תמונה מהימים האחרונים בנמל Bremen בגרמניהממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
הקטרים הבאים 3005 ו- 3007 יסופקו במהלך השנה ובזאת רכבת ישראלממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
ועכשיו שיקום מי מהקוראים ויגיד שעדיין יש סיכוי להפעיל את A1ממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
אם אתה קורא את שבתשתיות, אז בטח ראיתועכשיו שיקום מי מהקוראים ויגיד שעדיין יש סיכוי להפעיל את A1
באוקטובר 2018. גם מרץ 2019 לא ריאלי, כרגע התאריך הסביר ביותר להפעלה מלאה של הקו מירושלים ועד הרצליה (שלוש ארבע רכבות בשעה לכל כיוון) הוא במקרה הטוב אוקטובר 2019.
אני מתעדכן מכל המקורות האפשריים, כולל שבתשתיותאם אתה קורא את שבתשתיות, אז בטח ראית
שחברת SEMI בהחלט במצב טוב לסיים את החשמול החלקי עד סוף מרץ כפי שתוכנן לעשות מלכתחילה.
אם מרץ היה צפי אופטימי אך אפשרי לפתיחה חלקית (והקו היה נפתח אילולא שירותי הכבאות וההצלה היו נעמדים על רגליהם האחוריות, ובצדק), אזי אוקטובר הוא צפי פסימי לפתיחה מלאה עד ההגנה. אבל לא עד הרצליה.
פארק דה פרנס כתב כבר לפני שנים שהקו הזה לא ייפתח לפני 2019אני מתעדכן מכל המקורות האפשריים, כולל שבתשתיות
SEMI עוד רחוקים רחוקים רחוקים מלהשלים את החשמול החל מתחנת ההגנה ועד לתחנת האומה בשתי המסילות. גם שבתשתיות שנוהג "ללטף" את המבצעים מטעמים מובנים, לא מתאר ולא צופה סיום החשמול בקרוב. הוא בהחלט מדבר על התקדמות מזרחה אל תוך המנהרות אבל את המנהרות הארוכות, עדיין לא התחילו "לחשמל", את מרבית הגשרים על התוואי לא פרסו (נראה לי שיש קשיים בלתי צפויים שלא תכננו מראש וכיום למעט גשר 6, 5 ו- 4 שאר הגשרים עדיין לא "מחושמלים.
אני מעריך (לא יודע) שיש שם בעיות לוגיסטיות (אולי פיננסיות) בעקבות פערים בין מה שחשבו שיש לעשות לבין מה שצריך לבצע בפועל.
אני לא רוצה להיות פולני ולהשבית שמחות, אבל אנחנו כנראה שנינו נמשיך לקרוא ולכתוב בפורום גם באוקטובר הקרוב ואני לצערי אוכל לכתוב אז ש"אמרתי" שלא יהיו רכבות מסחריות בין תל אביב לירושלים באוקטובר 18.
הללואי אמן שאתבדה
נכון, ואמרתי זאת בגלל החשמולפארק דה פרנס כתב כבר לפני שנים שהקו הזה לא ייפתח לפני 2019
נדמה לי שגם Scorpion36 הימר על 2020 או אפילו 2021נכון, ואמרתי זאת בגלל החשמול
היה ברור שזו תהיה אבן הנגף העיקרית.
צריך לזכור ששר התחבורה ליברמן הבטיח שהקו יושלם ב-1.1.09. כך שמדובר באיחור של 10 שנים בערך, דומה לאיחורים ברוב הקווים שהקפיא אולמרט המושחת (העמק 10, כרמיאל 9, רעננה 11, עיירות 8).
אגב, ד"ר רייטר הימר על 2020.
למרות הבעיות בישורת האחרונה, חייבים לתת קרדיט לשר כץ שרק בזכותו ייפתח הקו לפני 2030 (או בכלל...).
מההודעה של שבתשתיות מה27 לפברואראני מתעדכן מכל המקורות האפשריים, כולל שבתשתיות
SEMI עוד רחוקים רחוקים רחוקים מלהשלים את החשמול החל מתחנת ההגנה ועד לתחנת האומה בשתי המסילות. גם שבתשתיות שנוהג "ללטף" את המבצעים מטעמים מובנים, לא מתאר ולא צופה סיום החשמול בקרוב. הוא בהחלט מדבר על התקדמות מזרחה אל תוך המנהרות אבל את המנהרות הארוכות, עדיין לא התחילו "לחשמל", את מרבית הגשרים על התוואי לא פרסו (נראה לי שיש קשיים בלתי צפויים שלא תכננו מראש וכיום למעט גשר 6, 5 ו- 4 שאר הגשרים עדיין לא "מחושמלים.
אני מעריך (לא יודע) שיש שם בעיות לוגיסטיות (אולי פיננסיות) בעקבות פערים בין מה שחשבו שיש לעשות לבין מה שצריך לבצע בפועל.
אני לא רוצה להיות פולני ולהשבית שמחות, אבל אנחנו כנראה שנינו נמשיך לקרוא ולכתוב בפורום גם באוקטובר הקרוב ואני לצערי אוכל לכתוב אז ש"אמרתי" שלא יהיו רכבות מסחריות בין תל אביב לירושלים באוקטובר 18.
