מחקר מגלה שהגולשים הטובים "מאכילים את הטרולים

deathcaster

New member
תגובה

אני בכלל לא צוחק, ורשימת הפרסומים של ג'ונתן וולס מוכיחה זאת, אני מכיר סטודנטים לתואר שני שהוציאו יותר מאמרים בתחום ופי אלף יותר מכובדים מאשר וולס. מצד שני אני מכיר לא מעט בוגרי תואר שלישי במדעי החיים שטחנו מים באקדמיה. כשאתה נשלח ללמוד ביולוגיה רק מתוך אג'נדה בריאתנית שיהיה דוקטור נוצרי שיזעק "אבולוציה זה שקר" זה לא עושה אותו ביולוג, רק שקרן.
 

מנווה

New member
במקרה של וואלס זה שווה ערך לאתאיסט

שילך ויוסמך לרבנות רק על מנת שיהיה רב שיטען שאין אלוהים. זה לא באמת הופך אותו לרב.
 

xianghua

New member
אם כך, כל טענתך יורדת לטמיון

שהרי אין יותר טעם לנפנף בטענת ה-"רוב הביולוגים תומכים באבולוציה".
 

מנווה

New member
תגובה

"שהרי אין יותר טעם לנפנף בטענת ה-"רוב הביולוגים תומכים באבולוציה"." אינני מבין מה הקשר בין העובדה שקשה לכנות אדם שהודיע מראש שאת התואר שלו בביולוגיה הוא עושה על מנת להפיל מבפנים את האבולוציה (קרי שיהיה ביולוג שיצעק שהאבולוציה היא שקרית) ורואה באבולוציה אויב במלחמה דתית "ביולוג" לבין העובדה שלא רק רוב אלא כמעט כל הביולוגים (מלבד קומץ דתי שקבלת האבולוציה תכריח אותו לוותר על אמונתו ודתו) תומכים באבולוציה. ויותר מזה-העובדה שבבית המשפט לא הצליחו להציג ולו ביולוג אחד (כולל וואלס) שיעלה על הבמה ותחת שבועה (של התנ"ך הקדוש) יגיד-אני שולל את האבולוציה. וזה אומר שכרגע אין שום ביולוג שולל את האבולוציה. ומה שנאמר בדיביטיים שהמטרה היא לשכנע ציבור ואין שם שבועה או חיוב חוקי לאמת לא משנה זאת. בנוסף,גם אם נניח שוואלס אכן שולל את האבולוציה (וכאמור הגענו למצב שהביולוג היחידי שולל את האבולוציה זה אדם שאת התואר שלו עשה על מנת להפיל את האבולוציה מפבנים כלשונו ורואה באבולוציה אויב דתי) עדיין הטענה "רוב הביולוגים תומכים באבולוציה" נכונה ויותר מזה אפילו הטענה "99.9999 אחוז מהביולוגים תומכים באבולוציה" שציינתי קודם נכונה. וואלס הוא ביולוג אחד,קיימים מיליונים על מיליונים של ביולוגים רק בארה"ב. הוא אחוז אפילו לא יציג ככה שאפשר אפילו להגיד ש100 אחוז מהביולוגים תומכים באבולוציה וזה יהיה נכון.
 

xianghua

New member
עדיין לא הצגת סימוכין לטענתך

שרוב הביולוגים תומכים באבולוציה. אני לעומת זאת הצגתי סקר ברור, המראה כי רק מיעוט מבביולוגים אינו תומך בתכנון התבוני.
 

מנווה

New member
שוב פעם משקר? עד עכשיו לכל הפחות

שיקרת פעם אחת בשרשור בכל נושא. עכשיו פעמיים? לא,פינוקי,אתה לא הצגת "סקר המראה כי רק מיעוט בביולוגים אינו תומך בID" אתה הצגת סקר המראה שמדענים רבים מאמינים באל כלשהו (ולמען האמת אפילו לא אל תנכי כך שגם בסיפור הבריאה אינם מאמינים). אני אמנם יודע שID היא דת ואתה מודע לכך. אבל הסקר לא עסק לא בID ולא באבולוציה. הוא עסק באמונה הרוחנית של המדענים ומצא כי חלק גדול מאמין באל כלשהו,הרוב המוחלט (75) שוללים את התנ"ך ומתייחסים אליו כסיפור ילדים וכו'. היכן יש כאן התייחסות לתכנון התבוני? היכן פינוקי? למה אתה לא מפסיק לשקר? יש לך איזושהי בעיה רפואית\נפשית שאני צריך לדעת עליה ואז פשוט לרדת ממך בעניין השקרים? למה אתה פשוט לא מסוגל באופן עקבי לא לשקר? ואני הצגתי ראיה מוחלטת לטענתי-אף לא ביולוג אחד הסכים לעלות לבית המשפט (היכן שלטעון דבר שאינו אמת בא עם מחיר) ולהגיד "אני שולל את האבולוציה".
 

מנווה

New member
לא,פינוקי,לא הכול שקרים-אתה שקרן.

