מחקר הראה שאין שוני בקיום יחסי מין בין נימולים ללא נימולים

trilliane

Well-known member
מנהל
רק שזו אינה "הגנה", היא אינה "טבעית" והיא עצמה מפחיתה מההנאה

ווממילא גם נימולים צריכים (כלומר מומלץ להם) להשתמש בקונדום אם הם רוצים הגנה (אמיתית) ממחלות מין ומהיריון (של בת הזוג), אז איך זה משנה באמת?
&nbsp
גם גברים נימולים לא אוהבים סקס עם קונדום. אבל הוא חשוב (מהסיבות הנ"ל) בעיקר בין בני זוג לא קבועים, ומי שבריאותם לטווח הארוך חשובה להם יותר מסטוץ מוצלח לטווח הקצר, מתפשרים. כשיש בני זוג קבועים עושים בדיקות ואם שניהם בריאים אפשר לוותר על קונדום (וכדי להימנע מהיריון יש כמובן גם פתרונות אחרים).
 

Helio

New member
אתה מוכן לקיים יחסי מין ללא קונדום עם חולת איידס?

 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני רוצה להאמין שמי שיש לה איידס, תיידע את בן הזוג שלה, אחרת

היא עוברת על החוק, כי זה פלילי!

ההגנה היא בעיקר מפני סרטן.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הגנה אמיתית מפני פפילומה יש כיום בחיסון.

הוא חיסון חדש יחסית אבל כבר רואים את השפעתו בהורדת נגעים טרום סרטניים, יבלות על איבר המין ועוד. החיסון באמת יכול למנוע סרטן צוואר הרחם (וגם סוגי סרטן אחרים שגורם הנגיף, גם אצל גברים, למשל בלוע; ע"ע מייקל דאגלס) שנגרם כמובן מהנגיף, וכבר יש סוגי חיסון חדשים שמגינים מפני יותר זנים שלו.
&nbsp
הואיל וסרטן צוואר הרחם קיים גם בישראל, העובדה שהאחוזים נמוכים יותר בגלל שיעור המילה הגבוה אינה "הגנה", ואין סיבה שאנשים (ובעיקר נשים) יהמרו על בריאותם ויסתכנו לחינם, קל וחומר כשיש חיסון. גם מי שאינו מחוסן צריך לטפל בנגעים אם קיימים ולהימנע מיחסי מין (קל וחומר לא מוגנים) עד לסיום הטיפול.
&nbsp
סרטן הפין הוא סרטן נדיר מאוד בלאו הכי, גם אצל בעלי עורלה... וברור שהסרה של חלקים מהגוף תמנע מהם דלקת, סרטן וכל דבר אחר, כי הם כבר לא יהיו חלק מהגוף... אבל זו לא סיבה להתחיל להיפרד מהם. סרטן השד נפוץ הרבה הרבה יותר, ואף על פי כן נשים לא כורתות את השדיים שלהן (גם אחרי שהן כבר נשואות וסיימו ללדת ולהיניק) כמניעה שגרתית. אפילו נשים שנושאות גנים עם מוטציה לסרטן השד לא בהכרח ממהרות לכרות אותם. אבל אם גבר בוגר (וסרטן הפין אינו מחלה של צעירים) מעוניין לוותר על העורלה ליתר ביטחון, הוא יכול לעשות זאת (אבל זה באמת כבר לא קשור לקונדום).
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שום הגנה ושום בטיח ואפילו לא אישרה את ההרחבה בסל התרופות

כאמור, הוא לא מונע כלום
בקיצור כפי שכתבתי בתגובה אחרת בשרשור המדובר והראתי כמה זיבולי שכל ובורות בלתי מנוצחת בתגובה אחת הן כאן והן שם

בין התרופות שלא נכללו בסל: הרחבת החיסון "גרדסיל" – חיסון כנגד סרטן צוואר הרחם לתשעה זנים חדשים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כן הגנה וכן מדע, ולמה לקשר לבולשיט שכתבת בפורום השכן?

