נאווה וכולם

ליאת 6

New member
נאווה וכולם ../images/Emo185.gif

שאלה מעשית זקוקה לקישורים לאתרים שבהם יש תרגילים והוראה לילדים. בנושאים הבאים: חשבון ב וד אנגלית בסיס תורה בראשית ושמות רות ויהושוע טבע על גוף האדם המוח ועל השלד על מלחינים מפורסמים האם יש אתרים שמתאימים להוראה וללמידה דרך המחשב? תודה . אגב תודה על התגובה. כרגע ממלאת טפסים. מאד שלמה עם הבחירה שלי מרגע לרגע יותר עובדת עם עבודת צוות למשל חברה מורה שתלמד אותם חשבון ואנגלית יום בשבוע. מחפשת מדריכה שתלמד בהתנדבות אומנות ובבקרים יוגה... זו חתיכת מטלה לא משהו ששולפים מהשרוול אבל כמה נכון זה מרגיש לי. כמה שמחה.. למה לא עשיתי את זה מההתחלה? הרי ידעתי שהמערכת הרגילה אימללה אותי....
 

ליאת 6

New member
קיבלתי עכשיו טלפון מקצין ביקור סדיר

הוא יבוא לביקור בית אבל הוא לחוץ שמא נצטרך להגיע בפני בית משפט כי הוא מחוייב לתת תוצאות יש לו לוח זמנים זו הפעם הראשונה שלו... פתאום יש איום ממשי שנגיע לבית משפט. יש עוד מישהו שעבר את זה? למה לא נותנים לחיות בשקט? הרי ברור שאנחנו הורים אוהבים דואגים ואחראים שרוצים לקחת אחריות אז למה להפריע?
 
קחי אוויר וכנסי למאמרים

תלמדי בע"פ כמה משפטים ממה שכתוב תחת הכותרת: "גב חוקי" לחינוך ביתי וחלופי בנוסף, בברירת המחדל תמצאי את תכנית הלימודים שאני כתבתי (אחת מהן) אין לך על מה להגיע לבית משפט, סתם הוא בפאניקה כי זו פעם ראשונה. את לא צריכה מורים (למרות שאפשר) כל מה שאת צריכה לומר זה: החוק קובע שאני מחליטה ואני יודעת הכי טוב. אז החינוך הביתי הוא לא לדיון. מה שנשאר לנו זה לעשות את הביורוקרוטיה לשביעות רצון כולם. אתה כאן כדי לוודא שאני מבינה מה שאני עושה, שאף אחד לא כופה עלי להחזיקם בבבית, אתה כאן כדי להבטיח שאיש לא מתעלל בילדים ושיש להם מרחב מספיק ובטוח כדי להתפתח. תשתה עוד משהו? אווירה נעימה עם קפה ועוגיות עוזרת, וגם חיוך
 

ליאת 6

New member
איך נבהלתי ממנו../images/Emo4.gif

אמר לבעלי שאולי אנחנו הורים מועדים. נשמע מדבק לא? מה זה בכלל הורים מועדים?
 
חח זו טקטיקה ידועה, הם תמיד מאיימים

זה לא בנהלים, והם לא מתכננים את זה, הם אפילו לא מכירים זה את זה, אבל הרבה אנשים עוברים איומים בבית משפט ו/או בחקירה במשטרה, וברגע שאנשים עומדים מולם יודעים את זכויותיהם ומתעקשים לקבל שרות, הם מתקפלים ונותנים אותו יפה מאוד. תלמדי את החומר. גם את הגב החוקי שלנו, אבל בעיקר, דעי למה את עושה את מה שאת עושה. ושיהיה בהצלחה!!
 

ליאת 6

New member
הוא רוצה לבוא עם מנהלת מחלקת הרווחה

למה להביא עובדת סוציאלית? זה הנוהל? מותר לי לסרב? נשמע לי רע. בכל מקרה הודעתי לו שאנחנו לא נחזיר את הילדים לבית הספר. מהמפקח שאחראי על האישורים יוסף רחמים מאזור הדרום מכירה? נמסר שאין סיכוי שיאשרו לנו אם הילדים לא בבית הספר. כי הוצאנו אותם כדי לעצור את הנזק שנגרם ותהליך האישור אמו ר לקחת חודשים. שאלנו מה הקטע? להחזיר אותם כדי להוציא אותם? מה האבסורד הזה? וחוץ מזה הבת שלי עם לקות למידה פשוט מתענה מוחרמת מוכה יש נידוי עליה בכתה המחנכת רואה אותה באור שלילי ביותר כמה שהיא מאושרת להשאר בבית מכינה עבודות רואה תכניות בטלויזיה עושה דיאגרמות בקצב שלה ומאושרת....גם הבן מאושר הוא ילד של חופש. יצאנו לטיולים בשטח צפינו בחיות פיסלנו אותן בבית מפלסטלינה ומחימר בקיצר תהליך טוב בעיצומו אני מאד שלמה עם העשיה הזו רק הקטע הזה של קבלת האישור עולה לי על העצבים.
 
