תתאר מה אתה רואה וננסה לנחשמישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת
ת"א ההגנה?
תודה
עמודי חשמולמישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת
ת"א ההגנה?
תודה
תודה על המידע, יש עוד תחנות שכבר התחילו לעבוד בתחומןעמודי חשמול
לדעתי עמודים עבור רשת החשמל.
בינתיים לא ניתן ממש לראות כי זה מגודר. אבל לפי הציוד חפירה שנמצא על הרציף ניתן להבחין כי מדובר בתשתית החשמל.
בכפר סבא והוד השרון נבנו עמודים לחשמולת עוד בזמן בניית שתיתודה על המידע, יש עוד תחנות שכבר התחילו לעבוד בתחומן
על תשתית החשמל?
נשמע לי מוזרעמודי חשמול
לדעתי עמודים עבור רשת החשמל.
בינתיים לא ניתן ממש לראות כי זה מגודר. אבל לפי הציוד חפירה שנמצא על הרציף ניתן להבחין כי מדובר בתשתית החשמל.
אולי כאן עושים את זה כי יש רק קו אחד שצריך את זה?נשמע לי מוזר
בד"כ שמים עמודי חשמול בין שתי המסילות, ולא על הרציף עצמו - כי על הרציף הם יפריעו לנוסעים. זה בתחנות שאין בהם גג או עמודים קיימים שמהם אפשר לתלות את החשמול. הארכת הרציף נשמעת לי כמו הסבר הגיוני יותר...
זה לא נכון להגיד שרק קו אחד צריך את זהאולי כאן עושים את זה כי יש רק קו אחד שצריך את זה?
חוץ מזה, התקנת עמודים בין רציפים בטח מצריכה השבתת עבודה בשלב כל שהוא?
אולי הצורך בלהשבית את התנוע לא קיים או קטן יותר בשיטה הזאת?
אני יודע את זה ומסכים איתך.זה לא נכון להגיד שרק קו אחד צריך את זה
כי בסופו של דבר יחשמלו את כל קווי הרשת שעוברים בת"א, כולל את קו החוף המערבי (שעובר ברציף 4). אם יתקינו עמודים על הרציפים יצטרכו עמודים לכל רציף במקום עמודים לכל זוג רציפים, וזה יקר יותר.
אולי מדובר בבנית שער-חשמולות ל 4 או 6 מסילות ?מישהו יודע מה פשר העבודות ברציף 4 בתחנת רכבת
ת"א ההגנה?
תודה
אולי אפשר למצוא פרטים ותשריטים בתיקי הרישוי בעיריית ת"אאולי מדובר בבנית שער-חשמולות ל 4 או 6 מסילות ?
זה די מקובל בכניסות ויציאות מתחנות .
ראה תמונות מצורפות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.