מעבר מצד לצד של תחנות רכבת
מעבר מצד לצד של תחנות רכבת
שלום לאנשי הפורום,
אני אוסף מידע עבור הצעת חוק שתסדיר את מעבר הולכי הרגל בתחנות רכבת. לדוגמה, בתחנת הרכבת ברחובות, יש שתי כניסות - האחת מצד מכון ויצמן והשניה מצד פארק המדע, אבל הרכבת איננה מאפשרת לעבור מצד לצד ללא כרטיס נסיעה. הדרך האלטרנטיבית דורשת עיקוף של 700-800 מ', תוך הליכה לצד ציר תנועה ראשי. לעומת זאת, בתחנת הרכבת בארלוזורוב יש כרטיס מעבר חינם שמאפשר להגיע ממסוף ארלוזורוב לאיזור הבורסה. נראה שהרשויות המקומיות די חסרות אונים מול רכבת ישראל, לכן הפתרון הוא המסתמן הוא חקיקה.
אשמח אם כל אחד יוכל לעדכן כאן בנוגע לתחנות רכבת בהן הוא משתמש:
- האם מעבר מצד לצד הוא בכלל רלוונטי? (בתחנות בהן יש כניסה רק מצד אחד של הפסים הוא איננו רלוונטי).
- האם יש מעבר דרך התחנה, ואם כן איך - בכרטיס מעבר או מעבר בלתי מבוקר (גשר או מעבר תת קרקעי ללא צורך בכרטיס).
- אם אין מעבר דרך התחנה, מה נדרש כדי לעבור באופן חליפי?
בתודה,
נוסע זועם
מעבר מצד לצד של תחנות רכבת
שלום לאנשי הפורום,
אני אוסף מידע עבור הצעת חוק שתסדיר את מעבר הולכי הרגל בתחנות רכבת. לדוגמה, בתחנת הרכבת ברחובות, יש שתי כניסות - האחת מצד מכון ויצמן והשניה מצד פארק המדע, אבל הרכבת איננה מאפשרת לעבור מצד לצד ללא כרטיס נסיעה. הדרך האלטרנטיבית דורשת עיקוף של 700-800 מ', תוך הליכה לצד ציר תנועה ראשי. לעומת זאת, בתחנת הרכבת בארלוזורוב יש כרטיס מעבר חינם שמאפשר להגיע ממסוף ארלוזורוב לאיזור הבורסה. נראה שהרשויות המקומיות די חסרות אונים מול רכבת ישראל, לכן הפתרון הוא המסתמן הוא חקיקה.
אשמח אם כל אחד יוכל לעדכן כאן בנוגע לתחנות רכבת בהן הוא משתמש:
- האם מעבר מצד לצד הוא בכלל רלוונטי? (בתחנות בהן יש כניסה רק מצד אחד של הפסים הוא איננו רלוונטי).
- האם יש מעבר דרך התחנה, ואם כן איך - בכרטיס מעבר או מעבר בלתי מבוקר (גשר או מעבר תת קרקעי ללא צורך בכרטיס).
- אם אין מעבר דרך התחנה, מה נדרש כדי לעבור באופן חליפי?
בתודה,
נוסע זועם