עקרונית - לא!!

אבל... הקב"ס רוצה לרוב לבוא עם עוד מישהו. לפעמים זו המפקחת על הגנים, מנהל ביה"ס או המפקח הכולל של ביה"ס, אצלי היא הגיעה עם מנהלת השרות הפסיכולוגי. והגבתי באותה חריפות שאת מגיבה. הילד אמר "שלום" ועף מהבית לשחק עם חברים. כשביררתי את העניין, הקב"סית היתה מופתעת - היא פשוט לקחה איתה קולגה. אני הרגשתי די מטומטמת, ובשלב מסויים ממש רציתי שיפגשו ויתרשמו מהילד הנפלא שלי (אימא גאה!) לסרב - תמיד אפשר. השאלה היא: יש לך מה להסתיר? חוקית - אסור לרווחה ליכנס לך לחיים ללא סיבה. אני מציעה לברר למה הוא מצרף את מנהלת הרווחה. הוא לא בהכרח יאמר את האמת, אבל קחי את תשובתו כמו שהיא. אם יש לך בעיה ממשית, תאמרי לו שיש לו קולגות שתרגישי יותר נוח איתם - אולי זה יעזור. לגבי הכנסה למערכת עד ש... חוק הכשרות והאפוטרופסות קובע שאת חייבת לפעול לטובת ילדייך. הם בבית כי את מקיימת את החוק. כשיאמרו לך: אבל חוק לימוד חובה... תגידי: המחוייבות שלי כלפי הילדים שלי קודמת מבחינה חוקית למחוייבות שלי כלפי המדינה. אתם חייבים לטפל בבקשה שלי ללא אפליה או נקמה על אי הסכמתי איתכם. אם יש לכם בעיה - תתבעו אותי למשפט. ואת מוזמנת לקרוא על הגב המשפטי שלך במאמרים. יש שם פרק שנקרא: "גב חוקי" לחינוך ביתי וחלופי לסיום, אם אין לך מה להסתיר - אל תיצרי רושם כאילו יש. אם יש לך מה להסתיר - חשבי שוב! אנחנו מדברים על ילדים. לכי על זה בלי פחד, למדי היטב והשתמשי בחומר המשפטי שנותן לך גיבוי, ולכי איתם בטוב ובנעים. קבלי אותם עם חיוך, קפה ומשהו ליד. אם יש עוד שאלות - אני כאן!
 

ליאת 6

New member
כן גם אני הבנתי את זה ../images/Emo188.gif

בסוף... אבל בקטע כזה מייד את בודקת בציציות של עצמך אולי אני באמת הורה גרוע כי אני לא כמו כולם? אולם אני כל כך שלמה עם המהלך הזה יש תוצאות כל כך טובות רגיעה שמחת יצירה הנאה מהלמידה העדר ביקורת שיפוטיות ואלימות בשיחות הטלפון איתו הוא נשמע מאד חיובי ואת מנהלת הרווחה אני מכירה עוד קודם על בסיס אישי כך שאני בטוחה שיהיה בסדר אבל כמובן שארגיש יותר טוב אחרי הפגישה.... שוב תודה. עיינתי בגב המשפטי של ההורים והרגשתי יותר טוב.
 

Ella Bella

New member
ליאת ...

איזה אבסורד זה, הא ?? בכל אופן אני מחזיקה לכם אצבעות ומסכימה עם נאוה בענין הגישה שכדאי לאמץ בפגישה. לא מגיעים כל כך מהר לבית משפט ... שיהיה בהצלחה !!
 

orlita

New member
ליאת, מי אמר שהילד חייב ללמוד תורה

את לא חייבת להיצמד לתוכנית לימודים של בית הספר, כדאי בחשבון, עברית, אנגלית אבל תורה, היסטוריה, ושאר המקצועות את יכולה לוותר או לעשות את זה בצורה כיפית דרך מישחק, טיול, סיפור וכו.... הבן שלי בבית ספר לומד רק מה שבא לו אבל אם יש נושא שחשוב לי שידע אני מוצאת את הדרך להעביר. כי בבית ספר מלמדים דרך מילוי חוברות וזה לא ממש מענייין. ניראה לי שחשוב שיראו שאת מעודכנת בנושאים הנילמדים אך את לא חייבת ממש להיצמד לנושאים האלו אם את חושבת שזה לא בדיוק מעניין את ילדך. שיהיה לך בהצלחה אורלי
 
למעלה