15-673-51 / דןמכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,
האם זו מדיניות של ימי שישי,להוציא נסיעה עירונית,במקרה זה בקו 204,באוטובוס בינעירוני?הרי לנוסע הממוצע זה ממש לא נוח לטפס על רכב כזה בעיר גדולה.
צולם בתל-אביב,ביום שישי ה-16/03/2012.
לאן נעלמה התמונה...?15-673-51 / דן
קו 204 בכיוון צפון,ברחוב אלנבי בת"א.
בקווי עתידים יש מדי פעם בינעירוניותלאן נעלמה התמונה...?
נסיון נוסף...!
תודה גם על המידע הזה!בקווי עתידים יש מדי פעם בינעירוניות
ובכלל בקווים שמגיעים לצפון ת"א. בקו 20 לפני הרפורמה היתה מכונה קבועה בבוקר. כיום אני רואה ב-22 ב-33 וגם אחה"צ ראיתי כבר פעמיים 142 בינעירוני. בעבר היה קו 00 (49) עם מכונה כזאת.
מה קורה ל-15-673-51 / דן
קו 204 בכיוון צפון,ברחוב אלנבי בת"א.
לא מבין מה אתה רוצהמה קורה ל-
רגע לפני-כן התמונה בהודעה הראשונה לא הופיעה,ולאחר שניסיתי תיקון,עכשו יש כפילות.
ההנהלה רשאית להסיר את ההודעה השניה עם התמונה.
לגבי מטרופולין...,לא מבין מה אתה רוצה
פעם ב400 שנה לדן חסר מכונה אז מכונה בינעירונית עושה את הקו,תמיד אם קשה לך ניתן להמתין 2 דקות ויגיע נמוך רצפה,זה לא שלדן יש צי ענק של כאלה,אגב מטרופולין לא בדיוק מסיעים בקווים עירונים מכונות עירוניות,למה אליהם אתה לא בא בטענות.
לטענת משרד התחבורה 'אופי' הקווים שונהלגבי מטרופולין...,
אם כוונתך לקו 47,זה כבר טמטום של משרד התחבורה,בעוד שלדן התאפשר להפעיל מכונות עירוניות.ומה המיוחד בקו 48 שבו מופעלות עירוניות?למשרד התחבורה פתרונים.
חוץ מזה רק שאלתי,לאו-דוקא בטון קנטרני,אני מודע לזה שיכול להווצר חוסר במכונות,במקרה הזה הייתי באמת צריך את 104,4 או 204,כי מכוניתי חנתה בחניון רידינג,והייתי עם מזודה קטנה,מה שלא היה מאפשר לעלות על אוטובוס בינעירוני,ובכל מקרה עוד הייתי במרחק מהתחנה,וכמה דקות אחר-כך נאספתי ע"י מכונה "מתאימה".
אז הם "מנותקים מהשטח"...,לטענת משרד התחבורה 'אופי' הקווים שונה
לטענת משרד התחבורה, קו 47 מוגדר כקו מהיר ואילו 48 כקו מאסף. לכן רישיון קו שונה.
אולי (או שמא אפשר למחוק את המלה "אולי") לא הסבר ממש משכנע, אבל כך הוא רואה זאת.
כנ"ל קווים 90, 247 ואחרים.
אז הם "מנותקים מהשטח"...,
כי אופי האזורים בהם עובר למשל קו 47,הוא אורבני כמעט לחלוטין,על-אף שהוא משרת כמה ערים.
לא רק בדן...מה קורה ל-
רגע לפני-כן התמונה בהודעה הראשונה לא הופיעה,ולאחר שניסיתי תיקון,עכשו יש כפילות.
ההנהלה רשאית להסיר את ההודעה השניה עם התמונה.
ידוע...,לא רק בדן...
קודם כל את 22 של דן אני רואה באופן תדיר מאוד עם בינעירוני.
שנית, 47 ו247 של מטרופולין תמיד עם בינעירוני, ו48 הוא תמיד עם עירוני, למרות שאין כזה הבדל גדול ביניהם מבחינת נתיב לא ?
קיצור לא חסרות דוגאמות לכאלה...
בבקרים ובימי שישי קצת יותר, יש שימוש במכונותמכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,
האם זו מדיניות של ימי שישי,להוציא נסיעה עירונית,במקרה זה בקו 204,באוטובוס בינעירוני?הרי לנוסע הממוצע זה ממש לא נוח לטפס על רכב כזה בעיר גדולה.
צולם בתל-אביב,ביום שישי ה-16/03/2012.
בערד אני רואה לפעמים גם את מטרופולין...,בבקרים ובימי שישי קצת יותר, יש שימוש במכונות
בינעירוניות, שאח"כ ממשיכות בסידור לירושלים. בימי א-ה הדבר נדרש ע"מ לתגבר בעיר, בימי שישי מטעמים תפעוליים, עקב הצורך לתגבר בי-ם, ועל כן נהגים מתחילים את הסידור בעיר ועולים אח"כ לי-ם.
מצחיק שאתה מראה כאן דוגמה מדן, שהיא די נדירה, כשאגד מבצעת מדי יום עשרות (ואולי מאות) נסיעות בקווים עירוניים מובהקים עם מכונות בינעירוניות כדבר שבשגרה.
האמת שזה לא נדיר כל כךמכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,
האם זו מדיניות של ימי שישי,להוציא נסיעה עירונית,במקרה זה בקו 204,באוטובוס בינעירוני?הרי לנוסע הממוצע זה ממש לא נוח לטפס על רכב כזה בעיר גדולה.
צולם בתל-אביב,ביום שישי ה-16/03/2012.
ב-33 יש סידור קבוע עם המכונה הזאתהאמת שזה לא נדיר כל כך
כמעט כל בוקר אני רואה מכונה כזו בינעירונית פועלת בקו 33 שעובר בסמוך למקום מגוריי. כפי שאנדי כתב - זה קשור לתגבורים / סידורי עבודה.
תודה על המידע!האמת שזה לא נדיר כל כך
כמעט כל בוקר אני רואה מכונה כזו בינעירונית פועלת בקו 33 שעובר בסמוך למקום מגוריי. כפי שאנדי כתב - זה קשור לתגבורים / סידורי עבודה.
בעיקרון לדן יש היתר להפעיל בינעירוניות עד 10האמת שזה לא נדיר כל כך
כמעט כל בוקר אני רואה מכונה כזו בינעירונית פועלת בקו 33 שעובר בסמוך למקום מגוריי. כפי שאנדי כתב - זה קשור לתגבורים / סידורי עבודה.
מה, שכן אני חושב, שיש צמצום ב"אגד"בעיקרון לדן יש היתר להפעיל בינעירוניות עד 10
בבוקר בקווים עירוניים.
אני באמת לא מבין איך אגד עדיין מפעילים באופן קבוע מכונות בינעירוניות במשך כל שעות היממה בקווים עירוניים מובהקים כמו 83, 85, 126 וכו'.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.