מילון המושגים הגדול של וואן פיס

ANGELUSPIKE

New member
מילון המושגים הגדול של וואן פיס

לכבוד הפתיחה של הפורום חשבתי שזה יהיה נחמד שירשור שמרכז את כל המושגים שקשורים לעולם הוואן הפיס. כמובן ישנם כמה כללים: 1. אין לכתוב מושגים שהופיעו במנגה ולא באנימה כדי לא לספלר לאנשים שלא קוראים את המנגה. 2. כל מי שכותב מושג צריך גם לכתוב כמה מילים על המושג ולא רק את השם שלו, אם אתם לא יודעים לכתוב כמה מילים על המושג אז עדיף שלא תכתבו בכלל. 3. כל כמה חודשים יהיה עדכון של מושגים שהופיעו בפרקים החדשים של האנימה אז שימו לב לעידכונים. יש לי בקשה למנהל שלנו אור, אם ררק תוכל לנעוץ את השירשור זה יהיה נחמד, כמובן שאחרי שנאסוף את כל המושגים אתה תוכל להכניס את השירשור למאמרים. בברכת הצלחה לפורום, רואי.
 

ANGELUSPIKE

New member
הגיבורים ראשיים של הסדרה

בהגדרה הזאת יכנסו כל חבורת כובעי הקש.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifמונקי די לופי../images/Emo41.gif

הדמות הראשית בסידרה. הוא הקפטן של 'צוות כובעי הקש'. הוא משודר כדמות חסרת בעיות ולעיתים טיפשה. יש לו תיאבון ענק, לבשר בעיקר. לאחר שאכל בטעות 'פרי שטן' בשם 'גומו גומו נו מי' מסוג פאראמסיה, קיבל לופי כוחות ומאפיינים של גומי. חלומו של לופי הוא להפוך למלך הפיראטים. לאחר שהביס את ארלונג, קיבל לופי באונטי בגובה של 30,000,000 בלי, מה שהפך אותו לאיש בעל הבאונטי הגבוה ביותר בכל איסט בלו. לאחר שהביס את קרוקודייל השיצ'וביקאי, עלה הפרס על ראשו ל100,000,000 בלי. לאחר האירועים באניס לובי ולאחר שהביס את רוב לוצ'י, מנהיג הCP9, עלה הפרס על ראשו ל300,000,000 בלי, מה שמעלה אותו לבין ראש טבלת המבוקשים. ללופי ישנם מספר צורות שבהם הוא משתמש: לופי מים - (Mizu Luffy) לופי שתה הרבה מים וכך יכול היה להילחם עם קרוקודייל בעונת הברוקו וורקס משום שזאת חולשתו היחידה של קרוקודייל. הילוך שני - (Gear Srecond) זאת צורה שלופי פיתח,בצורה הזאת לופי מזרים את דמו במהירות אדירה ובכך הופך למהיר חזק וזריז הרבה יותר. הצורה הזאת גורמת לו לכאבים ובעיות לב אחרי השימוש. הילוך שלישי - (Gear Third) בצורה הזאת לופי שואף הרבה אוויר ומנפח את ידו לגודל עצום. בצורה הזאת לופי נהיה חזק מאוד אבל אחרי השימוש הוא הופך ל"שוריקן לופי". שוריקן לופי - (תופעה נוספת להילוך השלישי) אחרי השימוש בהילוך השלישי לופי הופך לממש קטן נמוך וחלש(כמו תינוק) שבקושי יכול להילחם אך אחרי כמה זמן הוא חוזר לצורתו המקורית. סיוט לופי - (Nithmare Luffy) לאחר שהוכנסו לתוכו עשרות צללים של לוחמים חזקים, הפך לופי לענקי ובעל מסת שרירים גדולה, עד כדי כך שהצליח לכסח את אוז שהיה מלכתחילה גדול וחזק בכמה אגרופים, הוא קיבל את הכישורים השונים של הצללים שנספגו לתוכו, דוגמה לכך הייתה כישורי הסייפות שלהם זכה אשר באו אליו מסייף חזק של חיל הים. המידע נלקח מויקיפדיה.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifרורונואה זורו../images/Emo41.gif

