מיגון תריס חשמלי

mol3

New member
ולגבי הישראבלוף עם הברזל

זה מאד עצוב. מיילא אם זה היה רק אצל היזמים. העניין העצוב יותר, שגם כאשר אנשים מחליטים לעשות הרחבה של דירה, הם חוסכים בברזל ומי שישמע יחשוב כבר על כמה מדובר. אגף שלם בבניין בו אני גר, מתכנן הרחבת הדירות. הנושא תקוע כבר שנתיים בגלל בחירת המהנדס. השכנים חלוקים האם ללכת למהנדס מחמיר בברזל או מקל. כששמעתי את העניין פשוט לא האמנתי לטפשות. אז הם יחסכו 100 ש"ח למ"ר (במקרה הטוב). ממש גאונים. יום אחד הרעידה תכה. זה יקרה עוד 30, 40, 10 שנים או מחר בבוקר... או עוד שנייה, אבל זה יקרה. לאו דווקא רעידה חזקה. אם תהייה רעידה חזקה שום ישראבלוף לא יתגלה. דווקא רעידה בינונית (6.5) שתשאיר על תילם בתים בנויים היטב, תגלה את ערוותם של הרמאים והנוכלים למניהם. הרבה וועדות חקירה יקומו בעקבות רעידת אדמה בינונית והרבה אנשים יאבדו את הרישיון שלהם.
 

u v u v

New member
יש פתרון סטנדרטי לשאלה שלך

ואני מתעלם מכל הדיון הלא ממש קשור. את התריס לגליל המנוע ניתן לחבר בכל מיני צורות. הדרך הזולה זה פשוט לקשור אותו, ואז באמת אין שום בעיה להרים את התריס באופן ידני. כנראה שכך זה בוצע אצלך. לעומת זאת ניתן לבצע את החיבור במחברים מיוחדים שמונעים את אפשרות ההרמה כאשר התריס מורד - הם פשוט "ננעלים" ועוצרים את התריס. אינני זוכר את השם המדויק אך כל איש אלומיניום מכיר אותם.
 

zismad

New member
תודה רבה לכל העונים

כפי שצייינת, אצלי באמת התריס קשור ברצועות למנוע .... מישהו יודע למה הכוונה בחיבורים המיוחדים האלו ? היכן ניתן למצוא והאם איש האליומניום שהתקין את החלון והתריס צריך לעשות את זה ? בתודה, צביקה
 
אתאר מה יש אצלי בשלב התחתון ביותר ,התקינו משני צדדיו מעין פינים נשלפים. כשהתריס סגור , ניתן לדחוף את הפינים האלה החוצה (כמו בדלת רב בריח). הפינים נכנסים לקיר ,ולא מאפשרים את הרמת התריס. הבעיה , שזה די מסורבל ,כי אין ידית אחת שמזיזה את הפינים. ויש להזיז כל פין בנפרד.ואם זה ברצפה , אז צריך להתכופף. מבחינת חוזק ,פעילות אלימה ,תשבור אותם ואת שלבי התריס.
 
למעלה