מכרז האיתות של רכבת ישראל יוצא לדרך: האם ישתחרר הפקק במסילות
מכרז האיתות של רכבת ישראל יוצא לדרך: האם ישתחרר הפקק במסילות
מכרז האיתות של רכבת ישראל יוצא לדרך: האם ישתחרר הפקק במסילות איילון?
ארבע ענקיות וחברה צ'כית אלמונית ניגשו למכרז האיתות של רכבת ישראל ■ בשנת 2018 תחת החלפת רמזורי הרכבות בתקשורת סלולרית, שתאפשר נסיעה קרובה יותר בין רכבת לרכבת ■ עלות הטכנולוגיה נאמדת ב-2.5 מיליארד שקל
חמש חברות בין לאומיות ינסו לזכות במכרז הענק של רכבת ישראל להחלפת מערכת השליטה על תנועת הרכבות. להליך המיון המוקדם של המכרז ניגשו השחקניות הבולטות בארץ בענף הרכבות, בומברדייה, אלסטום וסימנס, תאלס הצרפתית שהתקינה את מערכת האיתות הנוכחית ברכבת, וכן AZD הצ'כית האלמונית יחסית, שעוסקת בבניית מסילות ופיתוח טכנולוגיות תחבורה.
http://www.themarker.com/dynamo/1.2930640
מכרז האיתות של רכבת ישראל יוצא לדרך: האם ישתחרר הפקק במסילות
מכרז האיתות של רכבת ישראל יוצא לדרך: האם ישתחרר הפקק במסילות איילון?
ארבע ענקיות וחברה צ'כית אלמונית ניגשו למכרז האיתות של רכבת ישראל ■ בשנת 2018 תחת החלפת רמזורי הרכבות בתקשורת סלולרית, שתאפשר נסיעה קרובה יותר בין רכבת לרכבת ■ עלות הטכנולוגיה נאמדת ב-2.5 מיליארד שקל
חמש חברות בין לאומיות ינסו לזכות במכרז הענק של רכבת ישראל להחלפת מערכת השליטה על תנועת הרכבות. להליך המיון המוקדם של המכרז ניגשו השחקניות הבולטות בארץ בענף הרכבות, בומברדייה, אלסטום וסימנס, תאלס הצרפתית שהתקינה את מערכת האיתות הנוכחית ברכבת, וכן AZD הצ'כית האלמונית יחסית, שעוסקת בבניית מסילות ופיתוח טכנולוגיות תחבורה.
http://www.themarker.com/dynamo/1.2930640