משחקי ליל שבת

Reutk

Active member
espn דיווחו שאולי יום חמישי

פופ בתגובה לזה ענה, 'יופי להם'.

אין לי מושג למה הם מדווחים שאולי הוא יחזור ביום חמישי אנחנו כבר יודעים את זה... אולי יום חמישי, אולי יום שישי, אולי בשנה הבאה...הבנו.
 

ohhh1

New member
אי אפשר לצפות למשהו אחר מהרשת הזאת...

קיימת התמקדות בעיקר בדיבורים על ספורטאים ולא על הספורט עצמו בשנים האחרונות ברשת הזאת. העונה הם התלבשו על הספרס והקאבס.

כל כתבי ה-NBA שלהם יכולים ללכת לעבוד בגיא פינס כי לא באמת מעניין אותם משהו שהוא לא רכילות ואגו (סטיבן A ושק החבטות הלבן התורן שלו מקס, בריאן ווינדהורסט, ליסה סולטרס ואדריאן ווג' הדוגמאות הבולטות בעיניי).

יש לרשת הזאת יותר מדי כוח בספורט האמריקאי כדי להפוך להיות רשת רכילות, כי כל כתב שלהם שלא מוצא סקופ שבועי מנפח כל שמועה קטנה שרצה באינטרנט ומשם אין איך לעצור את זה, וזה משפיע בסופו של דבר על השחקנים, הקבוצות והליגה.

זה חבל, יש להם תחת חוזה את טי-מאק, פירס, ג'קסון ובילאפס שעושים עבודה טובה ואת הגרסא הנשית והאמריקאית של שרון דוידוביץ' - רייצ'ל ניקולס.
 

rapgamer4ever

New member
לא מסכים איתך

יש ב-ESPN הרבה תכנים טובים, צריך לדעת לסנן. את סטיבן A אני מכיר רק מהתוכנית first take שהיא תת רמה אבל וונדהורסט שהזכרת מביא דיווחים טובים ורואים שהוא מבין כדורסל. זאק לואו פרשן מעולה, קווין ארנוביץ, ג'ף ואן גנדי, אמין אלחסן במידה מסוימת- הם מבינים הרבה כדורסל ואני נהנה לשמוע אותם. אדריאן ווג' הוא חתיכת אימפריה בתחום של חדשות NBA, הוא דוקא דוגמה למקצוען מהשורה הראשונה.
שחקני העבר שציינת גם אחלה, מי יותר ומי פחות, אבל יוצא לשמוע אותם בעיקר במסגרת של טייק במשך 30 שניות ופחות בפודקאסטים ארוכים שהם צוללים לעומק הדברים.
&nbsp
ה-E של ESPN מייצג entertainment, ה-S מייצג ספורט, אני חושב שאת שניהם אפשר למצוא בשפע ברשת הזאת.
 
למי אכפת מהרשת - איזה כיף שאתה כותב כאן!!

ממש התגעגעתי לקרוא הודעות שלך, אני בטוח שאני לא לבד, יש כאן לא מעט אוהדי ספרס, כיך לראות שאתה עדיין כותב מדי פעם.
&nbsp
הייתי בטוח שהתגייסת ועכשיו תפוז לא מעניין יותר.
 

Anfield

New member
ניצחנו את ספרס בבית

דווקא היינו פחות טובים ממה שציפיתי שנהיה, אנטוני וג'ורג' לא היו בפוקוס. ווסטברוק לא זרק המון. אבל הספסל היה חזק, במיוחד גראנט שאני נהנה מאוד כשהוא בשיאו. גם בראוואר כמו שכבר רשמתי מתגלה כמו אחלה רכש.
אבל כל זה מספיק נגד ספרס כרגע.
עדיין לא הייתי מהמר שנסיים 3-8, בהחלט מסוגלים לסיים מחוץ לפלייאוף. קבוצה מאוד לא יציבה וראיתי שלוח המשחקים שנשאר לנו קשה במיוחד.
אגב ווסטברוק +300 או משהו כזה ב +- , וכשהוא בחוץ אנחנו 90- . פשוט קריטי לקבוצה ברמה שאני לא יודע אם יש הרבה בNBA.
 

Anfield

New member
אגב אדאמס סובב את הקרסול

וכתוצאה מכך ניק קוליסון שיחק לא מעט דקות וגם היה לא רע בכלל.
אני מקווה מאוד שהפציעה קלה כי בלעדיו זה יהיה סיפור עכשיו.
 
למעלה