דיברתי על דגם קרבורטור
בדגם 250 ההצתה תלויה במצבר,אם המצבר גמור לא תהיה הצתה.
זה לא שייך למשאבה.
המשאבה והמצבר מחוברים לאותו ענף,לכן המנוע כבר מייצר חשמל למשאבה.
הבעיה היא בייצוב - המתח שמגיע מהאלטרנטור הוא בצורת פיקים ,ומתח שמגיע ממצבר הוא בקירוב קו ישר - מערכת הזרקה חייבת מתח רציף.
בקטנועים טעינה בסרק היא סביב 14.2 כאשר המערכת תקינה,מאותה סיבה אין טעם לצאת לרכיבה.
אם בא לך להתרענן זה משהו אחר.
בדגם 250 ההצתה תלויה במצבר,אם המצבר גמור לא תהיה הצתה.
זה לא שייך למשאבה.
המשאבה והמצבר מחוברים לאותו ענף,לכן המנוע כבר מייצר חשמל למשאבה.
הבעיה היא בייצוב - המתח שמגיע מהאלטרנטור הוא בצורת פיקים ,ומתח שמגיע ממצבר הוא בקירוב קו ישר - מערכת הזרקה חייבת מתח רציף.
בקטנועים טעינה בסרק היא סביב 14.2 כאשר המערכת תקינה,מאותה סיבה אין טעם לצאת לרכיבה.
אם בא לך להתרענן זה משהו אחר.