הללואי אמן שאתבדה
תודה על העדכון - 5 קטרים יספיקו *בהחלט* לפתיחהממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
אני כבר לא יודע אם אתה צוחק או רציני.תודה על העדכון - 5 קטרים יספיקו *בהחלט* לפתיחה
של הקו השנה כמתוכנן, ובכך בוודאי "נסתפק" כולנו (לא רק רכבת ישראל).
נ.ב. ואם השניים הנותרים יגיעו לפני אוקטובר, אז בוודאי ש-7 קטרים יספיקו - כולל רזרבה תפעולית.
ניחוש שלי, הקו יתחיל לפעול בתדירות של 3 רכבות בשעהאני כבר לא יודע אם אתה צוחק או רציני.
איך בידוק ניתן להפעיל קו עם שבעה קטרים ?
אם רוצים להוציא כמתוכנן ארבע רכבות בשעה בכל כיוון, כלומר רכבת יוצאת כל 15 דקות, ומגיעה אחרי נגיד 45 דקות כולל העלאה והורדת נוסעים, ונניח שהיא מיד יוצאת בחזרה לכיוון השני. המשמעות היא שמחזור נסיעה של קטר אחד הוא שעה וחצי, תל אביב - ירושלים ובחזרה כולל העלאה ופריקת נוסעים בתחילת הנסיעות ובסופן.
בתנאים קיצונים אלו, ללא שום רזרבה תפעולית (התאבדול לתכנו כך מערך רכבות אמין וקבוע) נדרשים שבעה קטרים מינימום עד שהקטר הראשון מספיק לסיים מחזור שלם ולצאת שוב לדרך.
אני מניח שברור לך שזה לא אפשרי, לא מעשי ואף אחד לא יעז לפתוח קו בתנאים הללו. השבתה של קטר אחד מכל סיבה שהיא תיצור ביטול של רכבת אחת מדי שעה וחצי לכל כיוון עד להחזרת הקטר לפעולה.
תאורטית אתה צודק, רכבת כל עשרים דקות עם שבעה קטרים, משאיריםניחוש שלי, הקו יתחיל לפעול בתדירות של 3 רכבות בשעה
רכבת כל 20 דקות זה עדיין לא רע.
בתנאי הזה תהיה רכבת אחת ברזרבה, אם החשבון שלי נכון.
נדמה לי זה סביר בהחלט.
וללא קשר ברור שלפחות בחודשים הראשונים יהיו הרבה תקלות, ביטולי נסיעות וכן הלאה, כי מדובר בציוד שלא מכירים אותו מספיק.
מן הסתם, זה היה קורה ללא שום קשר לכמות הרכבות העומדות לרשות רכבת ישראל.
אז כפי שכבר אמרתי מספר פעמים בפורום, אני אחזור ואומר שחגי תשרי השנה הם בהחלט יעד סביר לתחילת הפעלת הקו החלקי (עד הגנה).
קטר כזה יכול לנסוע ברצף במשך ימים. קטרי דיזל אפילו לא מכבים,תאורטית אתה צודק, רכבת כל עשרים דקות עם שבעה קטרים, משאירים
בצד קטר "בעודף". אנחי לא מנהל את הצי ולא בקיא מספיק, אך הלהערה שלי בלבד אין מצב בעולם שיוצאים להפעלה מסחרית עם קטר אחד בלבד ברזרבה. זה לא נשמע לי סביר.
אפילו ניקיון בסיסי במשך היום, ריקון פחים, שירותים.....
זה לא סביר שהקטר ייסע ברצף 18 שעות ביום.
אני לא חושב שזו בעייה.תאורטית אתה צודק, רכבת כל עשרים דקות עם שבעה קטרים, משאירים
בצד קטר "בעודף". אנחי לא מנהל את הצי ולא בקיא מספיק, אך הלהערה שלי בלבד אין מצב בעולם שיוצאים להפעלה מסחרית עם קטר אחד בלבד ברזרבה. זה לא נשמע לי סביר.
אפילו ניקיון בסיסי במשך היום, ריקון פחים, שירותים.....
זה לא סביר שהקטר ייסע ברצף 18 שעות ביום.
נכון, בהתחשב בכך שברוב היום התדירות תהיה נמוכה יותר.תודה על העדכון - 5 קטרים יספיקו *בהחלט* לפתיחה
של הקו השנה כמתוכנן, ובכך בוודאי "נסתפק" כולנו (לא רק רכבת ישראל).
נ.ב. ואם השניים הנותרים יגיעו לפני אוקטובר, אז בוודאי ש-7 קטרים יספיקו - כולל רזרבה תפעולית.
3004 ו- 3006 / ב Kassel בדרך לנמל / תמונה מלפני כשבועממקורות יודעי דבר - עוד שני קטרים חשמליים בדרך לארץ
קטרים 3004 ו - 3006 הועמסו לאונייה יחד עם מספר קרונות double deck.
הם יצטרפו לאחיהם 3001, 3002, 3003 בארץ בעוד כארבעה שבועות
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.