מערכות יחסים דרך סמסים

התבלבלת בכיתה.

כיתת מתימטיקה זה ממול
 
נגיד שהתבלבלתי

זה רק בלבול. ואני עדיין יכול למצוא את דרכי.
אצלך בחושך לעומת זאת - קצת קשה להתמצא.
 

xvxxvx

New member
לא

הייתי אומר שחשוך אצלו
הוא אמנם קצת מקובע ומיושן
אבל בסך הכל הוא בסדר.
 

michaly2003

New member
משמע שאתה בסדר / נורמלי ? חחח....

כי גם אתה כמוהו מסתבר, אז מתאים לך התנהלות זוגית כזו... קרררר פה
 

xvxxvx

New member
לא

יודע לגבי הנורמלי...
את הטמפ' שלי אני מכוון לפי הצורך
אבל לרוב אני קר, כי אין הרבה שמגיע להם מהחום שלי (הכי מתנשא שלי להיום
)
 
לא "נגיד"

התבלבלת.
צ'מע, אני מבין שחשוך לך, בשביל זה עליך להוריד את משקפי השמש.
אני מבין אותך. קשה לך עם החפצת נשים. אבל ממתי אבידה קשורה רק לחפצים?

אני גם מבין אותך שקשה לך עם אנלוגיות כאלה. אבל מי אמר שאני עושה אנלוגיה.
&nbsp
מתמתיקה?...זה שם ממול.
 
צודק כבוד הרב. איך העזתי לערער על קביעותיך

אתה יכול להתחיל לערבב ולהתפלפל כאוות נפשך כדי לרדת מהעץ שטיפסת עליו.
צודק, אבידה לא קשורה רק לחפצים. וב-ר-ו-ר שלזה התכוונת. וב-ר-ו-ר שכל מי שקרא מה שכתבת ידע שאתה מדבר על אנשים ולא חלילה על התפיסה המופרכת והנדירה שמדובר בחפצים.
כי הרי כשמשיבים אבידה אז ב99% מהמקרים מדובר באנשים בשר ודם.
אז כן, אבידה קשורה גם למטלטלין. אז אם אישה מבחינתך היא 'מטלטלין' או נכס של אדם, זה אפילו יותר גרוע.
ובכלל, אבידה מתייחסת למשהו שהיה בבעלותך ואיבדת. אז איך בכלל זה קשור לחיזור ומי מחזר אחרי מי? אתה טוען שמלכתחילה האישה היא רכוש שהגבר איבד כי היא המיועדת ולכן עליו לחזר אליה כדי שתחזור אליו על אף שמעולם לא היתה שלו?
ומי אמר שעשית אנלוגיה? לא יודע. כשמדברים על 'משל' כמו שכתבת - בד"כ נהוג להתייחס לזה כאנלוגיה.
אבל היי. אני רק משיעור מתמטיקה.
 
לא נורא. זה בסדר לברוח להפסקה

ומתאר לעצמי ש'אנחנו' זה אתה וההסברים המגוחכים שלך.
מתאר לעצמי ש'תחזרו' לפה.
 
זה בסדר.

הנה.
אני אתיישב עכשיו פה ליד פומה.
הנה גיר, הנה לוח.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
אנחנו מקשיבים.

רק רגע? ההסבר שלך צריך להיות תקף לעבר, הווה ועתיד.

צא לדרך.
 
לא חושב שאתם צריכים שיעור

כי אתם די שולטים בחומר של אם אין לך טיעונים מספיק משכנעים לעמוד מאחורי הדברים שלך כולל לענות לשאלות ענייניות - הגחך את הצד השני.
זה לא חדש פה. וסבבה. אתם יכולים להמשיך. אל תפריעו לעצמכם.
 

puma141

New member
נו מה אתה דוחף אותי

לשיחה עם המדגדג מים הזה?


אני לא יושבת, אני עומדת! ליד החלון....

אבל אם יש עליך עגבניות רקובות, אני צלפית לא רעה..........
 
לא כך.

הנקודה שלך הייתה "להיות בריאים"
.

אז:
- לא שאלת שאלה.
- עלית להתקפה.
- ואח"כ ביקשת הסברים על...(מה בדיוק?)
 
אני מאוד אוהבת את התגובות שלך

אבל אני מאוד שונאת את ויל האנטינג בדיוק בגלל זה -
אם היה לאדם הזה אכפת הוא באמת היה שואל ומקשיב לאדם

ואולי בא לו להיות רועה צאן?
אולי באמת ?

אדם שאוהב אחר היה מקשיב גם לרועה צאן
אני שונאת את האדם הזה שמייעץ לו הוא כוחני
ושקרן ומלא בחשיבות עצמית
אפילו עם הסיפור של התגנבות של וויל ברקע
הוא אדם שלא יכול להתחבר לחלומות המהססים של אחר.

איך זה התקשר אצלך לדיון שהיה פה? בגלל ההאשמות שהוטחו בך?
(בלי תשובה ממשית)
 
ראית את הסרט?

שון כוחני שקרן ומלא בחשיבות עצמית? בדיוק להיפך. לא אכפת לו? הוא לא מקשיב? שוב טעות.
ואפילו עזבי את הסרט. ראית את הקטע הזה מתחילתו?
שון יודע שוויל מחרטט ומפחד להתעמת עם האמת שהיא העובדה שהוא בעצמו לא יודע מה הוא רוצה להיות. אז הוא בורח מדיון ענייני ועונה את הbulshit answer (מתחיל להתחבר לך למה שקרה פה?). כי הרי דקה לפני זה הוא אמר שהוא עובד בבנין כי זה בית של מישהו שהוא בונה ומה הבעיה עם זה.
שון מעמת אותו עם העבודה השניה שלו בתור מנקה שהוא לקח. והוא שואל אותו למה מכל המקומות שאותם הוא יכל לנקות הוא בחר במוסד הכי יוקרתי ולמה הוא מתגנב כדי לפתור משוואות שאף אחד אחר לא יכול. לוויל אין תשובה למרות שהוא יודע אותה. הוא יודע שהוא רוצה לממש את הפוטנציאל שבו אבל מת מפחד שאולי לא ירצו אותו. כמו שנאמר בהמשך הסרט - הוא מעיף אנשים מהחיים שלו לפני שאלה יעיפו אותו.
ואז שון שואל שוב את וויל מה הוא רוצה להיות ואז הוא נותן לו את תשובת הרועה כדי לברוח ממתן תשובה רצינית שהמשמעות שלה היא שהוא יצטרך להתעמת עם העובדה שבעצם הוא מפחד.
 
כן, ראיתי את הסרט גם אז

לא התחברתי לרעיון הגאון המופלא שמפשיט את עצמו ומגלה מתחת לחזות הפרחח את הקסם
או משהו כזה - ראיתי לפני הרבה שנים .

אני מתחברת לרעיון של רועה צאן , אנשים מבטאים את עצמם גם שם. גאונות לא נמדדת רק בשם הטוב של אדם, וגם לא נטיה לגעת באלוהי של דברים , לחדש.
זה בעצם מה שאני אומרת-
אנשים מבטאים את הפחד שלהם במיני דרכים- והוא מציב אותו לקיר בלי לקבל את הביטוי שלו והבילבול שלי בלי להצמיד לקיר.

אבל אמרת שאמת היא יכולה להיות חותכת ונוקבת כמו עלה דקיק ומשוטח- לדעתי גם דרכים עוקפות מבטאות אמת. כמו למשל שנתקלתי לא מזמן בדוגמא של ילד קטן שבמעבר לגן החדש מהפחד מכסה את אוזניו כדי שהרעש לא יכנס- שהשינוי לא יחדור כי הוא מבוהל .
לא כולם יכולים פשוט לדבר על זה.

זה מה שאני לא אוהבת בסרט והדוגמה הזו של "להגשים את עצמך"- בדרך מקובלת זה לשאלתך למה אני לא אוהבת את זה.

וכן מתחבר לי מה שהיה פה מאוד - זו דוגמא יפה.
 
למעלה