מטרופולין קו 90 להרצליה פיתוח

מצב
הנושא נעול.
מטרופולין קו 90 להרצליה פיתוח

מטרופולין קו 90 להרצליה פיתוח
יפה מאוד שהאוטובוס כשהוא מגיע מתל אביב הוא נכנס לאזור התעשייה בהרצליה פיתוח ומייד מוריד את רוב הנוסעים שיורדים באיזור התעשייה: בשדרות אבא אבן, ברחוב משכית וברחוב מדינת היהודים.
אולם כשאותם נוסעים רוצים ליסוע חזרה מאותן תחנות לכיוון תל אביב, האוטובוס עושה סיבוב בכפר שמריהו, הרצליה פיתוח, מיליון תחנות - ורק בסוף נאות ויוצא החוצה דרך מחלף הסירה.
אז למה יש שירות טוב פנימה, אבל שירות ח _ _ החוצה?
למה עובדי איזור התעשייה צריכים לכתת רגליהם למחלף הסירה כדי לא לקבל טיול בכל האיזור?
תודה על התייחסותכם..
 

orchilit

New member
לא מבין מה הבעייה

מטרופולין קו 90 להרצליה פיתוח
יפה מאוד שהאוטובוס כשהוא מגיע מתל אביב הוא נכנס לאזור התעשייה בהרצליה פיתוח ומייד מוריד את רוב הנוסעים שיורדים באיזור התעשייה: בשדרות אבא אבן, ברחוב משכית וברחוב מדינת היהודים.
אולם כשאותם נוסעים רוצים ליסוע חזרה מאותן תחנות לכיוון תל אביב, האוטובוס עושה סיבוב בכפר שמריהו, הרצליה פיתוח, מיליון תחנות - ורק בסוף נאות ויוצא החוצה דרך מחלף הסירה.
אז למה יש שירות טוב פנימה, אבל שירות ח _ _ החוצה?
למה עובדי איזור התעשייה צריכים לכתת רגליהם למחלף הסירה כדי לא לקבל טיול בכל האיזור?
תודה על התייחסותכם..
לא מבין מה הבעייה
בתחילת הסיבוב ("הלוך") הוא נוסע דרך משכית, בסיומו (ב"חזור") דרך גלגלי הפלדה המקביל. מה הבעייה ?
 
אבל ב "חזור" עד שהוא מגיע לגלגלי הפלדה

לא מבין מה הבעייה
בתחילת הסיבוב ("הלוך") הוא נוסע דרך משכית, בסיומו (ב"חזור") דרך גלגלי הפלדה המקביל. מה הבעייה ?
אבל ב "חזור" עד שהוא מגיע לגלגלי הפלדה
הוא עושה סיבוב דרך כפר שמרייהו והמלונות, לא?
טרם נסעתי, אבל ראיתי את רשימת התחנות.
 

orchilit

New member
עושה סיבוב בהרצליה פיתוח והמלונות

אבל ב "חזור" עד שהוא מגיע לגלגלי הפלדה
הוא עושה סיבוב דרך כפר שמרייהו והמלונות, לא?
טרם נסעתי, אבל ראיתי את רשימת התחנות.
עושה סיבוב בהרצליה פיתוח והמלונות
כן, כך מוגדר מסלולו. גם לפני שהיה קו סיבובי הוא היה מגיע עד למלון השרון. הבעייה היחידה היא בכך שהאנשים בצד ה"חזור" ממתינים לאותו אוטובוס שיורדים בו האנשים בצד ה"הלוך", כיוון שהקו סיבובי ו-ז-ה מרגיז בכל קו סיבובי, אבל המסלול שלו בגדול סימטרי (להוציא רחובות חד סטריים והסיבוב).
 

alantan

New member
קו סיבובי בינעירוני זה בכלל בדיחה‬

עושה סיבוב בהרצליה פיתוח והמלונות
כן, כך מוגדר מסלולו. גם לפני שהיה קו סיבובי הוא היה מגיע עד למלון השרון. הבעייה היחידה היא בכך שהאנשים בצד ה"חזור" ממתינים לאותו אוטובוס שיורדים בו האנשים בצד ה"הלוך", כיוון שהקו סיבובי ו-ז-ה מרגיז בכל קו סיבובי, אבל המסלול שלו בגדול סימטרי (להוציא רחובות חד סטריים והסיבוב).
קו סיבובי בינעירוני זה בכלל בדיחה‬
איך בן אדם בהרצליה אמור לנחש מתי הנסיעה שלו יוצאת?

