משחקי ליל שישי

כספי לא מסכן, פשוט חסר מזל.

בפליקנס כנראה שמו לעצמם מטרה עליונה לקנות דקות פלייאוף לקאזינס וAD ביחד, אף אחד לא חותר לאליפות העונה, אבל כנראה שלצוות הניהולי זה דבר שהוא חשוב מאוד ואפשר מאוד להבין אותם.
&nbsp
כספי היה ממש לא רע במשחק הראשון כפליקן, ולולא הפציעה הזו ספק אם היה עוזב כל עוד בוגי שם.
&nbsp
הפציעה הזו משביתה אותו לחודש, לזמן הכי קריטי של הפליקנס, דבר שלדעתי לא הותיר להם ברירה גם אם ממש רצו לחשוב על טובת כספי או בירד רייטס שלו.
&nbsp
עממה, תשכחו מכספי חוזר לאירופה זה בחיים לא יקרה בשנים הקרובות, אשתו שני בהריון, הם אוהבים את ארצות הברית.
&nbsp
אני חושב שכספי נפצע קצת יותר מדי העונה, הוא לא זה בגלל חוסר פליי טיים, אבל הייתי מצפה ממנו לחזור טיפה יותר מאסיבי ורדי אחרי הקיץ.
 
חחח יפה שהם אוהבים את ארה"ב

כאילו הוא יכול להחליט על דעת עצמו שהוא רוצה להצטרף לקבוצת NBA ורק נשאר להחתים...
 
אל תדאג לו עד כדי כך

לכספי תמיד יהיה מקום בליגה גם אם לא ברוטציה אז בקצה הספסל.
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני רק מקווה שלא תיגמר לו אשרת העבודה

וטראמפ יגרש אותו מהמדינה
&nbsp
 


 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דרון וויליאמס בקליבלנד

שווה אליפות?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

fatnoam

Active member
זוכרים את מייק מילר במיאמי?

שפתאום התפוצץ באיזה משחק שניים בפלייאוף ועזר להם לקחת אליפות?

יש ערך עצום לוטרנים האלה לדעתי.

יופי של החתמה של הקאבס.

עריכה קטנה - גם באליפות הראשונה של ווייד במיאמי, הם הביאו את גארי פייטון שגם היה מצויין בפלייאוף ההוא ולדעתי גם קלע סל מנצח בסדרת גמר המזרח או משהו כזה.

פייטון בא אחרי העונה המגעילה של הלייקרס עם מאלון והפירוק של שאקובי, חשבו שהוא סוס מת והוא אשכרה היה אפקטיבי. לא רק נקודות או אסיסטים, אלא קור רוח, מנהיגות. אם דירון יביא את זה, הקאבס ממש הרוויחו.
 
דרון הוא חידה בעיני

רכז שבמשך שנים נחשב לאחד משני הטובים בליגה, עבר מהקבוצה הראשונה שלו (יוטה) וקבוצה אחרת ונעלם לחלוטין. לא ברור מה בדיוק קרה לו, מה בדיוק נפגע, אבל הוא לא מצליח לתת 50% ממה שהוא היה, ונראה שזה לא עניין פיזי.
לדעתי אם הפן המנטלי יתיישר הקאבס הביאו כאן גניבה מהסרטים. אם לא אז יש להם רכז מחליף שיחזיק מגרש כשקיירי ו/או לברון על הספסל, כך שמבחינתם יכול להיות לו ערך גדול.
 

fatnoam

Active member
הוא לא הפסיק להיפצע בנטס.

כששיחק ביוטה אני דרגתי אותו רמה מעל כריס פול בזמנו, וכרכז הכי טוב בליגה. הוא היה ממש אבל ממש טוב, לפחות לדעתי. ממש חבילה שלמה של קליעה, מסירה, חדירה וקילר קרוס אובר.
&nbsp
ואז הגיע מעבר ריב מתוקשר עם ג׳רי סלואן, שגרם לסלואן להיות מפוטר, המשיך למחאת קהל ואז למעבר מתוקשר לנטס, ופשוט מאז פציעות פציעות ושוב פציעות. כף יד, ירך, אגן, צלעות ובכל פעם הוא חזר קצת פחות טוב. דעך לאיטו...
 

Ring Bearer

New member
החתמה מטורפת

דרון וויליאמס הוא הרכז המחליף של הקאבס, כשהוא עוד לא בן 33. ישחק אולי 25 דקות. לא ייאמן. אני כזכור הייתי בדעה שרכז בקאליבר של צ'לאמס או פארמר לא יועילו לקאבס בכלל, כי לא יהיה להם זמן להתגבש עם הסגל השני. אני בכלל לא בטוח שזה נכון לגבי דרון, שרמת האיי קיו כדורסל שלו היא מהגבוהות בין רכזי הליגה. לדעתי זו התחזקות אדירה, שמאד תועיל לקאבס.
 
למעלה