מעקה בטיחות ידידותי
משרד התחבורה אימץ תקנים אירופיים לסימון כבישים והתקני בטיחות בכבישים. מדובר על שימוש בצבעי סימון הנהוגים בשוק האירופי, מעקות בטיחות ואמצעי ריסון פגיעה, שאומצו על-ידי האיחוד האירופי. כך למשל, נפסיק בקרוב לראות את אבני הבטון הגדולות והמסוכנות או את הפלסטיק הממולא במים. במקומם יעמדו בכבישים מעקות ברזל גליים קטנים וגמישים, שהם יותר ידידותיים לרכב שפוגע בהם. מקור: ידיעות אחרונות מדור כלכלה 30/1/2003 מישהו יודע משהו לגבי זה?
משרד התחבורה אימץ תקנים אירופיים לסימון כבישים והתקני בטיחות בכבישים. מדובר על שימוש בצבעי סימון הנהוגים בשוק האירופי, מעקות בטיחות ואמצעי ריסון פגיעה, שאומצו על-ידי האיחוד האירופי. כך למשל, נפסיק בקרוב לראות את אבני הבטון הגדולות והמסוכנות או את הפלסטיק הממולא במים. במקומם יעמדו בכבישים מעקות ברזל גליים קטנים וגמישים, שהם יותר ידידותיים לרכב שפוגע בהם. מקור: ידיעות אחרונות מדור כלכלה 30/1/2003 מישהו יודע משהו לגבי זה?