כל המטרה של הקו הזה היא להראות "פוליטית" שמכסים את כל איזור כפר שמריהו והרצליה פיתוח, בלי קשר לאיכות של השירות.
 
מביא אותי יופי לעבודה אבל מחזיר אותי על הפנים

קו סיבובי בינעירוני זה בכלל בדיחה‬
איך בן אדם בהרצליה אמור לנחש מתי הנסיעה שלו יוצאת?

כל המטרה של הקו הזה היא להראות "פוליטית" שמכסים את כל איזור כפר שמריהו והרצליה פיתוח, בלי קשר לאיכות של השירות.
מביא אותי יופי לעבודה אבל מחזיר אותי על הפנים
 

ArsaWhat

New member
יצא לי כמה פעמים לצאת עם הקו הזה באיחור מת"א

קו סיבובי בינעירוני זה בכלל בדיחה‬
איך בן אדם בהרצליה אמור לנחש מתי הנסיעה שלו יוצאת?

כל המטרה של הקו הזה היא להראות "פוליטית" שמכסים את כל איזור כפר שמריהו והרצליה פיתוח, בלי קשר לאיכות של השירות.
יצא לי כמה פעמים לצאת עם הקו הזה באיחור מת"א
בגלל שקווים לא חזרו מהרצליה בזמן, ובאופן קבוע יוצא לי לחכות בצהריים לפעמים 20 דקות וחצי שעה שהאוטובוס יחזור (והורידו את השלט הסולארי במדינת היהודים/משכית שממילא הציג את זמני הגעת הקו שמגיע מת"א).

שלא לדבר על זה שבמוצאי שבת חלק מהנהגים לא סגורים על מסלול החזרה - הקו לא אמור להיכנס לאזור התעשיה, ויש נהגים שעדיין נכנסים ויש כאלה שלא - טסים על כביש החוף, לפעמים מסתכלים אם יש מישהו בתחנה המסכנה והלא מוארת בכלל ולפעמים גם זה לא. ומי שלא עומד בתחנה "הנכונה" - יצטרך לחכות חצי שעה או לשלם על נתיב אקספרס כי החופשי מרחבי לא מתקבל שם - ולמה משרד התחבורה לא פועל בעניין? יוצא שאני צריך להגיע למחלף הסירה, לפעמים ברגל, כדי להיות בטוח שאני תופס את האוטובוס!
 

hai001

New member
מהרגע שקו 90 עבר לחברת מטרופולין הוא נהיה

מטרופולין קו 90 להרצליה פיתוח
יפה מאוד שהאוטובוס כשהוא מגיע מתל אביב הוא נכנס לאזור התעשייה בהרצליה פיתוח ומייד מוריד את רוב הנוסעים שיורדים באיזור התעשייה: בשדרות אבא אבן, ברחוב משכית וברחוב מדינת היהודים.
אולם כשאותם נוסעים רוצים ליסוע חזרה מאותן תחנות לכיוון תל אביב, האוטובוס עושה סיבוב בכפר שמריהו, הרצליה פיתוח, מיליון תחנות - ורק בסוף נאות ויוצא החוצה דרך מחלף הסירה.
אז למה יש שירות טוב פנימה, אבל שירות ח _ _ החוצה?
למה עובדי איזור התעשייה צריכים לכתת רגליהם למחלף הסירה כדי לא לקבל טיול בכל האיזור?
תודה על התייחסותכם..
מהרגע שקו 90 עבר לחברת מטרופולין הוא נהיה
סיבובי וגם הוסיפו לו נסיעות ביום, שהוא פעל על ידי חברת דן היה לו תחנת ויסות במלון השרון בהרצליה.
 

alantan

New member


מהרגע שקו 90 עבר לחברת מטרופולין הוא נהיה
סיבובי וגם הוסיפו לו נסיעות ביום, שהוא פעל על ידי חברת דן היה לו תחנת ויסות במלון השרון בהרצליה.
 