זה לא סימוכין לשום דבר... הנה כן סימוכין אמיתיים, מאתר "מדעת" שכותבים בו רופאים ואנשי מקצוע בתחום:
עשור לכניסת החיסון נגד פפילומה – מה גילינו?
http://midaat.org.il/articles/health-and-sickness/hpv-10-years-results/
"לסיכום, מעל עשור מכניסת חיסון הפפילומה לשימוש ברחבי העולם, הולכות ומצטברות עדויות משמעותיות ומשכנעות מאוד לגבי התועלת הרבה של החיסון בהפחתה של גידולים טרום סרטניים. חשוב לזכור כי על אף שרוב המידע שהוצג מתרכז בשינויים הקשורים לסרטן צוואר הרחם, נגיף הפפילומה גורם גם לסרטן הפין, הנרתיק והפות, פי הטבעת והפה והלוע, וצפוי שבשנים הקרובות יצטברו עדויות משמעותיות על יעילותת החיסון גם בהפחתת סרטנים אלו. כמו כן, בשל ההגנה הקבוצתית (״חיסון העדר״) שהחיסון מספק, ובשל יעילות גבוהה יותר במתן בגילאים מוקדמים, נראה כי מלוא הפוטנציאל של החיסון כלל לא מומש. אם נשכיל להשתמש בחיסון בשיעורים גבוהים באוכלוסייה, הממצאים המבטיחים שאנחנו רואים כיום יהיו רק קצה הקרחון."
&nbsp
ואכן, למרבה הצער, החיסון המורחב לא נכלל בסל התרופות העדכני, אבל אין לזה קשר ל"אישור" רפואי (של משרד הבריאות לדוגמה). החיסון כבר אושר ב-FDA:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5365061,00.html
הוא לא נכנס לסל כפי שלא נכנסו תרופות וטיפולים רבים אחרים, מאחר שהתקציב צומצם ונאלצו לקצץ מאוד בסיוע. בקיצור, זו סוגיה של מחיר ולא של יעילות. אני מעריכה שהוא יהיה זמין בשוק הפרטי, כמו תרופות וטיפולים רבים שלא זכו להיכלל בסל.
&nbsp
כל זה ממש לא תומך בניסיון שלך להציג מילה כ"פתרון" או "הגנה" רפואית... מה לעשות, רוב הרופאים בעולם ממש לא איתך, והרפואה לא קופאת על שמירה ולא מנסה להכשיר טקסים דתיים בני מאות שנים אלא שוקדת על פתרונות יעילים וחדשניים כל הזמן. מה תעשה כשאפילו התירוצים הדחוקים שאתה מציג כיום יהיו חסרי ערך? הרי בלאו הכי מילה לא נעשית בישראל מטעמים רפואיים אלא מטעמי דת ומסורת... אז למה סתם לחרטט, למה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה שלפחות חסכת מהפורום הזה את החרטוטים העיקשים שלך

 

דיברגנט חדש

Well-known member
מצטער שלי יש חיים

אומנם אני אספן של תקליטים, אך לא של תקליטים שבורים ולכן גם אין לי כוונה להיות כזה.
&nbsp
עלי והצליחי בתקווה שתתבגרי מתי שהוא ...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
משרד הבריאות אישר את שיווקו של החיסון החדש "גרדאסיל 9"

המגן בפני תשעה זני הווירוס HPV, הגורם ליבלות באיברי המין ולסרטן. החיסון יינתן לתלמידי כיתות ח' מהסתיו הקרוב.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5446433,00.html
&nbsp
אופס, הלך עוד תירוץ מונפץ...
&nbsp
אגב, אני מתכוונת להתחסן ברגע שיגיע לקופת החולים שלי (כי אני לא סומכת על המילה שתציל אותי ובטח שלא על אלוהים).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ואגב, החיסון מומלץ גם לגברים, כן, גם אם הם נימולים

(ועל כן ניתן גם לתלמידי כיתות ח' ממין זכר במסגרת סל הבריאות).
&nbsp
"אני מטפל באופן יומיומי בגברים שנדבקו ביבלות מין יותר מאשר בנשים", אומר עורך המחקר, ד"ר אדוארדו שכטר, רופא נשים מומחה לצוואר הרחם במכבי שירותי בריאות. "הסיבה לכך היא שהמודעות לחיסון בקרב גברים נמוכה. כדי להביא לירידה משמעותית במקרי ההידבקויות יש לחסן את כלל האוכלוסייה, גם גברים".
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5145368,00.html
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, מתנגדי חיסונים עושים ניסויים בסבלנות של כלל האוכלוסייה

ויפה שיר-רז נותנת להם במה, אלא מה... בכתב תביעה אפשר לכתוב מה שרוצים, עם או בלי קשר למציאות. לא כאן המקום לפרט (זה ממש לא פורום רלוונטי לנושא וחבל שהעלית זאת כאן) אבל בית המשפט יגלגל אותם מכל המדרגות, חכה ותראה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
איך בדיוק יתרצו, שהחיסון לא אושר בשום מדינה מערבית מוכרת

לפני שניתן בישראל?