כן פינוקי,אם אתה מביא סקר שמדבר על אמונה באלוהים שהתוצאות הראו כי רבים מהביולוגים מאמינים באל וזה אומר שהם שוללים את האבולוציה ומקבלים את הID (כאשר הכנסיה הקתולית והמיינסטרים הדתי יהודי מקבלים את האבולוציה כעובדה לכל דבר,ואפילו אצל פוסקים חרדים זה התחיל לחלחל)-אתה שקרן. לא "הכול שקרים" פינוקי,לא "הכול קונספירציות" אלא אתה-פינוקי,שקרן. וכבר הוכחתי בשרשור שלמעלה מעבר לכל ספק שאתה פינוקי הוא הקונספירטור כאן. <אתה> טוען שהכול שקרים. תפסיק לטפול את עבודת אלילייך על אחרים,חתיכת שקרן חסר בושה.
 

xianghua

New member
סתם לשם הקטע

הסקר הראה שרק מיעוט מהביולוגים אינו מאמין באלוהים. כלומר במתכנן תבוני. כלומר רק מיעוט מהביולוגים אינו תומך בתיאורית התכנון התבוני. עובדה פשוטה מאוד.
 

deathcaster

New member
חשבתי שרשמת שמיצית?!

ובכן לגבי הרשימה הזו, פעמים רבות הוצאת את עצמך אידיוט עם ניתוח שגוי שלה ושל מי שהביא אותה... תביא משהו אמין לשם שינוי.... תהיה מקורי.
 

מנווה

New member
איזה כשל לוגי,לא להאמין.

אני באמת מקווה בשבילך שאתה באמת משקר ולא מאמין לעצמך. הכנסייה הקתולית-זאת עם הלמעלה ממילארד המאמינים באל ובתנ"ך באופן ישיר: תומכת באבולוציה ומקבלת אותה כעובדה מדעית. המיינסטרים היהודי הדתי (דתל"ים)-תומך באבולוציה. כל האנשים הללו מאמינים לחלוטין באלוהים ולא סתם ב"אלוהים" אלא באל שברא פיזית את העולם במתאר הכתוב בתנ"ך (גם אם לא כפשוטו.) לעומת אנשי המדע שבסקר המדובר שמאמינים באל ערטילאי ומתייחסים ברוב המוחלט (75 אחוז) לתנ"ך כסיפור ילדים. כל אותם קתולים היו אומרים "אנו מאמינים באלוהים" והם מקבלים את האבולוציה. צ'ארלס דארווין,הוגה האבולוציה,היה אדם מאמין ודתי. גם הוא היה משיב בחיוב לשאלות הסקר. האם הוא קיבל את הID? כמובן שלא! אלא שכעובדה האבולוציה היום היא הבסיס לביולוגיה,כיום היא התיאוריה שמהווה קונצנזוס במדע ואין איפלו ביולוג אחד שמוכן היה לעלות על במת בית המשפט ולשלול אותה. הסקר מדבר על <אמונה באלוהים>. לא על קבלת ID ובוודאי לא על קבלת הבריאתנות. כשל לוגי שווה ערך לכך שאני אגיד "רוב הביולוגים הם חרדים" ושאשאל איך הסקר קשור לכך אגיד "הסקר מראה שרוב הביולוגים מאמינים באלוהים,כלומר יהוה,גם החרדים מאמינים באלוהים,מכאן שכל הביולוגים הם חרדים". עכשיו יש פה 2 אפשרויות: או שאתה בור שבאמת באמת באמת חושב שאם אתה מאמין באלוהים זה מחייב או אומר שאתה צריך להאמין באל שברא את כל החיים AS IS (שלפי מה שקראתי כשהזכרת את משנתך הדתית זה נראה כאילו אתה חוב"ת לכיוון החרדי,ככה שזה מסתדר) או שאתה פשוט שקרן. החלטה שלך.
 

deathcaster

New member
גם אני אגיב

"אז או שרוב הביולוגים הם אנשים לא רציונלים(כי הם בוחרים להאמין שהמתכנן עשה את זה כאילו שזה יראה ללא תכנון), או שאין להם מושג מה אומרת האבולוציה. מה אתה מעדיף? "- אני מעדיף אמת, לא דת שהוכחה כשרלטנית ושקרית. "עיין היטב בשרשור למטה.לינקקתי לכמה וכמה מחקרים מדעיים"- שהוכחו כלא מדעיים בעליל. תמשיל לדמיין. "אתה שוב נאחז במס' 99. כאילו שיש לך סימוכין כלשהם"- יש לו והוא הציגם לך פעמים רבות, אבל ממתי אתה מתייחס? הרי זה האמת כלל לא מעניינת אותך. "לפי ההגיון הזה, גם כל מליוני הדולרים המושקעים בבריאתנות אינם לחינם, אלא עבור תיאוריה מדעית מוצקה. "- לפי ההיגיון שלך, אולי... לפי הגיון בריא... לא.
 