אורי404

New member
גם בתחנת הויסות לא תמיד היה דיוק בהגעה

מהרגע שקו 90 עבר לחברת מטרופולין הוא נהיה
סיבובי וגם הוסיפו לו נסיעות ביום, שהוא פעל על ידי חברת דן היה לו תחנת ויסות במלון השרון בהרצליה.
גם בתחנת הויסות לא תמיד היה דיוק בהגעה
 

tzvika pick

New member
הקו הזה הוא דוגמא טובה לכל הדברים הגרועים

מטרופולין קו 90 להרצליה פיתוח
יפה מאוד שהאוטובוס כשהוא מגיע מתל אביב הוא נכנס לאזור התעשייה בהרצליה פיתוח ומייד מוריד את רוב הנוסעים שיורדים באיזור התעשייה: בשדרות אבא אבן, ברחוב משכית וברחוב מדינת היהודים.
אולם כשאותם נוסעים רוצים ליסוע חזרה מאותן תחנות לכיוון תל אביב, האוטובוס עושה סיבוב בכפר שמריהו, הרצליה פיתוח, מיליון תחנות - ורק בסוף נאות ויוצא החוצה דרך מחלף הסירה.
אז למה יש שירות טוב פנימה, אבל שירות ח _ _ החוצה?
למה עובדי איזור התעשייה צריכים לכתת רגליהם למחלף הסירה כדי לא לקבל טיול בכל האיזור?
תודה על התייחסותכם..
הקו הזה הוא דוגמא טובה לכל הדברים הגרועים
במערך האוטובוסים של אזור המרכז בפרט ובארץ בכלל.

מדובר בקו שתוכנן לפני המון שנים כקו מלונות, הרבה לפני שאזור התעשייה של הרצליה הפך לאזור היי-טק. אני זוכר שבתור ילד, קו 90 היה האוטובוס היחיד שפעל בשבתות והיה נוסע לאורך דרך נמיר, כיוון שהיה "קו לא רגיל".
אבל מאז חלפו הרבה שנים והמלונות של הרצליה הרבה פחות אטרקטיביים, שלא לדבר על התיירים שכבר מזמן לא נוסעים כאן באוטובוסים. אזור התעשייה של הרצליה הפך לאזור תעשייה אליו מגיעים עשרות אלפי עובדים בכל יום. אבל מה, אף אחד לא חשב לעדכן את הקו היחיד שמגיע לשם מת"א בהתאם לצרכים של הנוסעים. אף אחד גם לא חשב שאולי יש אנשים שגרים בנתניה ורוצים להגיע לאזור באוטובוס או חלילה אנשים שגרים דרומה לתל-אביב.

כל מערך האוטובוסים נשאר תקוע בשנות ה-70 וה-80, למרות שהמדינה נתנה זינוק קדימה. אפשר לראות דוגמא טובה לזה גם באזור ההייטק של רמת החיל או באזור התעשייה של ראש העין (פארק סיביל). אזורי תעסוקה שבמקרה נפלו על ציר תחבורה ראשי משנות ה-70 (עזריאלי, מתחם הבורסה ברמת גן וכו') קיבלו אחלה תחבורה. בכל שאר המקרים - קדחת ופרורים. ואני בכלל לא מדבר על מה שקורה בפריפריה. נסו להגיע מבאר-שבע לפארק המדע בעומר או מכרמיאל לאזור התעשיה של תפן.
 

cwen

New member
דווקא רמת החייל קיבלה טיפול טוב ברפורמה

הקו הזה הוא דוגמא טובה לכל הדברים הגרועים
במערך האוטובוסים של אזור המרכז בפרט ובארץ בכלל.

מדובר בקו שתוכנן לפני המון שנים כקו מלונות, הרבה לפני שאזור התעשייה של הרצליה הפך לאזור היי-טק. אני זוכר שבתור ילד, קו 90 היה האוטובוס היחיד שפעל בשבתות והיה נוסע לאורך דרך נמיר, כיוון שהיה "קו לא רגיל".
אבל מאז חלפו הרבה שנים והמלונות של הרצליה הרבה פחות אטרקטיביים, שלא לדבר על התיירים שכבר מזמן לא נוסעים כאן באוטובוסים. אזור התעשייה של הרצליה הפך לאזור תעשייה אליו מגיעים עשרות אלפי עובדים בכל יום. אבל מה, אף אחד לא חשב לעדכן את הקו היחיד שמגיע לשם מת"א בהתאם לצרכים של הנוסעים. אף אחד גם לא חשב שאולי יש אנשים שגרים בנתניה ורוצים להגיע לאזור באוטובוס או חלילה אנשים שגרים דרומה לתל-אביב.

