מחיר הסחבת: בקרוב יהיה הרבה יותר צפוף ברכבת

מצב
הנושא נעול.

trilliane

Well-known member
מנהל
זה משהו שכבר קיים... כל מי שאני מכירה עושה זאת שנים כשאפשר

זה לא חייב להיות אנשים זרים
אפשר למשל לעודד נסיעות שיתופיות של עובדים באותה חברה.
אם המדינה רוצה היא יכולה לתגמל חברות שיעודדו את העובדים שלהם לעשות את זה.
למשל עירייה יכולה לתת הנחה בארנונה, או שמדינה יכולה לתת זיכוי מסוים במס החברה או להפחית את המיסים על ליסינג.
באמת שלא חסר דרכים.
זה משהו שכבר קיים... כל מי שאני מכירה עושה זאת שנים כשאפשר
אם יש אנשים שגרים קרוב ועובדים יחד (ולא צריכים להקפיץ ילדים לגן או לעשות נסיעות במהלך היום) ושעות ההגעה מסתדרות, זה נוח מאוד לכל הצדדים (וחוסך חניה, דלק ועוד). אבל זה לא תמיד מסתדר.
 

matrix200200

Active member
ברור שזה קיים, אבל אם יהיה עידוד ממשלתי שיועבר לרמה של עידוד

זה משהו שכבר קיים... כל מי שאני מכירה עושה זאת שנים כשאפשר
אם יש אנשים שגרים קרוב ועובדים יחד (ולא צריכים להקפיץ ילדים לגן או לעשות נסיעות במהלך היום) ושעות ההגעה מסתדרות, זה נוח מאוד לכל הצדדים (וחוסך חניה, דלק ועוד). אבל זה לא תמיד מסתדר.
ברור שזה קיים, אבל אם יהיה עידוד ממשלתי שיועבר לרמה של עידוד
בחברה עצמה, ייתכן ויותר אנשים יעשו את זה.
וכבר הבאתי דוגמאות על צורות עידוד אפשריות.
 

tenen

New member
אתה מוזמן לבוא איתי לכביש החוף בבוקר לבחירתך

תוכל להסביר לי איך נסיעה שיתופית תצליח להכניס
עשרות אלפי נוסעים ביום לתל אביב למשל?
אתה מוזמן לבוא איתי לכביש החוף בבוקר לבחירתך
אתה יודע כמה אנשים נוסעים מנתניה לעבודה בהרצליה פיתוח כל בוקר?
כביש החוף מלא במכוניות שנוסעות עם נוסע אחד. חלק ניכר מהמכוניות האלו יכלו לרדת מהכביש אילו היו נוסעים ביחד.
&nbsp
גם בכביש 1 העומס היה יורד באופן דרסטי אם אנשים היו נוסעים ביחד מירושלים לת"א ובכיוון השני.
&nbsp
מספיק שבכל מכונית שלישית תכניס את הנוסע שאחרת היה נוסע במכונית הרביעית כדי להוריד את העומס ב 25 אחוז ולהגיע למספרים טובים מאלו שאתה מדבר עליהם.
 
אין בעיה שמקומות התעסוקה בהרצליה פיתוח ידאגו להכניס

אתה מוזמן לבוא איתי לכביש החוף בבוקר לבחירתך
אתה יודע כמה אנשים נוסעים מנתניה לעבודה בהרצליה פיתוח כל בוקר?
כביש החוף מלא במכוניות שנוסעות עם נוסע אחד. חלק ניכר מהמכוניות האלו יכלו לרדת מהכביש אילו היו נוסעים ביחד.
&nbsp
גם בכביש 1 העומס היה יורד באופן דרסטי אם אנשים היו נוסעים ביחד מירושלים לת"א ובכיוון השני.
&nbsp
מספיק שבכל מכונית שלישית תכניס את הנוסע שאחרת היה נוסע במכונית הרביעית כדי להוריד את העומס ב 25 אחוז ולהגיע למספרים טובים מאלו שאתה מדבר עליהם.
אין בעיה שמקומות התעסוקה בהרצליה פיתוח ידאגו להכניס
בכל מכונית שלישית את העובד שנוסע במכונית הרביעית לאותו מקום עבודה ובכל מכונית שניה את הנוסעים שנוסעים במכונית השלישית לאותו מקום עבודה.
זה גם יכול לעבוד בקבוצת מקומות עבודה שסמוכים זה לזה ומכירים זה את זה.
 

tenen

New member
למקומות תעסוקה קשה מאוד לעשות את זה.

אין בעיה שמקומות התעסוקה בהרצליה פיתוח ידאגו להכניס
בכל מכונית שלישית את העובד שנוסע במכונית הרביעית לאותו מקום עבודה ובכל מכונית שניה את הנוסעים שנוסעים במכונית השלישית לאותו מקום עבודה.
זה גם יכול לעבוד בקבוצת מקומות עבודה שסמוכים זה לזה ומכירים זה את זה.
למקומות תעסוקה קשה מאוד לעשות את זה.
הקנה מידה של חברה בודדת הוא פשוט קטן מדי בשביל שזה יעבוד.
אתה צריך למצוא 2 עובדים שגרים קרוב יחסית אחד לשני בנתניה ויוצאים בערך באותה השעה.
אם בחברה אחת יש 100 עובדים זה קשה מאוד למצוא התאמה.
אבל אם יש 100 חברות של 100 עובדים ויש תוכנה פופולארית של תחבורה שיתופית זה כבר מאגר של 10 אלף עובדים ולא של 100 ויש סיכוי טוב בהרבה להתאמות.
&nbsp
הרצליה אגב עשתה בשכל ומפעילה בשיתוף עם הרכבת שאטל מהרכבת לפיתוח וחזרה בשעות תחילת / סיום יום העבודה.וזה סוג של תחבורה שיתופית.
 

maormp

New member
חכמים, היזהרו בדבריכם, אל תשבחו יותר מדי את התחבורה השיתופית

חכמים, היזהרו בדבריכם, אל תשבחו יותר מדי את התחבורה השיתופית
השר עוד עלול להתאהב בזה ותיכף הוא יכריז על "רפורמת המכוניות הקהילתיות" ולסבסד את זה, מי שלא יסע לעבודה עם השכן שלו ישלם 50% יותר ברישיון הרכב, כל המדינה תהיה חברה בהסתדרות בוועד עובדי אובר ויתחילו פה שביתות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה