רעיון נוסף לשיפור במרחב ירושלים הקשור בחמד
א. את זה אני מגדיר כדחוף ולכן זה כסעיף בפני עצמו .כדאי ורצוי מאוד להפעיל קו בתדירות 15-20 ממחלף חמד דרך כביש הסטף לבית חולים הדסה עין כרם(157) . זה כדי לאפשר הגעה נוחה ומהירה יותר מהמרכז לבי"ח שכיום עיקר הקשר התח"צי שלו זה באמצעות הגעה לתחנה מרכזית בירושלים והסתמכות על רכבת קלה דבר שמאוד מאריך את הנסיעה ומעודד שימוש רב יותר ברכבים.
ב. תחנה מרכזית שער/ מערב ירושלים. ממחלף חמד צריך לשקול קווים בתדירות 15-20 דקות ליעדים הבאים :רמות,פסגת זאב עם עצירה בגבעה צרפתית,הר חוצבים ,גבעת שאול. אלו יעדים שהגעה אליהם דרך התחנה מרכזית מאריכה משמעותית את זמן הנסיעה מול הרכב הפרטי ואפשרות להחליף בחמד ולהמשיך עם אוטובוס שנוסע כמעט כמו הרכב הפרטי יגרום לאנשים לוותר על שימוש קבוע ברכבם.
ג.חנה וסע . יאפשר לאנשים לשלב בין רכב לקוי המשך לירושלים או לחילופין לכיוון המרכז.
רעיון נוסף לשיפור במרחב ירושלים הקשור בחמדמצגת העברת התחבורה הציבורית מחלף הראל למחלף חמד
משרד התחבורה == נגד תחבורה ציבורית נגישה לאזרח
https://onedrive.live.com/view.aspx...,pptx&app=PowerPoint&authkey=!AMOvcDO8-okbkVk
א. את זה אני מגדיר כדחוף ולכן זה כסעיף בפני עצמו .כדאי ורצוי מאוד להפעיל קו בתדירות 15-20 ממחלף חמד דרך כביש הסטף לבית חולים הדסה עין כרם(157) . זה כדי לאפשר הגעה נוחה ומהירה יותר מהמרכז לבי"ח שכיום עיקר הקשר התח"צי שלו זה באמצעות הגעה לתחנה מרכזית בירושלים והסתמכות על רכבת קלה דבר שמאוד מאריך את הנסיעה ומעודד שימוש רב יותר ברכבים.
ב. תחנה מרכזית שער/ מערב ירושלים. ממחלף חמד צריך לשקול קווים בתדירות 15-20 דקות ליעדים הבאים :רמות,פסגת זאב עם עצירה בגבעה צרפתית,הר חוצבים ,גבעת שאול. אלו יעדים שהגעה אליהם דרך התחנה מרכזית מאריכה משמעותית את זמן הנסיעה מול הרכב הפרטי ואפשרות להחליף בחמד ולהמשיך עם אוטובוס שנוסע כמעט כמו הרכב הפרטי יגרום לאנשים לוותר על שימוש קבוע ברכבם.
ג.חנה וסע . יאפשר לאנשים לשלב בין רכב לקוי המשך לירושלים או לחילופין לכיוון המרכז.