כל מערך האוטובוסים נשאר תקוע בשנות ה-70 וה-80, למרות שהמדינה נתנה זינוק קדימה. אפשר לראות דוגמא טובה לזה גם באזור ההייטק של רמת החיל או באזור התעשייה של ראש העין (פארק סיביל). אזורי תעסוקה שבמקרה נפלו על ציר תחבורה ראשי משנות ה-70 (עזריאלי, מתחם הבורסה ברמת גן וכו') קיבלו אחלה תחבורה. בכל שאר המקרים - קדחת ופרורים. ואני בכלל לא מדבר על מה שקורה בפריפריה. נסו להגיע מבאר-שבע לפארק המדע בעומר או מכרמיאל לאזור התעשיה של תפן.
דווקא רמת החייל קיבלה טיפול טוב ברפורמה
באמת אין בכלל מה להשוות לפני ואחרי. באמת הייתי על סף מעבר לנסיעה במכונית הפרטית, ואז באה הרפורמה, ונהיה הרבה יותר טוב מבחינת אוטובוסים.
כמובן, צריך לעשות את זה בכל מרכזי התעסוקה ההמוניים החדשים. אם יהיה להם אוטובוס נוח, אנשים יוותרו על הרכב.
 

tzvika pick

New member
נכון, זה אחד הדברים הטובים שיצאו מהרפורמה

דווקא רמת החייל קיבלה טיפול טוב ברפורמה
באמת אין בכלל מה להשוות לפני ואחרי. באמת הייתי על סף מעבר לנסיעה במכונית הפרטית, ואז באה הרפורמה, ונהיה הרבה יותר טוב מבחינת אוטובוסים.
כמובן, צריך לעשות את זה בכל מרכזי התעסוקה ההמוניים החדשים. אם יהיה להם אוטובוס נוח, אנשים יוותרו על הרכב.
נכון, זה אחד הדברים הטובים שיצאו מהרפורמה
ואני לא נכנס עכשיו לקטנוניות קטנות על קו מסוים.
עכשיו התחבורה לרמת החייל הרבה יותר טובה והרבה יותר קל להגיע לאזור מאשר בימים טרום-הרפורמה.

אבל רפורמה באזור הרצליה אין באופק, כי מישהו החליט לחכות למכרז על ה-BRT או משהו כזה. אבל כולנו יודעים שהוא לא יצא בתקופה הקרובה כי יש בחירות ואין תקציב ואין שר ממונה.... בקיצור, אין טעם לחכות.
בינתיים כולם נוסעים במוניות שירות שעוצרות על הכביש המהיר ומסכנות חיי אדם.
 

אורי404

New member
אפילו כרטוס משותף מפותח אין

נכון, זה אחד הדברים הטובים שיצאו מהרפורמה
ואני לא נכנס עכשיו לקטנוניות קטנות על קו מסוים.
עכשיו התחבורה לרמת החייל הרבה יותר טובה והרבה יותר קל להגיע לאזור מאשר בימים טרום-הרפורמה.

אבל רפורמה באזור הרצליה אין באופק, כי מישהו החליט לחכות למכרז על ה-BRT או משהו כזה. אבל כולנו יודעים שהוא לא יצא בתקופה הקרובה כי יש בחירות ואין תקציב ואין שר ממונה.... בקיצור, אין טעם לחכות.
בינתיים כולם נוסעים במוניות שירות שעוצרות על הכביש המהיר ומסכנות חיי אדם.
אפילו כרטוס משותף מפותח אין
למחלף הסירה מגיעים, בין היתר קו 90, שצוין לעיל ("מטרופולין"), "אגד" עם קו 501 ו"נתיב אקספרס" עם קווי 60X.
הכרטוס משותף לשני המפעילים הראשונים. "נתיב אקספרס" עדיין לא כלולים שם.
יש אופציה נוספת עם הרכבת. אבל אם יש כרטוס (למשל חופשי-חודשי), אני מניח שהוא מקפיץ את המחיר. ערך צבור אני לא חושב, שקיים ברכבת. אבל אולי אני טועה. כנ"ל האפשרות של שתי נסיעות בשעה וחצי. בין ארבעת חברות אוטובוסים זה קיים. לא אם החברה היא "נתיב אקספרס" וכנראה, שגם לא ברכבת+אוטובוס.
 

