Ccyclist
Well-known member
מפת הצעתי לשיפור פרברית 2040 תוך יצירת קו מעגלי.
מפת הצעתי לשיפור פרברית 2040 תוך יצירת קו מעגלי.
הסברתי את הרעיון בשירשור של אלן, אבל הנה המפה שממחישה את המערכת בצורה גראפית.
ההשראה היתה רעיון לסיכול ענפים במסילה המזרחית ויצירת קו מעגלי דרך מסילת באר יעקב שתוכננה להסגר לרכבות נוסעים.
בהפעלה על זוג מסילות מחושמלות המערכת יכולה להציע תדירות של 10 - 12 דקות לענף, רכבת כל 2-3 דקות באיילון. להערכתי יתכן שמנהרה מערבית לאיילון תסייע לאמינות המערכת.
המערכת יוצרת קו מעגלי סובב גוש דן המייתר את המטרו החצי סיבובי של הצעת משרד התחבורה. מוטב שליבת הקו שלהם תשמש לקו מטרו מצפון לדרום שיחבר לקצות הלולאה המסילתית שממילא תתקיים עם השלמת מסילת השרון ומסילת רשל"צ. המערכת מייתרת גם את תוואי קו המטרו המוצע במקביל לאיילון, קו שהינו כפילות מיותרת משום שהוא אינו מקדם פרוזדור נגישות חדש בלב העיר. למערכת הפרברית הקיימת על המסילות שרובן מוכנות יש פוטנציאל רדיאלי טוב.
מפת הצעתי לשיפור פרברית 2040 תוך יצירת קו מעגלי.
הסברתי את הרעיון בשירשור של אלן, אבל הנה המפה שממחישה את המערכת בצורה גראפית.
ההשראה היתה רעיון לסיכול ענפים במסילה המזרחית ויצירת קו מעגלי דרך מסילת באר יעקב שתוכננה להסגר לרכבות נוסעים.
בהפעלה על זוג מסילות מחושמלות המערכת יכולה להציע תדירות של 10 - 12 דקות לענף, רכבת כל 2-3 דקות באיילון. להערכתי יתכן שמנהרה מערבית לאיילון תסייע לאמינות המערכת.
המערכת יוצרת קו מעגלי סובב גוש דן המייתר את המטרו החצי סיבובי של הצעת משרד התחבורה. מוטב שליבת הקו שלהם תשמש לקו מטרו מצפון לדרום שיחבר לקצות הלולאה המסילתית שממילא תתקיים עם השלמת מסילת השרון ומסילת רשל"צ. המערכת מייתרת גם את תוואי קו המטרו המוצע במקביל לאיילון, קו שהינו כפילות מיותרת משום שהוא אינו מקדם פרוזדור נגישות חדש בלב העיר. למערכת הפרברית הקיימת על המסילות שרובן מוכנות יש פוטנציאל רדיאלי טוב.