מה פתאום? הקו לירושלים משתמש במסילות קיימות
זוג המסילות המערבי באיילון, של הקו הראשי. הוא יחלוק איתם עם כל הקווים האחרים לכיוון לוד/נתב"ג.
מה פתאום? הקו לירושלים משתמש במסילות קיימותהאיילון יהיה פקוק עוד יותר כי שתי מסילות ישמשו אך ורק לקו
המהיר החשמלי לירושלים.
הפרוייקט של הקו הזה הוא הפרוייקט הכי מסובך והכי יקר שנעשה בהיסטוריה של ישראל. הקו לאילת לא מגיע לרמה שלו. בנגב אין מנהרות כמו שיש בהרי ירושלים או גשרי ענק שכאלה.
הקו לאילת נראה כמו משחק ילדים לעומת הקו החשמלי לירושלים.
לקו לאילת יש בעיה אחרת: הוא עובר דרך הבדואים-לנד שנורא אוהבים שם לפרק את המסילות לסוחרי ברזל.
לקו לאילת צריך גדוד של צה"ל שישמור על המסילה מהבדואים. כל יום תיפול שם רכבת מהמסילה המפורקת אם לא יסדרו שמירה על המסילה.
זוג המסילות המערבי באיילון, של הקו הראשי. הוא יחלוק איתם עם כל הקווים האחרים לכיוון לוד/נתב"ג.