זאת אומרת שלא צריך לגשת לקופהמתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור
חלילה מלהשקיע במכונות טעינה ברציפים, במקום זה צצו מתקפים חדשים במבואות הכניסה.
הרב קו חייב להיות צמוד לחלקו התחתון של המסך עד סיום הטעינה.
אני בכלל לא ידעתי שלא היה אפשר להשתמש בערך הצבורזאת אומרת שלא צריך לגשת לקופה
ולהטעין מהערך הצבור נסיעה.
לגשת לקופה לצורך זה סירבל מאוד את ניצול הערך הצבור ברכבת.
תודה על המידע.
אפשר גם אפשר.....דרך המכונות הרגילותאני בכלל לא ידעתי שלא היה אפשר להשתמש בערך הצבור
אלא רק דרך הקופות, היה לי ברור מאליו שאפשר לעשות את זה במכונות בלי בעיות.
את זה לא ידעתי, היה ידוע לי שצריךאפשר גם אפשר.....דרך המכונות הרגילות
יש אופציה שנקראת "טרום תיקוף נסיעה בערך צבור"
דווקא השתמשתי באחד כזה בתחנת אשדודמתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור
חלילה מלהשקיע במכונות טעינה ברציפים, במקום זה צצו מתקפים חדשים במבואות הכניסה.
הרב קו חייב להיות צמוד לחלקו התחתון של המסך עד סיום הטעינה.
שי, נסעת ברכבת???????דווקא השתמשתי באחד כזה בתחנת אשדוד
היה מהיר קליל ונוח.
מודה באשמהשי, נסעת ברכבת???????
כאילו אשכרה נסעת ברכבת?
ממה שאני יודעמתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור
חלילה מלהשקיע במכונות טעינה ברציפים, במקום זה צצו מתקפים חדשים במבואות הכניסה.
הרב קו חייב להיות צמוד לחלקו התחתון של המסך עד סיום הטעינה.
עדיף שאנשים יעברו בקופה לקנות כרטיסממה שאני יודע
מי שנוסע ברכבת חייב לעבור דרך המכונה למכירת כרטיסים, כי מכשיר
התיקוף שפותח את הסבסבת (או את השער) לא יודע להציג dialog box
שבו הנוסע נשאל על יעד נסיעתו, ולכן חייב לעבור במכונה למכירת כרטיסים.
זה כמו שהיתה תקופה שהייתי נמנע מלנסוע בקו 1 כשרציתי לנסוע מפתח תקוה
לכפר סבא, עד שמישהו הסביר לי שאפשר ללחוץ על "קוד 44" בחלק העליון
של המסך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.