משפחתית ב65000 ש"ח מאזדה 3 או יונדאי I30 סטיישן

zikop1

New member
משפחתית ב65000 ש"ח מאזדה 3 או יונדאי I30 סטיישן

שלום לכולם,
סקודה אוקטביה שהיתה ברשותי מ2010 הלכה לעולמה עקב פריצה וטוטאל לוס..
כעת נותרתי עם תקציב של 65000 ש"ח לערך, מחפש אוטו למשפחה 2 מבוגרים + 2 ילדים .
פרמטרים החשובים לי : בטיחות,אמינות,חיסכון בדלק תא מטען נורמלי.יופי כיף בנסיעה תוספות וכדו גם חשוב אבל פחות..
חשבתי על המאזדה 3 סדאן שנת 2011או על היונדאי I30 סטיישן שנת 2011. שניהם נכנסות לתקציב..
במאזדה התא מטען קצת קטן והיא ממה שקראתי פחות חסכונית..
מצד שני אשתי מתלהבת מזה שהמאזדה מכונית יפנית..

כמו כן איזה משניהם גניב יותר? (אם אני זוכר טוב ,אז ראיתי כמה פעמים מראות צד של מאזדות 3 שפירקו אותם גנבים) ..

ושאלה אחרונה האם שווה לקנות מליסינג ומה ההבדל לעומת קנייה בפרטי.. האם ביונדאי או במאזדה זה כדאי ?


תודה מראש לעונים!!
 

enigo

New member
תא המטען של ה-3 זעיר ביחס לזה של האוקטביה, ונראה לי שתתאכזב

הוא גם יותר קטן, וגם עם פתח הרבה יותר קטן. היא גם פחות מרווחת. כבונוס, היא גם קיבלה רק 4 כוכבים במבחני הריסוק אם אני זוכר נכון.
ב-i30 המרחב במושב האחורי טוב, אבל המשענת נטויה יחסית אחורה. זה הפריע מאוד לילדים שלי כשנסעתי איתם פעם באוטו הזה. אז קח את זה בחשבון.
שווה לשקול גם קיה סיד סטיישן (מכלולים דומים לשל היונדאי, אבל מושב אחורי שונה) וקיה פורטה - בהנחה שאתה מצליח לקנות רכב מהדור החדש בתקציב שלך (הגיע ב-2012 או 2013, אז מליסינג יש סיכוי). רכב מרווח, נוח ומאובזר טוב יחסית.
בדוק האם אתה מצליח לקנות קורולה 2011 בתקציב הזה. חסכונית יותר מאלו שלעיל, אבל אני חייב לציין שמדובר בהפרשים קטנים יחסית (ביחס ליונדאי והקיה), כך שאם אתה לא נוסע ממש הרבה, זה די זניח. אם אתה נוסע ממש הרבה - חפש מגאן דיזל.
&nbsp
 

zikop1

New member
תודה, מוסיף שהנסועה השנתית כ18000 ק"מ

כן, אין כמו הבגז' של האוקטביה אבל אני מוכן להתפשר.. הבעיה באוקטביה זה האמינות.. את הקורולה פסלתי כי יש לה רק 4 כריות אוויר...
 

zikop1

New member
מה אתם אומרים על הi25 של יונדאי

גם עונה על הפרמטרים שרשמתי..
 

enigo

New member
יותר קטנה מכל האחרות, ויותר פשוטה מבחינת איכות נסיעה

ותא נוסעים. רלבנטית רק אם היא זולה משמעותית.
בקורולה 2011 עדיין יש רק ארבע כריות אוויר? אתה בטוח? נדמה לי שהם התחילו עם ארבע כריות ב-2008, אבל עברו לסטנדרט של שש בהמשך.
 

voguemaster

New member
אני מאוד מרוצה מה-I30 CW

הרכב המשפחתי שלנו, שנת 2010. יש מקום מרווח מאחור ל-3 ילדים אפילו (יש לי) ומשאיר להם מקום לרגליים בנוחות. הבגאז', אין מה לדבר, זה די ברור. אם לא דוחפים לשם את כל העולם הוא מספיק לכל מה שצריך (יש נטיה לדחוף לשם הכל בגלל שהוא גדול
).
לדעתי אין בכלל מה להשוות. כאוטו משפחתי ה-I30 CW עולה על המאזדה 3 בכל פרמטר. המאזדה 3 מאז ומעולם נתפסה בעיניי כרכב שופוני. רכב טוב אומנם, אבל לא משפחתי.

הדבר הכי רע שאני יכול להגיד על ה-I30 CW זה שנשרף לי הפיוז של המצת כבר פעמיים באוטו הזה, כנראה בגלל טעינה של הסלולרי של אשתי. מצד שני, בפונטו 2006 שלי אני טוען את הסלולרי כל הזמן וזה מעולם לא קרה
.
 

enigo

New member
לפני כמה שנים בדקתי ומבחן הריסוק היה דומה מאוד, אבל מאז

האירופאים עדכנו את המבחן שלהם, ואני לא יודע אם האוסטרלים עדכנו באופן דומה.
נסה למצוא את תאור המבחן (באיזו מהירות, באיזו זוית וכן הלאה) ולראות אם יש הבדלים משמעותיים.
 
למעלה