אני שאלתי. תודה שנזכרת בי
יש כמה חברות כאלה בארץ, כנראה שהעסק עובד. אני דיברתי עם חברה בשם בלו בס שהיו נחמדים ונשמעו מאד מקצועיים. אגב, המחירים בכתבה אסטרונומיייייים. אוטובוס כזה ישן כמו שהם משפצים שם, שלא נוסע, עולה 10-15 אש"ח. על מה בדיוק להוציא 400 אלף? ציפוי זהב? אם כבר רוצים להסב משהו שלא נוסע, אפשר לקנות ולשפץ מכולה של תובלה ימית. צריך רק לשלם כמה גרושים למושבניק שייתן לך להניח אותה אצלו בשטח ולהתחבר למים. אם אוטובוס, אז רק אוטובוס נוסע ואמין, שלא ייתקע בעליה מצומת הערבה כשאתה חוזר איתו מאילת.
די ירדתי מהרעיון כשהתחלתי לחשוב על כל הלוגיסטיקה. אם כבר, יותר הגיוני לקנות דבר כזה פה איפה שבאמת יש לאן לטייל איתו. למרות שפה באמת יותר הגיוני לקנות קרוואן נגרר כי יש המון חניונים בהם אפשר להחנות את הנגרר ולטייל בסביבה ברכב.