מינון של קסקנקס

idan777

New member
מינון של קסקנקס

שלום רב
אני מטופל בקסנקס מזה חצי שנה, מינון של 0.5 מ"ג, בגלל בעיות חרדה. הבעיות התבטאו בסחרחרות כאשר אני מחוץ לבית, ובפחד מאד גדול לחצות כביש רחב או כיכר. עם הטיפול המצב מאד השתפר.
לפני חודש התחלתי עבודה חדשה ותובענית, עם הרבה שעות. אני מרגיש טוב עד הצהריים. מהצהריים מופיעים הסחרחורות. זה נורא. פחד ליפול, פחד לחצות כביש או כיכר.
אני לוקח את הכדור של 0.5 מ"ג בערב. האם כדאי להעלות מינון? זה יכול לסייע? לאיזה מינון?
האם המצב בו הסחרורות מופיעות בצהריים, זה בגלל שהתחלתי להתרגל לתרופה או בגלל העבודה החדשה?
אני נורא סובל. אשמח לשמוע דיעות.
עידן
 

EZCA

New member
לדעתי יש כאן שתי בעיות,גם שהעבודה היא חדשה

לכן נוצר לחץ כי אתה מתאמץ לדעת טוב את העבודה והאנשים מסביב ומתאמץ להצליח שלא חס וחלילה תיכשל ואולי יפטרו אותך כי לא תהיה מספיק מוצלח,הרי כל התחלה היא קשה וזה טבעי ונורמלי.בנוסף לכך העבודה הזו היא תובענית וזה גורם להצטברות של לחץ מהבוקר ועד הצהרים ובצהריים הלחץ מתפוצץ בצורת התקף עם סחרחורת כאשר הלב דופק מהר יותר ולא מספיק להזרים מספיק חמצן שזורם בדם. (אני לא רופא). אמנם הכדור הזה יכול למכר ,אבל אני לא חושב שההשפעה שלו נחלשה עם הזמן כי העבודה חדשה ותובענית. הייתי מציע לך להתייעץ עם הרופא אם לא לנסות כדור כמעט דומה את הקלונקס שמשך ההשפעה שלו ארוכה יותר מהקסנקס, או לקחת את הקסנקס פעמיים ביממה אבל כל 12 שעות .כאשר מצבי היה בעייתי אז לקחתי את הקלונקס כל 12 שעות .כיום לאחר 20 שנה אני ממשיך לקחת קלונקס אבל רק פעם אחת ביום כי מצבי היום הרבה יותר טוב ואין לי בכלל שום בעיות בריאות.היה טוב יותר אם היית פותר את הבעיות של עבודה תובענית במקום העבודה ועובד בנחת שלב אחר שלב בלי למהר ולהילחץ בזמן העבודה ולראות בסוף יום העבודה שהשד לא נורא אם לא מיהרת בזמן העבודה וסיימת את אותה כמות העבודה.היה טוב אם היית מתאר לנו מה תובעני בעבודה שלך.
 

idan777

New member
תודה על התגובה.

תודה רבה על התגובה.
אני מתמחה במשרד עו"ד, תפקיד של שנה. יש הרבה מאד לחץ במשרד, הרבה עבודה, ואני מאד משתדל לעמוד בציפיות. לא ניראה לי שהם יפטרו אותי, כי אני שם כבר חודשיים כמעט ויש לי עוד 10 חודשים.
החל מהצהריים אני מתחיל להרגיש סחרחורת. בעיקר כאשר אני יוצא מהבניין להפסקת צהריים והולך ברחוב. התופעה הארורה הזו חזקה בעיקר כאשר אני ברחוב או מנסה לחצות כביש רחב או כיכר.
אנסה לקחת קסנקס פעמיים ביום.
תודה שוב על התגובה, עידן
 
למעלה