כי רצו שהקו הירוק ישרת את אוניברסיטת תל אביבמישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה
חייל, דרך רמת אביב?
למה מלכתחילה לא נעשה פיצון באיזור המפגש אבן גבירול ורוקח תוך העברת השלוחה לרמת החייל בקו ישר דרך רוקח?
לדעתי כדי לא להקים קווים נוספות או זרועות נוספותמישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה
חייל, דרך רמת אביב?
למה מלכתחילה לא נעשה פיצון באיזור המפגש אבן גבירול ורוקח תוך העברת השלוחה לרמת החייל בקו ישר דרך רוקח?
מסכים שיש כאן בעיה. אטרקטיביות תרד לעובדי רמת החייל.מישהו יכול להסביר את ההיגיון שבהעברת שלוחת הקו הירוק לרמת ה
חייל, דרך רמת אביב?
למה מלכתחילה לא נעשה פיצון באיזור המפגש אבן גבירול ורוקח תוך העברת השלוחה לרמת החייל בקו ישר דרך רוקח?
לא חושב שזה מאריך משמעותיתמסכים שיש כאן בעיה. אטרקטיביות תרד לעובדי רמת החייל.
השאלה כאן היא כמה העיקוף הזה הרמת אביב (איינשטיין, לבנון וכו') באמת מאריך את הנסיעה ממרכז העיר וחלקו הדרומי של הקו.
 
איך שאני רואה את זה, יהיה מצוין עם לנסוע ממרכז תל אביב (נגיד תחנת כיכר רבין) לרמת החייל עם הקו הירוק יקח 20 דקות.
אם הנסיעה תהיה 35-40 או יותר, הקו כבר יאבד מהאטרקטיביות שלו כדרך להגיע לרמת החייל.
ברוקח הייתי ממקם תחנה בסמינר הקיבוצים.לא חושב שזה מאריך משמעותית
הדרך לא הרבה יותר ארוכה, ולא צפויות עצירות ברמזורים. אבל כמובן שיש תחנות, מה שלא היה בכלל אם היה נוסע בשדרות רוקח.
זה מוסיף בערך 2.5 ק"מ למסלול.מסכים שיש כאן בעיה. אטרקטיביות תרד לעובדי רמת החייל.
השאלה כאן היא כמה העיקוף הזה הרמת אביב (איינשטיין, לבנון וכו') באמת מאריך את הנסיעה ממרכז העיר וחלקו הדרומי של הקו.
 
איך שאני רואה את זה, יהיה מצוין עם לנסוע ממרכז תל אביב (נגיד תחנת כיכר רבין) לרמת החייל עם הקו הירוק יקח 20 דקות.
אם הנסיעה תהיה 35-40 או יותר, הקו כבר יאבד מהאטרקטיביות שלו כדרך להגיע לרמת החייל.
גוגל ו-bus.gov.il מפרסמים זמני נסיעה בלי אפשרייםזה מוסיף בערך 2.5 ק"מ למסלול.
אם נשתמש ברק"ל בירושלים בתור קנה מידה, אז התוספת דומה לנסיעה מהתחנה המרכזית עד העירייה.
נסיעה מכיכר רבין עד רמת החייל (רחוב הנחושת) בקו הירוק היא מרחק של בערך 10 ק"מ, שדומה במרחק לנסיעה מהר הרצל עד שועפאט (ואמורה לקחת כמה דקות פחות בגלל הקטע התת-קרקעי עד הירקון).
באינטרנט יש נתונים די סותרים לגבי זמני הנסיעה בירושלים (לדוגמה מהתחנה המרכזית עד העירייה לוקח 2 דקות לפי גוגל ולפי bus.gov ו-10 דקות לפי האתר של סיטיפס), אז אני מקווה שמישהו שמכיר טוב את זמני הנסיעה בירושלים יכול לספק נתונים קצת יותר אמינים.
מצד שני גם 10 דקות זה די הרבה.גוגל ו-bus.gov.il מפרסמים זמני נסיעה בלי אפשריים
אין שום דרך לעבור 2.5 ק"מ של עם 4 תחנות ומדרחוב שבו הרכבת נוסעת ב-25 קמ"ש לכל היותר ב-2 דקות.
 
לוח הזמנים באתר סיטיפס הוא הקרוב ביותר למציאות. פעם מדדתי זמן נסיעה מתחנת גבעת המבתר לתחנה יפה נוף (כחצי שעה) ויצא לי הבדל של דקה בלבד.
זה הקטע האיטי של הקומצד שני גם 10 דקות זה די הרבה.
זה יוצא מהירות ממוצעת של 15 קמ"ש- לא משהו בכלל.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.