deathcaster

New member
כתבה בוושינגטון טיימס- עיתון מפוקפק מאוד זה

מחקר מדעי? בחייך... וכל פעם אתה מביא את הכתבה חסרת הערך הזו וכל פעם רושמים לך אותם דברים. מאמר המקורי עצמו מאונ' רייס מגלה שהוושינגטון טיימס (שממומן ע"י כנסיית האיחוד שבראשותה עומד ליצן שחושב שבוא גלגולו של ישו... ושוב אנו חוזרים למידע מגמתי ושיקרי של דת התכנון התבוני שלך) לא ממש העתיק נכון את תוצאות ומסקנות המחקר... אולי הוא התבלבל? לא נראה לי. פינוקי... תהיה קצת יותר מקורי ותפסיק לעשות צחוק מעצמך.
 

deathcaster

New member
ממש לא,

רק שקרים רגילים של משיחי השקר שלך, קונספירציה יכולה גם לשכנע ברי דעת בגלל שהיא מתוכננת טוב, מה שהצגת הוא סתם קשקוש. אתה מוזמן להפריך את דבריי ולהביא את המאמר המקורי ולצטט ממנו את הדברים שמחזקים את טענתך, אם לא... כדא שתבלום פיך
 
בוא נפנק אותך בכמה הפרכות

לטענת ההבל שאתה חוזר עליה שוב ושוב, לא לאבולוציה. כאשר דארוין הציע את התיאוריה, לא היה לאיש מושג איך התורשה עובדת. לאיש לא היה מושג אם מוטציות אפשריות בכלל- ויתרה מזו, המודל התורשתי בו דארוין עצמו האמין סותר את תיאורית האבולוציה. עברו כמה שנים, התגלה ה-DNA. התברר שקיימים בו מקטעים המקודדים לחלבונים- ושונות במקטעים אלה יכולה להוביל לשונות בחלבונים. יתרה מזו, התברר גם שמוטציה אפשרית. בניסוח אחר, אם נחזור ל-1858: דארוין מנבא שיתגלה מנגנון תורשה המאפשר אבולוציה וכן שמוטציות אפשריות. דארוין צודק, התיאוריה לא הופרכה. לדארוין היתה בעיה גם עם גיל כדור הארץ. הגיל שהציע הלורד קלוין, פיסיקאי מכובד ביותר, היה קטן מדי בשביל לאפשר אבולוציה. דארוין היה חסר אונים: מצד אחד הוא טען שהלורד קאלוין טועה (קבל ניבוי: יתברר בעתיד שהלורד קאלוין טעה) אבל נאלץ להתדיין איתו בנסיון להגיע לגיל מוסכם עבור כדור הארץ. לאחר מותו של דארוין התגלתה ההתפרקות הרדיואקטיבית. מה שאומר שיש מקור חום פנימי לכדור הארץ, ולכן גילו גדול בהרבה ממה שהלורד קאלוין האריך. קיבלנו ניבוי שני של התיאוריה, ועמידה שניה במבחן הפרכה. הפיזור של בעלי חיים וצמחים על כדור הארץ גם הוא העמיד את התיאוריה בפני בעיה קשה. למה יונקי הכיס מוגבלים ליבשות הדרומיות, למשל? איך קרה שהם התפשטו ביתר קלות מאוסטרליה לדרון אמריקה או להיפך (מאובנים נמצאו גם באנטרקטיקה, אפריקה והודו) המופרדות באוקיאנוסים עמוקים אבל לא בשכנותיהן, אמריקה הצפונית (מלבד האופוסום) ואסיה? חשוד מאד. אולי תיבת נח פיזרה אותם דווקא שם? ההצעה של הביולוגים היתה גשרי יבשה. למרות שהיא לא ממש התאימה לעובדות, לא היתה להם אופציה אחרת. לכן, אופציה אחרת היא עוד ניבוי של האבולוציה- שהתממש כאשר התברר שמודל נדידת היבשות של וגנר (שבתורו, ביסס אותו גם על ביוגיאוגרפיה) נכון. ניבוי שלישי, הצלחה שלישית. כתוצאה מכשלון נסיונות ההפרכה, יכול פינוקי הכלבלב היום לטעון שמאחר והתיאוריה לא הופרכה, ואין מי שיציע ניבויים נוספים היכולים להביא להפרכתה אז היא בלתי ניתנת להפרכה ולכן לא מדעית. ומי שלא יודע שהתיאוריה כבר עמדה במבחני הפרכה עלול להאמין לו. דרך אגב, פינוקי עצמו יודע שהתיאוריה עמדה במבחנים אלה. הוא ממחזר טענות ידוע, ולא מפריע לו ששקריו נחשפים- הוא פשוט חוזר עליהם במקום אחר.
 

xianghua

New member
רק עכשיו הבחנתי בהודעתך

לא הבנתי מה הקשר בין הטענות שהועלו כאן לבין מה שאמרתי. הניבויים הללו הם ניבויים בדיעבד. הצע מבחן הפרכה ונראה כיצד ניתן להפריך את טענת המוצא המשותף, כולי אוזן...
 
קשקוש בלבוש

הניבויים האלה הם ניבויים ישנים- אבל ממש לא בדיעבד. אין לי הצעה איך להפריך את טענת המוצא המשותף עכשיו. נסיונות העבר נכשלו, אז עד שמישהו חכם ממני יחשוב על גישה חדשה- התיאוריה לא תופרך.
 
למעלה