tzvika pick

New member
עקרונית מי שמגיע ברכבת לא צריך כרטוס משותף

אפילו כרטוס משותף מפותח אין
למחלף הסירה מגיעים, בין היתר קו 90, שצוין לעיל ("מטרופולין"), "אגד" עם קו 501 ו"נתיב אקספרס" עם קווי 60X.
הכרטוס משותף לשני המפעילים הראשונים. "נתיב אקספרס" עדיין לא כלולים שם.
יש אופציה נוספת עם הרכבת. אבל אם יש כרטוס (למשל חופשי-חודשי), אני מניח שהוא מקפיץ את המחיר. ערך צבור אני לא חושב, שקיים ברכבת. אבל אולי אני טועה. כנ"ל האפשרות של שתי נסיעות בשעה וחצי. בין ארבעת חברות אוטובוסים זה קיים. לא אם החברה היא "נתיב אקספרס" וכנראה, שגם לא ברכבת+אוטובוס.
עקרונית מי שמגיע ברכבת לא צריך כרטוס משותף
יש שאטל שיוצא מהרכבת לאזור התעשייה ובחזרה. אני לא יודע כמה הוא יעיל, מעולם לא השתמשתי בו.

לדעתי נתיב אקספרס בכלל לא רוצים את הנוסעים להרצליה שימלאו להם את האוטובוסים עם נסיעות זולות. עדיף להעמיס נוסעים "יקרים" יותר שנוסעים לנתניה ולהגדיל את הפידיון של הקו.
 
בערך חצי מ-601 יורד בסירה בבוקר

עקרונית מי שמגיע ברכבת לא צריך כרטוס משותף
יש שאטל שיוצא מהרכבת לאזור התעשייה ובחזרה. אני לא יודע כמה הוא יעיל, מעולם לא השתמשתי בו.

לדעתי נתיב אקספרס בכלל לא רוצים את הנוסעים להרצליה שימלאו להם את האוטובוסים עם נסיעות זולות. עדיף להעמיס נוסעים "יקרים" יותר שנוסעים לנתניה ולהגדיל את הפידיון של הקו.
בערך חצי מ-601 יורד בסירה בבוקר
אסור לזלזל בנוסעים האלה, שלמרות אי הכרטוס המשותף, מעדיפים לנסוע בנתיב.
 

אורי404

New member
לא כולם, צביקה

עקרונית מי שמגיע ברכבת לא צריך כרטוס משותף
יש שאטל שיוצא מהרכבת לאזור התעשייה ובחזרה. אני לא יודע כמה הוא יעיל, מעולם לא השתמשתי בו.

לדעתי נתיב אקספרס בכלל לא רוצים את הנוסעים להרצליה שימלאו להם את האוטובוסים עם נסיעות זולות. עדיף להעמיס נוסעים "יקרים" יותר שנוסעים לנתניה ולהגדיל את הפידיון של הקו.
לא כולם, צביקה
חלק לא מבוטל שנוסעים ברכבת, עליהם להגיע קודם כל, בין אם במכונית ובין אם זהו אוטובוס לתחנת הרכבת. במקרה הזה גם חלק מאזור התעשייה בהרצליה אפשרי בהליכה מתחנת הרכבת.

לגבי "נתיב אקספרס" - רוצים או לא רוצים, יש רישיון קו של איסוף והורדה בחלק מהקווים בתחנות הנ"ל ויש ביקוש של נוסעים. בשביל נוסעים לנתניה יש קווים 605 ו-600, שלאחרון בהחלט אפשר להוסיף נסיעות, לנוכח גידולה של נתניה, כולל האזורים שבהם קו 600 נוסע. אפשר גם את קו 650 לעניין.
 

טשאפק

New member
ממילא אין מספיק נוסעים למלא את האוטובוסים

עקרונית מי שמגיע ברכבת לא צריך כרטוס משותף
יש שאטל שיוצא מהרכבת לאזור התעשייה ובחזרה. אני לא יודע כמה הוא יעיל, מעולם לא השתמשתי בו.

לדעתי נתיב אקספרס בכלל לא רוצים את הנוסעים להרצליה שימלאו להם את האוטובוסים עם נסיעות זולות. עדיף להעמיס נוסעים "יקרים" יותר שנוסעים לנתניה ולהגדיל את הפידיון של הקו.
ממילא אין מספיק נוסעים למלא את האוטובוסים
לנתניה, אז אני לא רואה איפה נתיב מפסידים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה