מערב ארה"ב - שאלה בנושא משך שהות בכל מקום

תומלול1

New member
מערב ארה"ב - שאלה בנושא משך שהות בכל מקום

בוקר טוב,
הקדמה קטנה: הטיול שלנו הוא סוג של טיול תיירים, עם טיולי הליכה של כשעתיים -שלוש לכל היותר ביום (כלומר, לא עושים טרקים של עשרות קילומטר ביום). אנחנו כן נוהגים לצאת ליום טיול בסביבות 8 בבוקר ומודעים לכך שמסיימים יום טיול בנסיעה של כשעתיים כדי לישון ביעד הבא. המטרה שלנו היא לא לעשות V ולהמשיך הלאה, אלא לטייל על פי מה שמתאים למשפחתנו ולהמשיך הלאה.
עכשיו כשזה נאמר...

אשמח לשמוע דעתכם:
האם מספיק יום אחד משעות הבוקר המאוחרות ל- ZION וחצי היום למחרת באזור המזרחי של ZION;
חלק השני של היום ל- BRYCE כולל לינה שם בערב ויום שלם למחרת שוב ב BRYCE;
לינה בפייג' ולמחרת אגם פאוול, עיקול הפרסה, קניון אנטילופ ואולי שיט (בסימן שאלה מאוד גדול בגלל הזמן והתנגדות חלקית מהחוששים ממחלת ים...) ונסיעה לגראנד קניון.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
קשה מאד לענות למרות ההעדפות שהצגת
אני חושבת שאופי הטיול דומה לאופי האנשים שמתכננים אותו. הטמפרמנט, הסבלנות, החפירה מחד או ה"הבנתי, יאללה הלאה.." מצד שני.
&nbsp
לנו שאנחנו די יאללה הלאה, הספיק לחלוטין חצי יום בבריס. הגענו מוקדם - אנחנו ממשכימי הקום יעני התיירים החרוצים והעמלנים שיוצאים מוקדם ומספיקים הרבה

אמנם לא חזרנו לראות בערב את השקיעה על הברייס ששמעתי שהיא ממש נהדרת, פשוט המשכנו הלאה ולמחרת עוד חצי יום בציון.
&nbsp
אני תמיד מתלבטת כשאני קוראת מדריכי תיירים שבעיר X צריך להשאר לפחות חמישה ימים ובמקום Y שלושה וכד' זה פשוט לא מתאים לי ולכן אני קוראת על המקום/האתר/העיר ומנסה לנחש מה באמת חשוב לי לראות ועל מה אני אוותר. אבל אני מתכננת לפי הסבלנות שלי ויודעת שיש מחיר. כלומר במקרים שיש ספק אפשר גם לתכנן משהו פתוח כמו שעשינו ביפן למשל שהיו מקומות שנאלצתי מראש לשריין את המלונות ובחלקם אפילו לשלם, אבל לא עשו לי בעיות כאשר באתי ואמרתי ששיניתי את התכנית ואני מבקשת לעזוב מוקדם או להוסיף לילה. אני לא מסוגלת לנסוע בלי תכנית מובנית פחות או יותר כי אני נוסעת לזמן מוגדר ולא נסיעת סטלבט עם תרמיל על הגב.
&nbsp
אז אם התכנון שלך מתאים לך אז סעי לפי התכנון כי אף אחד לא יוכל להגיד לך מה יהיה יותר מדי או פחות מדי עבורך, לא נסענו ביחד עד כה
 

תומלול1

New member
קלטת אותי יפה
די יאללה הלאה זה גם אנחנו...

ולפי זה אנחנו מתכננים, אבל פתאום התערער לנו קצת הבטחון...
תודה
 
מה שאנחנו עשינו באזור הזה היה די דומה
הגענו לzion בשעות הצהריים, עשינו מסלול קצר אחד ולמחרת חזרנו ליום שלם נוסף בשמורה. כלומר, ישנו 2 לילות שם. למחרת יצאנו על הבוקר לברייס, עשינו מסלול אחה"צ קצר ולמחרת עוד מסלול שכלל ירידה לתוך השמורה. את שעות אחר הצהריים העברנו במנוחה בבריכה של המלון. לא הרגיש לנו ארוך מדי באף אחד משני המקומות.
מדובר בטיול די ארוך (7 שבועות) שבו זזנו המון, לעיתים מדי יום, אבל כן ניסינו להיות לפחות יומיים באותו בית מלון. ספציפית לגבי ציון וברייס, זה לא הרגיש לנו מיותר או ארוך מדי.
מברייס נסענו לגרנד קניון על הבוקר, וגם שם ישנו 2 לילות.
 
למעלה