מילווקי משיגה ניצחון יפה בבוסטון

Krit123

Well-known member
דונצ'יץ עשה את זה למי שפיספס

לוקה הוא שוט מייקר מטורף, מכל טווח.. מידי פעם שיש Dead ball הוא יזרוק פלואטר לשמיים אחרי השריקה בקלות חולנית, ראיתי את זה נכנס פעם אחת.

ממליץ לעקוב אחרי הפרצופים מהספסל של פורטלנד.. התגובה של מו הארקלס (אחרי שהוא קם מהרצפה) ענקית. דונצ'יץ' גם נראה בשוק מעצמו.

בכל זאת המאבס הפסידו בהארכה, דיים לילארד עזר לסגור את המשחק.
בכך דאלאס סופרת כבר 6 הפסדים רצופים ונופלת למאזן שלילי של 15-17. כמה סיבות לזה:
1. לא מסוגלים לנצח בחוץ. מאזן מזעזע של 2-14, אולי הגרוע בליגה...
2. דניס סמית' ג'וניור עדיין פצוע (פרק כף היד, החמיץ 11 משחקים), אמור לחזור בקרוב.
3. דיאנדרה כבר לא מה שהיה בהגנה, הרבה פחות נייד ומאיים בהגנה. 0.9 חסימות בממוצע נשמע די מחמיא.
4. נוביצקי חזר ומקבל דקות בעיקר במחציות ראשונות (נראה סביר), עם זה מגיעה תקופת הסתגלות של החמישייה השנייה. ג'יי ג'יי בראה גם סוחב פציעה בתאומים ולא תמיד 100% כשיר.
5. קשה לשחק כדורסל שוטף עם בארנס ומת'יוס (בעיקר בארנס) כי הם די תחנה אחרונה, הם כן ישימו נקודות על הלוח אבל לא תמיד יעזרו להניע את ההתקפה. זה עוד יותר מבליט את החיסרון של יוצר נוסף בהעדר DSJ.

 

rapgamer4ever

New member
דונצ'יץ' מרשים ברמות

אמרו לפני הדראפט שהצד החלש שלו זה קליעה, בוא נאמר שזה לא מורגש. קודם כל יש לו יכולת יוצאת דופן לייצר ספייס, הסטפ באק שלו מהיותר טובים בליגה. חוץ מזה שהוא קולע באחוזים די יפים ביחס לרוקי, מי שעף על מיצ'ל בעונה שעברה ימצא שדונצ'יץ' יעיל ממנו כסקורר (וגם יותר אול אראונד).
&nbsp
אני חושב שרצף ההפסדים של דאלאס נובע בראש ובראשונה מלו"ז שנפתח קל ונהיה יותר קשה. 3 ההפסדים האחרונים שלהם היו במשחקי חוץ צמודים מול קבוצות חזקות.
&nbsp
אני יכול להוסיף לגבי דאנדרה שאמנם מספרי החסימות שלו בירידה אבל מההתרשמות שלי הוא בעונה טובה מאוד. עושה עבודה שחורה ושומר על מספרים דומים לאלו מהתקופה בקליפרס בה פול האכיל אותו בלובים.
&nbsp
כמו שאמרת חסר להם רכז, יכול להיות שסמית' ג'וניור הוא התשובה אבל בינתיים הוא לא מספיק טוב. בראייה רחבה דאלאס נראית יותר טוב ממה שציפיתי. המערב חזק מכדי שיגיעו לפלייאוף אבל הטרייד על דונצ'יץ' והצירוף של דאנדרה נראים כמו מהלכים טובים שקידמו את הקבוצה לעבר מקום בפלייאוף אולי בעונה הבאה.
 

Krit123

Well-known member
זכור לי יותר ספקות לגבי האתלטיות

זריזות, וכאלו.. בהקשר של דונצ'יץ' אני אומר. גם על הקליעה אבל פחות.
היופי בו זה שהוא פשוט מוצא דרך, מול הקליפרס דוק שחרר את כלבי השמירה בברלי+בראדלי ושניהם נפלו בסייז ונכנסו לבעיית עבירות, לוקה שרף אותם רוב המשחק. אמינו דווקא שמר עליו ממש טוב אבל אין לי ספק שגם לזה הוא ימצא פתרון, חכמת המשחק שלו גבוהה מידי.
אני מופתע מאיך שהוא משתמש בגוף שלו בריבאונד ובפוסט כבר בשלב הזה, חשבתי שיתקשה עם הפיזיות. אני מצפה שבעתיד ילמד להשאיר את השומרים שלו On his hip בדרך לסל לעיתים קרובות יותר. יהיה נורא מעניין איך נדרג אותו בסוף העונה, הרוקיז משתוללים בעונות האחרונות

לוח המשחקים נהיה קשה בהרבה זה נכון, אבל הם מפסידים בחוץ מההתחלה וזה הופך את השנה הזאת לעונה של ריצות בהתאם ללו"ז.
אולי השתמע מהביקורת שלי ש-DJ מאכזב אבל ממש לא, אני לגמרי מסכים שהצירוף שלו היה מהלך נכון ושהוא בעונה טובה (כמו כל הקבוצה), אבל לא הייתי אומר טובה מאוד..
 
למעלה