איך יתרצו, שהחיסון ניסיוני, פגום, מסוכן ומזיק ניתן ליילודים ולתינוקות בישראל מבלי ליידע את ההורים ומבלי לקבל את הסכמתם מדעת לכך?

אגב, השרשור לא פעיל ולא מפריע לאף אחד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
החיסון אושר במדינה מערבית מוכרת

ישראל שמה. אולי שמעת עליה. והחיסון פותח במכון ויצמן, מוסד בעל מוניטין, לא באיזו מערה או במעבדה של ד"ר רשע. לטעון שהחיסון לא אושר במדינה מערבית אחרת לפני כן זה לא נימוק משפטי רלוונטי ועל כן לא צריך לתרץ דבר. זה ודאי לא אומר שהילדים נפגעו בגלל החיסון.

שאר דבריך אינם נכונים.
החיסון לא היה ניסיוני.
לא היה צריך ליידע את ההורים בשום דבר יוצא מן הכלל, הילדים קיבלו חיסון לפי תוכנית החיסונים בישראל באישור משרד הבריאות.

החיסון לא היה פגום. הייתה תקלה טכנית באריזה שהתגלתה במפעל. מתוך אחריות וזהירות מונעת אספו את כל האצוות (ולא התגלתה בהן בעיה).

וגם אם נניח שכל זה היה נכון (וזה לא), עדיין לא הוכח שום קשר בין בעיות של ילדים מסוימים לבין החיסון. הכתבה הארוכה הנ"ל היא גיבוב על גיבוב של מתנגדי חיסונים שפשוט זורקים את כל נימוקי הנגד שהם מוצאים כדי שמשהו יידבק. הרי לו הייתה ראיה מהותית שקושרת בין בעיה של ילדים לחיסון (למשל, בעיה שקיימת באחוזים גבוהים דווקא בערים שבהן נתנו את החיסון הזה ולא את השני) היו פשוט מציגים אותה וחסל. אבל כשזורקים מכל הבא ליד ומנפחים ומפחידים וכותבים כתבה ארוכה כאורך הגלות, זה בדיוק מכיוון שאין שום ראיה קצרה עניינית, אז צריך לגבב ולחפש כל סיבה להתנגד. בניגוד ל-YNET, בבית המשפט זה לא עובד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תיקון עצמי: מתוך 237,000 בקבוקונים שנאספו, 40 היו פגומים

אבל רק 14 מתוכם הגיעו לצרכנים:
https://vaccines.org.il/חיסון_צהבת_סיביוואק_שהורד_מהמדפים
&nbsp
חשוב להדגיש שהפגם היה בבקבוקון, לא בחיסון עצמו, ושגם אם בקבוקון נפגם מה שעלול לקרות [ולא בהכרח קרה] הוא שהחיסון יזדהם ועל כן המתחסן יפתח זיהום בימים לאחר החיסון. אבל זה לא מה שטוענים ההורים, ועל כן לא רלוונטי... אין קשר בין הטענות שהוצגו (נגיד; לא ממש ברור באילו בעיות מדובר, כמה, למה, מי, מתי וכו') לבקבוקונים סדוקים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אני לא כתבתי כלום על דעת עצמי, כך שדבריי נכונים, גם אם קשים

לך, הם פשוט ציטוט מהכתבה שפירטה את כתב התביעה החמור ולעומתך, שאין לי מושג מהיכן היהירות העיוורת שלך, משרד הבריאות כתב "אנחנו בודקים את הנתונים ונגיב כמקובל".
&nbsp
ישראל היא דיי מדינת עולם שלישי כאשר היא מדשתמשת בחיסון שלא עבר את כל שלבי הפיתוח, של בדיקות לפני שבודקים על תינוקות.
אשמח שתציגי לי, היכן החיסון נבדק לפני כן ומה כמות הנבדקים?
&nbsp
&nbsp
 
למעלה