מעבר בנק -

ממש לא .

רואה באיזור שלי פערים גדולים מאד בין הסניפים הקטנים/שכונתיים (פ"ח ) לבין הסניפים הגדולים יותר (חדרה) , וזה תמיד לרעת הסניפים הגדולים .
לא יודע מה שואף למה , ואיזה הנחיות הנפיק המפקח , אבל יש אוירה שירותית שונה לגמרי בסניפים הקטנים .
 
הסניף מורכב מאנשים

בסניף שבו מתנהל החשבון העיקרי שלי ( לב רמת גן ) בד"כ אני מקבל שירות איכותי ששמור אך ורק לסניפים הכי נידחים שקיימים .
כך שעל פניו הגודל לא ממש קובע , אלא האוירה/מסורת ורוח המנהל
 

גליגלי6

New member
בבנק שלי דיסקונט בדיוק אותו

היחס כפי שמתאר הסטודנט..הם מריעים תנאים כל הזמן..
&nbsp
ידוע שהבנקים זה אחד הגופים הכי מושחתים במדינה כולל כמובן בנק ישראל
&nbsp
מציעה לכם לשמוע הרצאה בנושא של גיא רולניק. בסוף הוא שואל נציגה של המשטרה תת ניצב זיוה אגמי: תגידי אז אפשר לומר שהמערכת הבנקאות מושחתת? היא עונה שכן
&nbsp
אני לא מתכוונת לסדרה מגש הכסף. יש לרולניק הרצאה בפני עצמה על בנק הפועלים
 

RaikaRakka

New member
מעבר בנק -

שלום. אני בבנק לאומי מאז שיש לי חשבון בנק והמצב נורא הדרדר לאחרונה.
אני מרגיש שאני מקבל שירות נוראי.
בלתי אפשרי להגיע לבן אדם, אני צריך לקפוץ דרך חישוקים כדי לבצע פעולות.
אי אפשר לתקשר מול בנקאי במייל או בצ'ט, רק טלפונית.
אי אפשר להתקשר לסניף, חייבים שהם יתקשרו אלי בשעה שנוחה להם

אני רוצה לעבור בנק.
חשוב לי שיהיה עם מי לדבר, ולא קיר.
חשוב לי חופשיות רבה לפעולות באינטרנט ומה שאפשר שלא יהיה בטלפון.

שמעתי שבנק הפועלים מציע הרבה אפשרויות באינטרנט.
אני גם סטודנט אבל כל הבנקים מציעים עמלות חופשיות.

זהו, אשמח לטיפים.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הבנק מורכב מסניפים

ובכל בנק יש הבדל ברמת השרות בין סניף לסניף.
עצתי - בדוק בסביבה הקרובה ונוחת הגישה עבורך אילו סניפי בנקים יש, כנס לסניפים הנוחים לך מבחינת גישה והצג בעייותיך בפני הפקיד, את החשבון פתח בסניף שיראה לך הכי נחמד מבחינת צרכיך ומבחינת גישת הפקיד.
הבנתי שבעייתך העיקרית היא חוסר אפשרות להתקשר לסניף - הבלט זאת בשיחתך.
ככלל - כל הבנקים מאד מתאמצים לאחרונה לחסוך בכח אדם והם מצמצמים סניפים ומגבירים את הפעילות האינטרנטית - כך שכדאי שתשים דגש גם על האפשרויות האינטרנטיות של הפעילות.
ובסיום שיחתך בסניף שבו תפתח את החשבון תווודא שמה שאתה הבנת על התנאים הבין גם הפקיד ועל כל הטבה תברר עד מתי היא בתוקף והאם ואיך ניתן לחדשה.
 

blzvi

Active member
צריך להתרגל

אלה הם פני הדברים בכל הבנקים .
רצוי להתנהל באופן עצמאי באתר הבנק ,לדעתי אין לך שום סיבה הגיונית לפנות למענה אנושי ,או לפנות פיסית לבנק .
זו המגמה כיום ,הבנקים סוגרים סניפים ואנחנו נתנהל מול אפליקציה.
 

RaikaRakka

New member
אסביר למה כן.

בגלל שהיו לי מספר סידורים שדרשו תקשורת מול הסניף שלי ששוכן בעיר אחרת.
אין שום אפשרות ליצור אאיתם קשר ישיר, אלא רק לומר "שימו לב אלי בבקשה, אני קיים" ואז שיתקשרו מתי שבראש שלהם.
&nbsp
זה בגלל הוראת קבע שהם עשו איתה בעיות, לא בגללי. אם היה ניתן לעשות הכל באינטרנט, נהדר. זה לא המצב.
 
למעלה