מכבי חיפה -בית''ר ירושלים

DRORIKO8

New member
כוס אחטק השלומי אזולאי הזה

כל העונה הוא משוטט בלי פשר על מגרש,איך שהוא רואה מכבי חיפה הוא נהייה כוכב
 

אסף Day

New member
ככה זה עם המושאלים שלנו

לדוגמא ארבייטמן כשהיה מושאל להפועל ת"א. היה חלוץ פח זבל, השאילו אותו להפועל והוא המשיך להיות פח זבל רק שיחק מולנו פתאום הבקיע לזכותם שער וניצח להם את המשחק.
יש סיבה טובה למה אנחנו מכניסים סעיף לשחקנים בהשאלה שלא ישחקו נגדנו.
אבל לא הייתי משאיר שחקן בקבוצה רק כדי שלא יבקיע נגדנו במשחק אחד.
 

DRORIKO8

New member
אנחנו לא הזבל,אנחנו המיץ של הזבל

80 מיליון שקל שיענקלה פשוט זרק לפח. מדברים על שינויים בינואר,אבל ינואר זה גדול עלינו. בינואר אתה יכול מקסימום לעשות שינוי או שניים. פה מדובר בקבוצה שצריכה רמונט. אני מתחיל קודם כל בצמד המגינים,הם הבעיה הראשונה. 2 מגינים שהם מתחת לכל ביקורת. הם גם תוקעים את ההתקפה וגם לא שומרים משהו(הגול הראשון כאמור הוא באחריות טווטחה). אז בקיץ זרקת את קטן וכל הכבוד,למה לעזזל השארת את משומר? לטווטחה אני פחות בא בטענות כי הוא עוד ילד, אבל משומר כבר 30 שנה משחק אצלנו,מחרב התקפה אחרי התקפה ועוד עדיין באנקר בקבוצה. הזוי לגמרי.
הלאה. יוסי בניון. היום החלטתי סופית שהבן אדם גמור אצלי. כל הזמן מדברים על זה שהוא מנהיג. איזה מן מנהיג זה שצורח על מגן בן 22 אחרי שער שאותו מגן אשם בו? אתה מרסק לו ככה את כל המעט ביטחון שעוד נשאר לו. לזה קוראים מנהיג? מילא משומר,אבל לצרוח על מגן בן 22 שנמצא עכשיו בתהליכי גדילה?? ולמה מי אתה בכלל שתצרח עליו?? מישהו צרח עליך אחרי כל החמצה מזעזעת שלך? מישהו צרח עליך כל פעם שמסרת מסירה לשומקום? אם פאקו מאמן היום את מכבי אתה לא בקצה הספסל,אתה ליד הספסל בישיבה מזרחית כי לא השאירו לך מקום שם. בעצם מה אני מדבר על מכבי תל אביב, הרי אם היינו מתנהלים כמו מכבי תל אביב,כלומר כמו מועדון אירופאי, בניון לא היה מגיע מלכתחילה. הוא מחרב לנו כל כך הרבה התקפות שאני פתאום מתגעגע לקטן.
&nbsp
ולמשהו אחד חיובי-אלון תורג'מן. תשמיצו אותו כמה שבא לכם. זה השחקן היחיד אצלנו שבא לעבוד.
 

vipra8

New member
תגיד לי, עם היד על הלב

אתה\או שחר הייתם מביאים שחקן בן 34 שבקושי שיחק בשנים האחרונות למכבי חיפה, אם לא היו קוראים לו יוסי בניון, אם למשל היה נקרא - גוני סמית?
לא ,נכון?

אם כך - אתה מסכים איתי שהבאת יוסי בניון לא היתה מקצועית נטו?

בוא נמשיך הלאה.
אתה מסכים שמועדון שלא מתנהג משקולים מקצועיים נטו, לא יכול להצליח?
ומכאן הבעיה של מכבי חיפה.
חוסר מקצועיות.
הבעיה של יוסי היא קצה הקרחון.
 

DRORIKO8

New member
כתבתי שבוע שעבר את אותו הדבר בדיוק

להזכיר לך את הדוגמא עם הצ'כי בן ה-34?
&nbsp
הבאת גרוטאה בחצי מיליון דולר? מילא. אבל איפה המאמן פה? למה המאמן שרואה שהשחקן לא פוגע לא מגדל ביצים ומוריד אותו לספסל. לא רק לא לפתוח איתו, אפילו במשחק שבניון רע הוא יעדיף להוריד את חן עזרא שיותר טוב מאשר את בניון. עם כל הכבוד ,ב-2 מיליון שקל ציפיתי שיביאו פיגורה שגם מתנהגת כמו פיגורה. לא איזה נמושה שמפחד מהכוכב הראשי. ואני הרי כתבתי פה בקיץ שהמבחן האמיתי של סאלה יהיה האם יהיה לו את האומץ להתעמת עם בניון כשבניון לא יפגע וסאלה ירצה להוריד את אותו לספסל. לפי מה שאני רואה סאלה אפילו לא מנסה להתעמת.
 

vipra8

New member
אבל בניון הוא רק הסימפטום.

