לא, זה אתר מסודר. כשאת מזמינה מלון דרכו, המחיר נקוב כבר
בהתחלה. ואם יש לה הזמנה, אז להזמנה יש מספר (היא יכולה להביא איתה את טופס ההזמנה) וכך היא יכולה להוכיח שההזמנה שלה תקפה.
זה לא שלא קרו אי פעם דברים כאלה, קרו. אבל אז המלון משתדל למצוא לך חלופה אחרת, או שהיא פונה לבוקינג עם הבעיה.
אבל לא נכון לדאוג מדבר כזה מראש. מדובר באתר משומן, גדול, עם ניסיון, והסיכוי שדבר כזה יקרה הוא קלוש.
אם היא רוצה, היא יכולה להכין לה רשימה של בתי מלון חלופיים באותו המקום, שאם במקרה בכל זאת זה קורה, אז היא תדע מה לעשות. היא דוברת את השפה של המקום? זה מקום שיש בו הרבה מלונות?
אין צורך להילחץ סתם לקראת התרחשות שמאוד לא סביר שתקרה.