מחזור עשיר במשחקים טובים

Rapgamer

Well-known member
מינסוטה- אינדיאנה
נהנה מאוד לצפות בוולבס העונה, באמת. כשההגנה במיטבה אנחנו כופים זריקות קשות בזו אחר זו ומשם צומחות הריצות שלנו. טאונס פתח את העונה לא טובה והוא הולך ומשתפר, קלע season high של 40 נקודות וכבר עומד על ספליטס של אחוזי 50-40-90 העונה. יחסית בשקט שייק מילטון נחתך מהרוטציה שלנו, הוא בהחלט היה החוליה החלשה ועכשיו מובילי הכדור מהספסל הם סלואו מו ואלכסנדר-ווקר, כל אחד בחצי משרה. גם טוב לראות שאנט איפס את הידית עם 7 שלשות במשחק.

מיאמי- שיקאגו: ראיתי רק את הסיום כי שתי הקבוצות בלתי נסבלות לצפייה.סלי קלאץ' של קובי וויט שמו את הבולס בעמדה לנצחכשהם ביתרון 2 נקודות וצריכים ללכת two for one. אלא שאיבוד קריטי של דרוזן הוביל ללייאפ בצד השני ונשאר למיאמי זמן לפוזשן אחרון, ככה היא ניצלה אותו-

גולדן- ברוקלין: יתרון דו ספרתי של הווריורס בשלב מוקדם הספיק בקושי כשהם נהנו מערב קליעה מבריק (מעל 50% משלוש) כדי לנצח בהפרש קטן. למי שפספס פוג'ימסקי פותח בחמישייה במקום וויגינס וקאמינגה במקום דריימונד, סטיב קר מעדיף להמשיך להעלות את כריס פול וסאריץ' מהספסל. לא זוכר מתי היה לגולדן ניצחון באמת טוב.

דנבר- אוקלהומה: משחק סופר מפתיע, דנבר הובילה לכל אורך הדרך בהפרש קטן כשהתחושה שלי הייתה שאוטוטו הם בורחים. כשדנבר ניצחה את הדקות בלי יוקיץ' בפתיחת הרבע הרביעי כבר גמרתי סופית את הסיכויים של OKC. אבל הם פשוט המשיכו לשחק, וקיבלו הופעות מעולות גם מJ-dub שאחראי על מהלכים גדולים בהתקפה וגם מצ'אט שהיה אדיר עם 9 חסימות, רובן על הקאטרים של דנבר שרגילים לסיים אותן בקרש-סל.
אז המשחק נכנס צמוד לקלאץ' ואמנם ג'מאל מורי הוא made man במצבים האלה אבל העובדה שהכדור היה בעיקר בידיים שלו פגעה בדנבר. בפוזשן האמיתי האחרון שלהם במשחק מורי כדרר את כל השעון, הסתבך ושחרר כדור לפייטון ווטסון עם 3 שניות על השעון ובלי יתרון על השומר. זה פתח את החלון לשיי לתפור את הגיים ווינר השני שהיה הלילה-

קליפרס- ניקס: עוד ניצחון משכנע של הקליפרס, החמישייה שלהם ממשיכה להביס את היריבות ובקצב הזה נאלץ לקחת אותם ברצינות. אמנם הניקס בערב השני של בק טו בק אבל הקליפרס היו טובים יותר מהרגע הראשון וברחו לדו ספרתי גבוה ברבע השלישי. השינוי שלהם העונה הגיע דרך ההגנה אבל במשחקים האחרונים הפלואו ההתקפי עלה בכמה רמות, 36 אסיסטים הלילה מול 8 איבודים. ניצחון שביעי ברציפות של הקליפרס ובהמשך השבוע הם ייבחנו מול דאלאס, אוקלהומה ובוסטון בזו אחר זו. אם ישיגו תוצאות טובות גם שם נועם יאלץ לעדכן את סיכום השליש עונה שלו.

עוד קצת מסביב:
*דטרויט מפסידים 23 ברצף ושיא ההפסדים הרצופים בכל הזמנים (26) ממש מעבר לפינה. המשחקים שנותרו להם- אצל אטלנטה (ההוקס האפסים בהחלט יכולים להסתבך שם), בבית נגד יוטה שזה סוג של משחק חובה בשביל הפיסטונס, ואצל ברוקלין בחוץ.
* מישהו צריך לספר לפילדלפיה שהIST נגמר ואין חשיבות יותר להפרש הסלים שלהם. ב4 המשחקים האחרונים שלהם הם ניצחו את וושינגטון ב45 הפרש, את דטרויט פעמיים בהפרש מצטבר של 50 הפרש והלילה את שארלוט ב53 הפרש. אמביד מחזיק העונה בממוצע נקודות (34) גבוה יותר מממוצע דקות (33) וזה הרבה בזכות הסטרץ' הזה.
* רק אתמול דיברנו על הופעות סקורינג של שחקנים רנדומליים וקיגן מורי תפר 47 נקודות כולל 12 שלשות. מצטרף לחבורת השחקנים שקלעו יותר מקוואי במשחק NBA.
 