רורונואה זורו (שונה בגרסה האמריקאית ל"זולו" על מנת שלא לפגוע בסייף האגדי בעל אותו השם) -הקצין ראשי ואיש החרבות של צוות שודדי כובע הקש. חבר הצוות הראשון שמצטרף ללופי לצוות "שודדי כובע הקש". סייף מדהים המשתמש בשלושה חרבות, שתיים בידיו ואחת בפיו. הוא אוהב להילחם, ובדרך כלל מנצח. נפצע אנושות פעמים רבות, בעוד שפצעיו היו הורגים אדם אחר, הוא שורד. לאחר שהביס את סוכן הבארוקו וורקס שנקרא בשם "מר.1", הפרס על ראשו היה 60 מיליון ברי. ואילו לאחר האירועים באניס לובי הפרס על ראשו עלה ל-120 מיליון ברי.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifנאמי../images/Emo41.gif

נאמי (ביפנית: גל) - הנווטת של צוות שודדי כובע הקש. נערה בעלת שיער כתום מכפר קוקויאשי. הצטרפה לצוות לאחר שלופי הביס את ארלונג, ושיחרר בכך את כפרה משליטתו. נאמי היא נערה שאוהבת מאוד כסף ומוכנה לעשות כל דבר בשביל כמה "ברי". היא משתמשת ביופיה כדי לעבוד על אויביה. אף על פי היותה פחדנית, היא מגלה אומץ ברגעים המתאימים ומאמינה מאוד בחבריה. בהמשך הסידרה היא מקבלת את ה"קלימה טאקט" - נשק השולט במזג האוויר, אשר נבנה עבורה על ידי אוסופ. לאחר האירועים באניס לובי, צי חיל הים שם גם על ראשה פרס בסך 16 מיליון ברי. המידע נלקח מויקיפדיה.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifסאנג'י../images/Emo41.gif

סאנג'י (ביפנית: תשוקה) - הטבח של צוות שודדי כובע הקש. טבח צעיר , רודף שמלות ומכור לסיגריות. מתאהב כמעט בכל בחורה ומרבה להסתכסך עם זורו. הוא נלחם בעזרת רגליו בקרב, בגלל מדיניותו שלטבח אסור להלחם בעזרת ידיו (למרות שהוא השתמש בסכיני מטבח כנשק פעם אחת, כיוון שהאויב שלו השתמש באוכל בתור נשק) מפני שהם כלי העבודה שלו ואסור לו לסכן אותם. לאחר האירועים באניס לובי, צי חיל הים שם גם על ראשו פרס בסך 77 מיליון ברי.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifאוסופ../images/Emo41.gif

התותחן והצלף של צוות שודדי כובע הקש. לרוב מציג את עצמו כקפטן המפקד על שמונים אלף איש, אך מתגלה כפחדן גדול מיד לאחר מכן. לפני שהצטרף ל"שודדי כובע הקש", הוא נתפס כשקרן בכפרו, מכיוון ששיקר שוב ושוב על בואם של פיראטים לכפר. לופי צירף אותו ל"שודדי כובע הקש" ובכך הפך לחלק מהצוות. אביו של אוסופ הוא פיראט ב"שודדי השיער האדום" של שאנקס (הפיראט שנתן ללופי את כובע הקש), מה שהיווה עוד נקודה ללופי כדי לצרף את אוסופ לצוות. מרבה לעשות שטויות עם לופי, ולהכין כלי נשק מסוכנים. כמו אביו, אוסופ הוא צלף מיומן שיורה כדורים מתפוצצים וביצים מסריחות. הוא נלחם גם בעזרת פטיש, ובעזרת כמה מתקפות שיצר בזכות השקרים המעולים שלו (פטיש חמש-הטון, כישוף אוסופ, ועוד). מאוחר יותר אוסופ מקבל את הנשק החדש שלו, הקלע הגדול, שאותו הוא מכנה "קאבוטו". בעזרת נשק זה הוא יכול לירות למרחק קילומטרים סוגים שונים של כדורים. בשלב מסוים הוא שם על עצמו מסכה וציג עצמו כ"סוגה קינג" (מלך הצלפים), כדי שחבריו לא יזהו אותו לאחר שעזב את הצוות. לאחר האירועים באניס לובי, צי חיל הים שם גם על ראשו פרס בסך 30 מיליון ברי (בתור סוגה קינג). במידע נלקח מויקיפדיה.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifטוני טוני צ'ופר../images/Emo41.gif

הרופא של צוות שודדי כובע הקש. איל שאכל בטעות פרי שטן מסוג זואן בשם Hito Hito no mi והפך להיות חצי בן-אנוש וחצי איל. תושבי האי דראם פחדו ממנו וקראו לו מפלצת, ולכן הוא פוחד מבני האדם. הוא הצטרף לצוות לאחר שאלה הביסו את וואפול באי דראם, ובכך הפילו את שילטונו הרודני. לצ'ופר יש מספר צורות שהוא יכול לעבור ביניהן בחופשיות - צורת אייל, צורת בן אדם וצורת חצי בן אדם וחצי אייל (זאת הצורה שבה הוא מופיע בתמונה למעלה). בנוסף הוא המציא כדור מיוחד, שאם הוא בולע אותו, לזמן קצר הוא מקבל ארבע צורות נוספות - צורת קפיצה, צורת הגנה, צורת התקפה וצורת מוח. צי חיל הים חושב שהוא חיית המחמד של שודדי כובע הקש ולכן, לאחר האירועים באניס לובי, הפרס על ראשו עמד על 50 ברי בלבד.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifניקו רובין../images/Emo41.gif

הארכאולוגית של צוות שודדי כובע הקש. אישה האכלה מפרי השטן מסוג פראמסיה בשם Hana Hana no mi ומסוגלת להצמיח איברי גוף מכל מקום שהיא רק רוצה. כבר כשהיא הייתה בת שמונה, היא הטביעה 8 ספינות של חייל הים ולכן היא הפכה להיות מבוקשת ובמשך 20 השנה שאחר כך היא ברחה מחייל הים. בנקודה שבה הצוות פגש אותה לראשונה היא הייתה בת הזוג של קרוקודייל בארגון בארוק וורקס תחת שם הקוד "גברת כל ימי ראשון". היא הצטרפה לצוות של לופי במפתיע, לאחר שזה הביס את קרוקודייל. יש כאלה שאומרים שהיא רוצה לפגוע בלופי אך עד עכשיו היא נותרה נאמנה לעקרונותיה ולחבריה. נאמנותה של רובין הוכחה בסאגת אניס לובי. הפרס על ראשה עמד בעבר על 79 מיליון ברי, אך לאחר האירועים באניס לובי, הפרס על ראשה הועלה ל 80 מיליון ברי. המידע נלקח מויקיפדיה.
 

Bakura

New member
../images/Emo96.gif../images/Emo58.gif לדעתי, טעות בדבריך?

רובין לא באמת הטביעה את הספינות בגיל 8, זו הייתה עלילת שווא כדי לתפוס אותה כי היא ארכיאולוגית.
 

ANGELUSPIKE

New member
מצטער פשוט לקחתי את זה מויקי

ככה זה הופיע שמה, אם אתה יכול עבור על שאר הערכים שכתבתי וזהות טעיות אז אני יודה לך מקרה לב.
 

ANGELUSPIKE

New member
../images/Emo41.gifפראנקי../images/Emo41.gif

בנאי/מתקן הספינות של צוות שודדי כובע הקש. סייבורג אשר איבד חלק מגופו כאשר ניסה לעצור את הרכבת ביום שנלקח המאסטר שלו. לפרנקי כלי נשק רבים ומגוונים. לאחר האירועים באניס לובי, צי חיל הים שם גם על ראשו פרס בסך 44 מיליון ברי. המידע נלקח מויקיפדיה.
 

ANGELUSPIKE

New member
דמויות טובות אחרות

להגדרה הזאת יכנסו כל הדומיות הטובות שאינם חברים בחבורת כובעי הקש.
 

ANGELUSPIKE

New member
פיראטים יריבים

להגדרה הזאת יכנסו כל הפריאטים האחרים שהם לא חבורת כובעי הקש. כמו כן יש לכתוב את שם חבורת הפיראטים כתת קטגוריה ובהודועות שמתחת לשם החבורה תוכלו לשרשר את חברי אותה החבורה.
 

ANGELUSPIKE

New member
חפצים בעולם הוואן פיס

להגדרה זאת יכנסו חפצים כגון: ספינות, כלי נשק ועוד.
 

ANGELUSPIKE

New member
פירות השטן

להגדרה זאת יכנסו כל פירות השטן שידועים לנו באנימה, כמו כן אפשר להתייחס גם למשתמש של הפרי כשכותבים את הפרי.
 
למעלה