מכירים את כפר שמוען הוסטל?

מכירים את כפר שמוען הוסטל?

אבא שלי ביקש ממני שאני אשאל אותכם,אז אני שואל מי שהוא שמע איך הוסטל הזה טוב? הבנתי שהוא בגישה שלכל אדם לא משנה באיזה תפקוד יש גם טוב והוא יכול להצליח בתחומים בו יש לו כישרון גישה כזו יפה, מה דעתכם? אני אשמח שתסבירו לי או תנו לי מידע, תודה מראש.
 

dina199

New member


 

HollyGolightly

New member
אחרי שראיתי את ההודעה שלך

רשמתי בגוגל "כפר שמעון". התוצאות שמתקבלות זה האתר שלהם ופייסבוק, פחות או יותר.

מה שיכולה להציע: שתבקר שם (אם אתה לא יכול לבד, עם מישהו שיעזור לך). לפני כן ערוך רשימה של מה הדברים שאתה רוצה לברר בקשר אליהם. בקשר לאיך זה יהיה *בשבילך* לחיות שם. על הדברים החשובים *לך* ותפרק את זה לכל הגורמים החשובים לך שאתה מעלה על הדעת. אם אינך מסוגל לשאול את השאלות בקול: הבא אתך לפטופ/טאבלט/מחברת+עט או עפרון, ושאל וענה בכתיבה. הקשב לתשובות, הסתכל בחדרים, במבנה, בחצר, באנשים וכו', ואם יצוצו לך שאלות, המשך לשאול באותה דרך.

מה קרה לרעיון של שכירת דירה עבורך?
 
אבא שלי לא רוצה.

הוא אומר שאני כמו ילד קטן וזה לא מתאים ואני לא יכול להסתדר לבד, אני אולי יצור איתם קשר אם יש להם איימל ושאל שאלות. אני עדיין הייתי רוצה לדעת מה הורים/אוטיסטים שהיו שם חושבים. מעניין אותי וטוב לקורא חוות דעת של אנשים אחרים . וכן אני אדבר איתם בעזרת מחשב. אני מתקשה לתקשר בעל פה. זה נראה לי הדרך הנכונה, תודה רבה על תגובתך ,ועל הניסיון לעזור.
 
למעלה