מכבי חיפה לא מתנהלת מקצועית, אלא בהחלטות אינטואיטיביות. כל עוד מכבי חיפה לא תנוהל מקצועית, על יד אנשי מקצוע, היא תמשיך לדשדש ואנחנו נמשיך לאכול את הלב.
 

אבראא

New member
אם כבר

היחיד שבא לעבוד זה עמאשה, משחק מצוין שלו.
בגלל שתורג'מן שם גול הוא בא לעבוד? נו באמת...
ועל בניון? אתה קצת נסחפת. גם מנהיגים יכולים לעשות טעויות ולצעוק על ""חניכים. זה בא מהציפיה שלו לאותו שחקן. זה לא מה שמפריע אצל בניון, לפחות לא אצלי.בניון לא מחרב התקפות ולא כלום, אנשים נוטים לשכוח דברים טובים כשמגיעים דברים רעים. הוא בישל גול מכריע וגם כבש. לא גם שהוא עוזר לטוואטחה בהגנה יורד ועולה כאילו אין מחר וכמעט ולא מאבד כדורים (כמו ראיוס ועזרא).
אז נכון שהוא כבר איבד את הכלח, ובכדי להיות קבוצה מובילה אסור לבנות עליו אבל תפסיקו כבר עם הירידות עליו.
 

DRORIKO8

New member
קודם כל את לא צריכה למכור לי את עמאשה

אני כבר שבועיים כותב פה שמדובר בחלוץ מצויין עם טכניקה ומהירות. העקב שהוא סידר לבניון היה יכול להיות בישול החודש אם "הנסיך" כהרגלו לא היה מפקשש את זה.
תורג'מן קודם כל עם 3 שערים בפחות מ-700 דקות למשחק. זה הספק נאה מאד. והיה לו עוד כמה בישולים חוץ מזה. ומה זה "בגלל שתורג'מן שם גול הוא בא לעבוד?". למה לשים את הגול שהוא שם זה כזה קל? בניון גם אם תשימי אותו 1000 פעם באותו מקום שתורגמ'ן הבקיע הוא יחמיץ. וזה לא רק לשים את הכדור ברשת זה גם להתמקם נכון שזה חשוב(את זה דווקא בניון עדיין יודע לעשות)

אז יופי הנסיך בא לעזור בהגנה! כל הכבוד לו שהוא מסכים לרדת אל העם. אבל בהיבט ההתקפי הוא לא נראה כמו כלום. אם לא היו קוראים לו יוסי בניון אלא יוסי אמזלג מישהו היה מוכן להחזיר שחקן כזה במכבי? לא! גם אם התפלק לו איזה גול עם הקרה

ובניון לא צרח על טווטחה "כדי להראות לו שהוא מצפה ממנו ליותר" הוא צרח עליו כי הוא ערס שיודע רק לצרוח כשקקצת מעצבנים אותו, דבר שהפך לעקבי אצלו לאורך כל הקריירה(כולל במשחק הקודם....)
 

vipra8

New member
מתי לעזעזל תבינו שמכבי חיפה היא קבוצת בלוף?

עם שחקן בן 34 שהובא הרבה מעבר לשיאו רק כדי למכור מנויים ולהוות אטרקציה?
עם סקאוטינג ברמה של הפועל גלגוליה?
בחיים - הזול עולה ביוקר. ומה שאתה משקיע זה (בדרך כלל) מה שאתה מקבל.
אם אתה מביא שחקנים בזיל הזול, מתקמצן על חלוץ כמו דמארי, מתקמצן על מנגר מקצועי, מביא שחקן רק בשביל השם שלו, זה מה שאתה מקבל.

ועל מי היו כל הנצחונות של חיפה העונה? הפועל חיפה? הפועל פ"ת?
קבוצץ בלוף.
 

DRORIKO8

New member
אני חייב לציין עוד מישהו שנתן משחק רע

וזה סטויקוביץ'. שער אחד הוא קיבל לפינה הקרובה שלו,ושער אחד עבר לו מתחת לרגל הימנית. אני מאד מקווה שהמשחק הזה זה סתם מעידה.
 

Hatotah1

New member
זה שערים ממרחק של 5 מטר

לא ניתן להאשים אותו באף אחד מהם.
 

