משך זמן הנסיעה לעבודה בישראל זינק ב-20% ב-5 שנים
למרות השקעות העתק בתחבורה ציבורית: משך הנסיעה למקום עבודה הנמצא מחוץ ליישוב המגורים התארך ב-20% ב-5 השנים האחרונות - כך עולה מסקירה שמפרסם הבוקר (א') בנק ישראל. על-פי הסקירה, הנכללת בדוח בנק ישראל שיתפרסם בקרוב, בעלי רכב פרטי אינם משתמשים בתחבורה ציבורית בנסיעות לעבודה, ורמת שביעות-הרצון משירותי התחבורה הציבורית היא מהנמוכות ביותר באירופה.
בסקירה מציין בנק ישראל כי ההשקעה בתחבורה ציבורית גדלה במקצת בשנים האחרונות, ואולם "למרות ההשקעה שמתבצעת בשנים האחרונות גדל העומס על תשתיות התחבורה".
כתוצאה מכך התארך משך הנסיעה הממוצע למקומות עבודה הנמצאים מחוץ ליישוב המגורים, והוא עומד כיום על קצת יותר מ-38 דקות, לעומת 32.5 דקות בשנת 2011.
להמשך המאמר בגלובס...
למרות השקעות העתק בתחבורה ציבורית: משך הנסיעה למקום עבודה הנמצא מחוץ ליישוב המגורים התארך ב-20% ב-5 השנים האחרונות - כך עולה מסקירה שמפרסם הבוקר (א') בנק ישראל. על-פי הסקירה, הנכללת בדוח בנק ישראל שיתפרסם בקרוב, בעלי רכב פרטי אינם משתמשים בתחבורה ציבורית בנסיעות לעבודה, ורמת שביעות-הרצון משירותי התחבורה הציבורית היא מהנמוכות ביותר באירופה.
בסקירה מציין בנק ישראל כי ההשקעה בתחבורה ציבורית גדלה במקצת בשנים האחרונות, ואולם "למרות ההשקעה שמתבצעת בשנים האחרונות גדל העומס על תשתיות התחבורה".
כתוצאה מכך התארך משך הנסיעה הממוצע למקומות עבודה הנמצאים מחוץ ליישוב המגורים, והוא עומד כיום על קצת יותר מ-38 דקות, לעומת 32.5 דקות בשנת 2011.
להמשך המאמר בגלובס...