מכונה בינעירונית בקו עירוני מובהק...,

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
בחולון-בת ים מופעלות הרבה בינעירוניות

מה, שכן אני חושב, שיש צמצום ב"אגד"
זה עדיין קיים, אבל אני חושב (לא בטוח לגמרי), שמאז הפעימה השנייה יש צמצום בשימוש באוטובוסים בינעירוניים בקווים הנ"ל.
למשל סניפים נתניה וחדרה, שמפעילים את הקווים בגוש דן. בטרם הרפורמה הרב היו בינעירוניים וכעת יש יותר עירוניים.
לכל חברה יש היתר שונה. ל"דן", למשל יש היתר בשעות הבוקר, ל"מטרופולין" בשרון, כמעט לכל קו (אם לא לכולם) יש רישיון הפעלה בנפרד לכל קו וקו עם המכונה. כנראה ב"אגד" ההיתר פתוח.
בחולון-בת ים מופעלות הרבה בינעירוניות
בסידורים קבועים ובמהלך כל היום
 

elitrou

New member
מאותה סיבה שכדורגלנים מתחתנים עם דוגמניות

בעיקרון לדן יש היתר להפעיל בינעירוניות עד 10
בבוקר בקווים עירוניים.
אני באמת לא מבין איך אגד עדיין מפעילים באופן קבוע מכונות בינעירוניות במשך כל שעות היממה בקווים עירוניים מובהקים כמו 83, 85, 126 וכו'.
מאותה סיבה שכדורגלנים מתחתנים עם דוגמניות
כי הם יכולים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה