מישהי יודעת לגבי בדיקת HCG בערב החג (חמישי)- היכן ניתן לבצע?

nikit 1

New member
מישהי יודעת לגבי בדיקת HCG בערב החג (חמישי)- היכן ניתן לבצע?

פרטי או בקופ"ח מכבי
במוקד מכבי ללא הפסקה לא יודעים לאמר כלום
 
באיזה אזור במדינה?

אולי באסותא? ואם באזור תל אביב, אולי במכבי ביגאל אלון? הבנתי שהם עובדים בשישי, אז אני מניחה שערב חג זה דומה (אם כי זה לא מבטיח שהתוצאות יגיעו באותו יום)
 

nikit 1

New member
תל אביב או ירושלים (המיקום הסופי תלוי בעיקר בתשובה)

מנסיון העבר יודעת שבמכבי יגאל אלון עושים בדיקות דם לIVF בערב חג/שבת בין 7 ל8.30. אבל לא מבינה אם מעקב לערכי ביתא גם נכלל בכך או שאגיע ויסרבו לבצע?
ותודה רבה על ההתיחסות המהירה
 
אני לא בטוחה

לא יצא לי להגיע לשם. כשעשיתי בדיקות מעקב רגילות בהדר יוסף, היה נדמה לי שברגע שאני מגיעה לאחות, לא אכפת לה איזו בדיקה רשומה לי. אבל זה לא בהכרח אותו הדבר ביגאל אלון, כיוון שערב חג זו כנראה מתכונת מיוחדת. אולי אפשר להתקשר ישירות ליגאל אלון לנסות לברר?
מה שכן, אני לא בטוחה שבדיקת בטא מוגדרת במערכת כדחופה (כמו בדיקות IVF), ואז גם אם יעשו אותה, לא בטוח שתקבלי תשובה באותו היום.
אופציה שהיא די טרטור, אבל למקרה שלא תצליחי לברר מראש ביגאל אלון - את יכולה לנסות להגיע לשם ואם יסרבו, לנסוע לאסותא רמת החיל, כי נראה לי שהם עובדים עד יותר מאוחר (אצלם בטוח אפשר לוודא בטלפון מראש שזה אפשרי)
בהצלחה!
 

nikit 1

New member
תודה רבה - אבדוק את האופציות שהצעת. חג שמח ורק בשורות טובות

 

nikit 1

New member
בכלל כמה חיוני לעקוב אחרי ערכי הביתא?

ביום שני השבוע בדיקת הביתא היתה חיובית.
הומלץ לי לחזור עליה ביום חמישי (72 שעות).
בגלל החג אין מענה רפואי עד יום ראשון.
האם חיוני דוקא בחמישי או אפשר להקדים לרביעי או לחילופין להמתין ליום ראשון?
אני מוגדרת הריון בסיכון (הריון ראשון) וההריון הפתיע (התגלה תוך הכנות לIVF)
&nbsp
&nbsp
 
לא מבינה בזה (עוד לא הייתה לי בטא חיובית)

אבל נראה לי שזה מעקב כללי לראות שהכל מתפתח בצורה תקינה, וזה גם כך לא ישנה הרבה בחג. אני מאמינה שגם בטא ברביעי תיתן אינדיקציה מה המצב ומצד שני כנראה שגם אין בעיה לחכות לראשון (כי גם אם משהו נראה לא תקין, אין כל-כך מה לעשות בחג). אולי בשביל השקט הנפשי תעשי ברביעי, אבל נסי לזכור שאם היא לא עלתה הרבה, אולי זה כי בדקת מוקדם.
בד"כ נראה לי שעדיף לבדוק קצת מוקדם יותר מקצת מאוחר יותר (כי אז אם הבטא לא עולה מספיק יכולים לתת תמיכת פרוגסטרון). אבל אם אין מענה במרפאה שבה את מטופלת עד יום ראשון, אני מניחה שהם גם לא יראו את התוצאות של הבטא ברביעי. מוזר שהם לא עובדים כל החג.
 

HoneyHoney

New member
בדיקה ביום רביעי זה בסדר גמור

אם התוצאה תהיה גבולית, אולי תצטרכי לבדוק שוב בראשון.
&nbsp
בכל מקרה- בדיקת בטא נחשבת כבדיקה דחופה של IVF שעושים גם בימי שישי (ואני מניחה שגם ערבי חג), ובמכבי ירושלים סניף אגריפס ניתן לבצע את הבדיקה בשעות 6:45-7:30 בימי שישי (וגם ערב חג?)
 
למעלה