DRORIKO8

New member
עדיין

אם זה היה דודו גורש הייתי אומר "לא אשמתו, זה מ-5 מטר" אבל מאחד כמו סטויקוביץ' הייתי מצפה לעצור את זה, הוא עצר כבר כדורים יותר קשים
 
הבעיה הקשה של הקבוצה זה המערך, לא השחקנים

למרות החומר הבינוני שיש לנו, אנחנו עדיין צריכים על הנייר לתת בקלילות שלוש חתיכות לסכנין ובית"ר. ושלוש חתיכות זה אחרי ששקללתי את ההחטאה השבועית הקבועה של בניון מול שוער, והאימופוטנציה המולדת של הטריו העקר שלנו בעמדת החלוצים.
אממה? מתעקשים לשחק כאן בשיטה עקומה. אין שום קבוצה בעולם שמשחקת עדיין במערך של 4-4-2
למעשה, זה מערך סופר מיושן וחשוף, שעבר מן העולם לפני עשרים שנה כבר. מערך שבהתקפה סותם את הרחבה, ובהגנה משאיר את הקשרים חשופים.
וזה לא פלא שבכל שבוע אנחנו בקושי בועטים לשער.

העולם שייך היום לשחקני אגפים מהירים, ומאחוריהם קשרי מרכז מגרש שגם יודעים להיכנס לרחבה, וגם לחלץ כדור ב- 16 שלך.
ומה עושים בחיפה? את מרכז המגרש מפקירים בידיים של שני קשרים שלא ברור מה תפקידם (בוקולי את מיצ'ל - הם קשרים הורסים? קשרים בונים?), מעליהם שמים את בניון שאולי עוד יכול לתת גולים בגילו, אבל בטח שזה יהיה קשה לו שמלפניו יש שני חלוצים שסותמים את הרחבה,
והיחיד שמבין את המשחק המודרני (חן עזרא), נאלץ להאבק במערך הדפוק ולנוע כל שניה לעמדות שזרות לו (וזאת בנוסף למלחמתו הקבועה בערס שמתפרץ וגועש בתוכו, אבל זה לדיון אחר).

וככה כל שבוע אנחנו גומרים את המשחק עם גג שניים עד שלושה מצבים ממשיים לכיבוש, במערך שהוא כאילו סופר התקפי ופתוח, ולא מבינים איך עם שני חלוצים מובהקים וכל המשחק בעטנו לשער רק בעיטה אחת.

אם אני הייתי המאמן, הייתי פותח בכל שבוע עם קשר אחורי אחד בלבד (לטעמי, מויאל) מלפניו שינהלו משחק מאחור ראיוס ובניון (בניון רחוק מהשער, אין לו בגילו מה לחפש מאחורי החלוץ), בצדדים עידן ורד וחן עזרא, ולרחבה הייתי שולח חלוץ נסוג שיוצא ונכנס במידת הצורך.
 

DRORIKO8

New member
יש הרבה קבוצות שמשחקות עם 2 חלוצים

למשל ריאל(רונאלדו ובנזמה) למשל מנצ'סטר(פלקאו וואן פרסי) הבעיה שכשיש לך חלוץ כל כך כבד כמו אבוחצירא זה לא משנה אם תשחק עם 2 חלוצים עם 1 הוא יתקע לך את הרחבה.

מסכים לגבי עזרא וכבר כתבתי פה שהוא צריך לשחק אך ורק באגף כמו טל בן חיים במכבי תל אביב. הוא לא מספיק אינטיליגנט בשביל להטיל עליו גם משימות הנהגתיות
 
בנזמה הוא לא חלוץ קלאסי, ובטח שרונאלדו הוא לא חלוץ רחבה

רונאלדו משייט מחוץ לרחבה ומחפש מרחבים בשביל לנצל את המהירות שלו, ובנזמה יודע למשוך לאגפים ולפנות שטחים לאלו שנכנסים מאחוריו.
וגם את וואן פרסי תמצא בהרבה מקרים עומד בקו אחד עם הקשרים וכובש הרבה שערים מבעיטות מחוץ לרחבה.

עזרא בצד אחד, עידן ורד בצד שני, בניון וראיוס בונים מאחורה, רחבה ריקה משחקנים - זו הדרך להגיע למצבי כיבוש רבים.
 

DRORIKO8

New member
אתה לא יכול רחבה ריקה משחקנים

אתה צריך שיהיה שם חלוץ שידע למשוך את הבלם שלו איתו ולפנות שטח ל"חלוץ מדומה" שיכנס פנימה. עמאשה יכול להתאים. אבוחצירא זה חלוץ שהיה מתאים ל-שנות ה-90. היום הוא לא רלבנטי.
בניון אגב יכול להתאים בתור החלוץ המדומה, שמתי לב שהוא שמר היטב על יכולת ההסתננות. אבל יש לו בעיה קשה בחדות.
 

DRORIKO8

New member
לגבי ואן פרסי

נכון שהרבה פעמים הוא נמצא אחורה יותר,אבל הרבה פעמים הוא נמצא יותר קדימה מפלקאו. זה כל הקטע של 2 חלוצים,שכל החילופי מקומות ביניהם יוצרים בלבול בהגנה. אני לא אומר שבהכרח צריך לשחק עם 2 חלוצים,יש לזה יתרונות ויש לזה חסרונות וזה גם תלוי באיכות השחקנים ובתפיסה של המאמן עצמו וגם מול איזה קבוצה אתה משחק. בכדורגל אין אמת אחת ויחידה.
 
למעלה