מילון המושגים הגדול של וואן פיס

ANGELUSPIKE

New member
השיצ'יבוקאי (שבעת המצביאים של הים)

להגדרה זאת יכנסו כל שבעת המצביעים של הים.
 

De-Panther

New member
../images/Emo22.gifזה לא יפה להצביע על אנשים|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

 

ANGELUSPIKE

New member
מקומות בעולם הוואן פיס

להגדרה זאת יכנסו כל המקומות שקיימים בעולם הוואן פיס.
 

ANGELUSPIKE

New member
זה לא סתם

המטרה היא לעשות מילון איכותי בעברית שיכיל מושגים רבים ככל האפשר שיהיה גם בעל יותר מידע ממה שיש כרגע בויקיפדיה, מה גם הלינק שנתת הוא באנגלית, במקום לזלזל היית פשוט יכול או להגיב או לעזור.
 

Winged Serpent

New member
אני בכלל לא מזלזל, אני רק חושב שלהרים פרוייקט

בסדר גודל כזה (ועוד אחד שכולל רק את האנימה) זה מיותר. בעצם לדעתי זה גם סתמי, כשקיים מאגר מידע הרבה יותר רחב וגמיש ונוח, ועם מידע מהמנגה. לא נראה לי שהמידע שייאסף פה יהיה בעל יותר מידע ממש שיש שם כי אם תשים לב, זה לינק לאנציקלופדיית וואן פיס שבנויה כמו וויקיפדיה, ולא וויקיפדיה עצמו. מה שלי נדמה זה שהתוצאה פה תהיה מילון מונחים חלקי שלא יהיה מהנה להשתמש בו, כי כלל פעם שתרצה להוסיף מידע על דמות תצטרך לשרשר, ולשרשר, ולשרשר, ואז להתווכח עם אחרים ולשרשר עוד כי אין לך אפשרות לעריכה. וכן, הלינק שנתתי הוא באנגלית.
 

BomberBY

New member
זה לא כל כך פשוט כמו לשרשר

זה תפוז אחרי הכל, מתישהו שזה גם יראה מגעיל, וגם תפוז יפסיק להקפיץ, סתם כי נמאס לו.
 

JeeChan

New member
דעתי בנושא

לדעתי זה רעיון דיי נחמד ומהנה כדי להתחיל את הפורום עם מילון פירושים. אבל לא לרמה רצינית ומקצועית, כי תפוז היא לא מערכת שבה אפשר להתחיל משו בסדר גודל כזה. זה ישתרשר לרמה לא קריאה ומתישהו לא יקפוץ כלפיי מעלה. מה שכן אפשר, זה להתחיל מילון מונחים בסיסי בשביל גולשים שאחר כך יכנס למאמרים.
 

JeeChan

New member
דבר ראשון כל הכבוד על היוזמה!

זה רעיון ממש יפה. לדעתי האישית הוא לא כל כך פרקטי, בהתחשב שזה יילך לאיבוד בשרשורים אינסופיים. אני מציע לקחת את כל מה שרשמת ולהפוך את המידע בהם למאמרים על הדמויות, שאנשים יוכלו להרחיב בהמשך. כמו כן ליצור מילון מונחים בסיסי על הסדרה שאותו אפשר יהיה להפוך גם למאמר, לאנשים שמתחילים את הסדרה. מה דעתך ?
 

ANGELUSPIKE

New member
זאת בדיוק המטרה שלי

המטרה היא לכתוב פה כמה שיותר מושגים ואז לאסוף את כולם (אין לי בעיה להיות זה שיאסוף את כל המידע) ולהפוך אותם למאמר אחד גדול בנושא, אני יודע שיש נושאים שאי אפשר לכתוב עליהם, בגלל זה כתבתי שכל כמה חודשים יפתח שירשור חדש שבו יהיה אפשר לעדכן את המושגים החדשים בנושא.
 
למעלה