Krit123

Well-known member
דנבר - אוקלהומה
היה משחק פלייאוף לכל דבר, מההתאמות עד להבעות הפנים של המאמנים בקלוזאפס.
קיבלנו מנה כפולה של ג'יילן וויליאמס. ג'יי-דאב קלע את כל הנקודות שלו בצבע (רק שתי ג'אמפרים), כולל לייאפ בלתי אפשרי מול 4 אנשים על מנת לצמק לנקודה לפני הסל של שיי. אותו סל הגיע אחרי חסימה כוזבת של אותו שיי, הקפיאה את ההגנה לשבריר שנייה. בכללי ג'יי דאב הולך שמאלה ומוציא את השומר בשיווי משקל באמצעות שילוב של סייז & סקיל, פשוט שחקן חכם ומגוון שלא מקבל חשיפה נאותה.
הג'יילן וויליאמס השני הגיח משום מקום וקלע 3 שלשות, תרם 4 עבירות מול יוק, מה שאפשר לצ'ט לחלק את הכוחות בין הגנה אישית לקבוצתית, בואך בלוק פארטי. במפגשים מול יוק הוא הסתדר יפה בהשוואה למצ'אפ הראשון בניהם.

מה שגאוני בת'אנדר זה שהם קבוצת החדירה לצבע הטובה בליגה (שיי ושות') ובמקביל מחזיקה באחד החוסמים הבכירים בה. צ'ט שבר את השיא העונתי (של וומבי, איך לא) והייתה לי תחושה שהם ינצחו את המשחק על הבלוק העשירי שלו.
הם מובילים את הליגה באחוזים מהקו בנוסף, נדבך נוסף ליתרון המובנה שלהם מול רוב היריבות.

אנחנו הגבנו להרכבים הנמוכים באחד משלנו ברבע הרביעי ובאופן כללי ניצחנו דווקא את דקות הספסל. בשלב מוקדם הת'אנדר משום מה ניסו להביא את השומרים הטובים שלנו למהלכי חסימות (פייטון & בראון), בהמשך טירגטו את מורי ואחרים. הצלחנו להאט במידה את ההתקפה שלהם, פשוט נכשלנו להכריח אותם להרים זריקות (7-21 מחוץ לקשת) וספגנו בצבע. יוק שמר על דורט בחלקים וכמו שיובל ציין לא חיפשנו אותו מספיק בעקבות שילוב של שמירת פרונט חלקית ודאבל אגרסיבי. אם אחד מהגארדים (מורי/ג'קסון) היה מופיע כנראה שהיינו מנצחים. ולפעמים מפסידים על שטויות, למשל מייקל פורטר קלע שלשה מהפינה בדריכה על הקו, מורי החטיא שלשה פנויה ואז קלע שתיים ארוך קשה, אז הנה שתי נקודות שהתקזזו להן רק בדקות הסיום.


-רק שלשום ברונסון קלע 50 ב-23 זריקות, היום מורי "הסתפק" ב-47 באותה כמות, הזוי. ישר עלה לי לראש ההערה לגבי קוואי ושיא הקריירה שלו. הוא שבר שיא NBA עם 11 שלשות רצופות אגב, shoutout להגנה של יוטה אני מניח.

-פילי ממש ממש טובים.
 

fatnoam

Active member
למה לתקן יובל, אני מוכן קבל עם ועדה לתת לקליפרס את הפרס של ״הקבוצה המשתפרת של העונה בטווח הזמן בין הרבע לשליש״

אני זוכר את הקאבס של מו וויליאמס עם ה-26 הפסדים רצוף, הם היו זבלים באופן משמעותי מדטרויט הנוכחית...


אגב סלי הניצחון, איפה הדאבל טים לעזאזל, איך בדיוק נותנים לווינרים מוכחים שחיים במיד ריינג׳ לעלות ככה בכיף שלהם לזריקה על המשחק?!
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני יודע שאני משוחד אבל אני עף על קובי וויט.
זה לא רק היכולת הנהדרת שהוא מציג , זה בעיקר העובדנ שהוא פשוט משחק טוב יותר במחצית השניה באופן עקבי כבר כמה משחקים רצופים וזה משהו שאני מאוד אוהב לראות.

משהו לא טוב עובר על דנבר לאחרונה ונראה שאולי הם טיפה הורידו הילוך או שהם באמת בסוג של משבר קטן.
אבל אם כבר משבר אז עדיף עכשיו ולא בשלבים המתקדמים של העונה.
בעיניי הם עדיין פייבוריטים גם לעונה הזאת.
 

Krit123

Well-known member
יוקיץ' עדיין לא יצא לגמרי מהסלאפ שלו, מהסס לזרוק, מרים פחות ג'אמפרים וזנח את הפלואטר בתנועה שהוא המהלך הכי קטלני שלנו. מורי לא בכשירות מלאה והספסל לא יציב, אז קצב הניצחונות ירד. באופן כללי אמנם המצב מעולה, הרוקי טוב והחלק מהצעירים משתפרים, רג'י התקמבק וכו'
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יוקיץ' עדיין לא יצא לגמרי מהסלאפ שלו, מהסס לזרוק, מרים פחות ג'אמפרים וזנח את הפלואטר בתנועה שהוא המהלך הכי קטלני שלנו. מורי לא בכשירות מלאה והספסל לא יציב, אז קצב הניצחונות ירד. באופן כללי אמנם המצב מעולה, הרוקי טוב והחלק מהצעירים משתפרים, רג'י התקמבק וכו'

לא להאמין כמה השחקן הזה טוב שאפילו בתקופה "רעה" שלו, הוא אוכל טריפל דאבלים לארוחת בוקר(ערב?)
 
למעלה