מחר יפתח בשעה טובה אצטדיון "טוטו-טרנר-באר שבע"
מחר יפתח בשעה טובה אצטדיון "טוטו-טרנר-באר שבע"
מעניין אם מחר תהיה שם קטסטרופה תחבורתית או לא. למרות שאת הכביש הראשי (הצדיק מירושלים) הם כן יסגרו עבור מכוניות פרטיות, כך שכן תהיה קטסטרופה מסוימת.
חבל שאין נת"צים בכבישים הראשיים בבאר שבע וחבל שאין מפרקיות עבור השאטלים שהעירייה מתכננת. בכל זאת, צריך לפזר 16,000 אנשים בעת ובעונה אחת.
אוהדים (בעיקר של מכבי חיפה) שמגיעים ברכבת לא יודעים כיצד להגיע לאצטדיון ולא ברור אם יש שאטלים מתחנות הרכבת אל האצטדיון.
מה שמחזיר אותי לתהייה של מדוע לא בנו תחנת רכבת צמוד לשכונת רמות? תחנת רכבת שם מרוחקת אומנם 1.7 ק"מ מהאצטדיון, אבל ניתן לבצע משם שאטלים בקלות יחסית אל האצטדיון וממנו, בשל המרחק הקצר עבור אוטובוס (2 דקות נסיעה בלבד).
וכמובן שרכבת ישראל הרקובה מצטרפת לחגיגה התחבורתית, שכן לא תהיה רכבת חזור עבור אוהדי מכבי חיפה. איך אוהדי מכבי חיפה שיסעו מחר ברכבת לבאר שבע יחזרו לביתם?
אצטדיון חדש
תחבורה ציבורית עירונית יעילה אל האצטדיון וממנו
רכבת ישראל
מחר יפתח בשעה טובה אצטדיון "טוטו-טרנר-באר שבע"
מעניין אם מחר תהיה שם קטסטרופה תחבורתית או לא. למרות שאת הכביש הראשי (הצדיק מירושלים) הם כן יסגרו עבור מכוניות פרטיות, כך שכן תהיה קטסטרופה מסוימת.
חבל שאין נת"צים בכבישים הראשיים בבאר שבע וחבל שאין מפרקיות עבור השאטלים שהעירייה מתכננת. בכל זאת, צריך לפזר 16,000 אנשים בעת ובעונה אחת.
אוהדים (בעיקר של מכבי חיפה) שמגיעים ברכבת לא יודעים כיצד להגיע לאצטדיון ולא ברור אם יש שאטלים מתחנות הרכבת אל האצטדיון.
מה שמחזיר אותי לתהייה של מדוע לא בנו תחנת רכבת צמוד לשכונת רמות? תחנת רכבת שם מרוחקת אומנם 1.7 ק"מ מהאצטדיון, אבל ניתן לבצע משם שאטלים בקלות יחסית אל האצטדיון וממנו, בשל המרחק הקצר עבור אוטובוס (2 דקות נסיעה בלבד).
וכמובן שרכבת ישראל הרקובה מצטרפת לחגיגה התחבורתית, שכן לא תהיה רכבת חזור עבור אוהדי מכבי חיפה. איך אוהדי מכבי חיפה שיסעו מחר ברכבת לבאר שבע יחזרו לביתם?
אצטדיון חדש
תחבורה ציבורית עירונית יעילה אל האצטדיון וממנו
רכבת ישראל