מכסה תא מטען שלא מצליח להישאר פתוח יונדאי i10

קשקשני מקלדת תמיד מוצאים מה לומר רק שזה אף פעם

לא קרוב לאמת .
אין שום קשר להעתקה , זה הבנת הפרנציפ , יש אנשים שהם לא אתה שזה פשוט להם להבין את זה . היום לאחר 8 גגות אני כבר לא עושה את הגגות כמו שעושים גגנים בישראל , אלא הרבה יותר טוב והרבה יותר מהיר.
באשר לדיון על עובי כבלים להנעה ברכב , אתה שוכח שברכב יש פיוזים .
הגדול שבהם הוא 25 אמפר. כך שטענות על מאות של אמפרים נופלות על הסף .
הצרכן קובע את צריכת הזרם , במקרה של סטרטר תקוע = קצר , צריכת הזרם עולה לרמה גבוהה ואז פועל הפיוז .
בכל המקרים שבהם הסטרטר לא תקוע אין יותר מ 25 אמפר ולכן 3 חוטים של
2.5 קוודרט מספיקים להנעה , כפי שטענתי .
 

חן 1111

Active member
אתה מתעקש להמשיך ולהוכיח בורות פעם אחרי פעם...

אז לידיעתך, הסטרטר ברכב לא מוגן על ידי שום נתיך. הוא מחובר ישירות למצבר. וזרם התנעה ברכב נוסעים רגיל הוא לפחות 50-60 אמפר, וזה בהפעלה רצופה ובתנאים קלים. במנוע קר ובמזג אוויר קר הצריכה יכולה להיות כפול מזה, ובשנייה הראשונה של הפעלת המתנע היא עוד יותר גדולה. בהרבה.
עכשיו, בשביל זרם כזה צריך כבלים של מינימום 25 ממ"ר, עדיף 35 וגם יותר (תלוי גם באורך שלהם).
3 חוטים של 2.5 ממ"ר, כמו שאתה מציע, זה ביחד 7.5 וזה לא מספיק לכלום. אפילו הכבלים העלובים שמוכרים ב-69 שקל יותר טובים מזה.
 
בסדר אין נתיך ,

לסטרטר של 1500 ואט לא יכול להיות זרם של 50 אמפר .
זרם ההתנעה הוא אכן גדול יותר אבל זה לזמן קצרצר שלא משפיע על הכבל ,
אני לא מחזיק כבלים ברכב , יצא המקרה והצטרכתי להניע מרכב אחר
3 חוטים של 2.5 הספיקו ,
חוט של 2.5 קוודרט מתאים ל 25 אמפר באופן קבוע בשימש ממושך .
מזג אויר קר ? בא ונראה , במינוס 20 אני מניע רגיל . אולי לפעמים
לוקח עוד שניה . (גם במינוס 20 הרכב מגיע לטמפ' עבודה לאחר 3 קילומטר )
הבעיות מתחילות במינוס 30 -50 . במינוס 50 חייבים לאחסן את הרכב במבנה .
 

WarDog

New member
איזה פרנציפ ואיזה נעלים לקחת משהו מוכן והעשית "העתק הדבק"

למקום שאתה צריך אותו (במקרה שלך מהגג של השכן לגג שלך, ואני מאוד מקווה שהבתים זהים ולכן אין בעיה הנדסית, נעזוב לרגע את העובדה שלא אתה פיזית עשית את העבודה אלא "3 עזתים" שהם המקצוענים במקרה הזה ולא אתה).
&nbsp
"אתה שוכח שברכב יש פיוזים .הגדול שבהם הוא 25 אמפר" - מאיפה הנתון המגוחך הזה של "הגדול שבהם 25 אמפר"?
בחיפוש פשוט בגוגל מצאתי יותר מרכב אחד (למעשה יותר מ10) שבהם הפיוז הראשי הינו כפול מ25 (כרי 50 אמפר).
שלא לדבר על כך שלפיוז יש את קבוע זמן שהוא עוד יעביר זרם יותר גבוהה מהערך המירבי עד שהוא ישרף (לרוב זה כמה שניות בודדות עד שהוא מתחמם ונשרף, בגלל זרמי התנעה שבתחילת ההתנעה קופצים לערכים גבוהים) כמובן שהקבוע הזמן הזה משתנה לפי הזרם.
&nbsp
בהזדמנות אני אחפש את הניסוי שעשינו במעבדה במהלך הלימודים בנושא זרמי התנעה.
ותראה שבזמן הראשוני של ההתנעה הזרם קופץ לערך של פי 3-8 מהזרם העבודה הרגיל (הדבר נמדד בעזרת סקוף דיגיטלי עם מרווחי מדידה של אלפויות השניה).
&nbsp
בכל מקרה סטינו מהנושא ובזה אסיים את ה"דיון הפורה הזה".
 
בזמן התנעה הזרם גדול יותר , מה זה קשור

לעובי הכבל ? הזרם הזה הוא רק לחלקיק שניה .
מוטב במקום לחפש ניסוי בנושא זירמי התנעה , תקח 3 חוטים של 2.5
ותניע איתם .

כן כן עשיתי העתק הדבק ל 8 מבנים , שונים ומשונים עד מאוד מהבית של השכן
גם הטפסנות שראיתי בכל מיני מקומות התאימה בדיוק לבית שלי .
איזו בעסה בברזלנות טיח ובניה של בלוקים לא היה לי ממי להעתיק .
 
למעלה