהוא למעשה כביש 60? לא הצלחתי להבין את זה.
"כביש מס 1 העירוני", יש שיטת מיספור פנימית.הירושלמים הם עם מיוחד
כביש 60 הוא כביש 1, וכביש 1 הוא "הכביש לתל אביב"...
מסכיםכביש 1 מול שיכוני מוסררה....
150 מטר דרומה מעמדת בית תורג'מן. מצולם לכיוון מערב. ממש מול רח' עידו הנביא הנמצא בפנים. אולי יש עליך חידה יותר קשה?
האם נסגר ה"חור" האחרון במסילה?נחשו איפה צולם?
סליחה על הטשטוש; צולם במהלך נסיעה...
האמת שזה לא ממש החור האחרון במסילה.האם נסגר ה"חור" האחרון במסילה?
כמובן שלא החשבתי (חצאי) צמתיםהאמת שזה לא ממש החור האחרון במסילה.
זה היה החור הכי גדול בגלל החפירות הארכאולוגיות שכבר הסתיימו. הקטע בתמונה זה בדיוק המקום ההוא, בו מסיבה שעוד לא ברורה לי החליטו לעשות תחנה תפעולית. יש כמה צמתים שטרם הונחו בהם מסילות.
בשער שכם עובדים עכשיו.כמובן שלא החשבתי (חצאי) צמתים
אז הקטע החסר מצפון לשער שכם עדיין חסר? אגב, היום התבצעו עבודות אינטנסיביות בתחנות בבית הכרם לקראת מה שנראה כסיום בנייתן.
בשער שכם עובדים עכשיו.
יאללה, תריםצריך להגיע לשם מתישהו...
אולי רק אחרי שבועות, לא בטוחיאללה, תריםנעשה סיור.
תחנה תפעולית במוסררה = יכולת להפעיל 4 קטעים.האמת שזה לא ממש החור האחרון במסילה.
זה היה החור הכי גדול בגלל החפירות הארכאולוגיות שכבר הסתיימו. הקטע בתמונה זה בדיוק המקום ההוא, בו מסיבה שעוד לא ברורה לי החליטו לעשות תחנה תפעולית. יש כמה צמתים שטרם הונחו בהם מסילות.
תודה על ההסבר!תחנה תפעולית במוסררה = יכולת להפעיל 4 קטעים.
אם הדרך היחידה לעבור מהמסילה הצפונית לדרומית (נקרא לזה כך כי פסגת זאב = צפון והר הרצל = דרום) היא בתחנות הקצה, אז בכל מקרה בו יש צעדה / הפגנה / תאונה / פיגוע (טפו טפו טפו) או כל מאורע אחר כל מערכת הרק"ל תשותק. למיטב הבנתי יש שתי תחנות תפעוליות - מוסררה ותחנה מרכזית, וכן דפו. (אם יש עוד - תמנו אותם, ולדעתי צריך אחת לפני מדרחוב יפו), המשמעות היא שאפשר להפעיל את הקו בארבעה קטעים נפרדים: פסגת זאב - דפו הגבעה הצרפתית דפו הגבעה הצרפתית - מוסררה מוסררה - תחנה מרכזית תחנה מרכזית - הר הרצל אם תהיה בעיה כלשהי בקטע אחד ניתן יהיה להמשיך להפעיל את שאר הקטעים עצמאית מהקטע הבעייתי ואולי אפילו לשלוח שאטל אחד דרך המסילה הפעילה בקטע הבעייתי בין שני הקטעים הפעילים. כמו כן- במקרה של איחור ורכבות סמוכות מדי האחת לשניה יהיה אפשר לעצור אחת בתחנה התפעולית כך שהמרווחים בין הרכבות לא יפגעו. במצב כזה יורידו את הנוסעים בתחנת הנוסעים שלפני התחנה התפעולית או (אם זה בטוח) יעצרו את הרכבת הבאה בתחנה התפעולית, יפתחו את הדלתות בין הרכבות והנוסעים יעברו מהאחת לשניה. (אתם חייבים לראות איך אפשר לחצות שתי מסילות בתחנת Canary Wharf של הDLR ע"י מעבר מרכבת לרכבת).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.