מזרחי ופדרמן בהשוואה לכץ

יו45

New member
מזרחי ופדרמן בהשוואה לכץ

בשבוע האחרון ראינו את ההבדל העצום בין כץ שזקוק נואשות לתשומת לב לפדרמן ומזרחי שעושים הכול בשביל הקבוצה. כשפדמן ומזרחי התרוצצו במסדרונות בית המשפט כדי להגן על שחקן מכבי כץ היה עסוק בלחרוץ את דינו כפרחח פלוס טור מתלהם לוואן. וזה המקום להביע שאט נפש מההתנהגות הילדותית של כץ ולהוריד את הכובע בפני מזרחי ופדרמן שעושים ימים ולילות בשביל הקבוצה פלוס ליווי צמוד של שחקן שנקלע לצרה.
 
כץ

כל אחד יכול לומר מה שהוא חושב. בטח רענן כץ, שהשקיע המון כסף בקבוצה. להזכירכם - בכסף הזה מביאים שחקנים ומשלמים להם משכורת. גם אם הדברים שלו חריפים - הרי יש בהם יותר מגרעין של אמת. ביינום אולי לא דרס, בטח לא בכוונה תחילה, אבל שחקן שצריך לנהל אורח חיים ספורטיבי - לא צריך להיות במועדון לילה ב 5 לפנות בוקר. אז כל הכבוד לשמעון מזרחי, לדייויד פדרמן ולמוני פנאן. התנהגותם ראויה לכל שבח ותודה. אבל מכאן ועד להשתלחות ברענן כץ - עוד ארוכה הדרך.
 

יו45

New member
שידבר עם אישתו על מה שבא לו

הבעיה היא שהוא לא מבין, שכשהוא מתראיין לתקשורת בארץ, הוא צריך לשים על עצמו סייגים, כדי שלא לפגוע במועדון. בדיוק כמו שעושים מזרחי ופדרמן שיש להם ``קצת`` יותר זכויות במועדון. מה שהכי מרגיז בהתנהלות שלו, זה שהוא משחק ליידים של כתבי וואלה ושאר אלו שמחפשים כותרות על הגב של מכבי וכל פעם שמשהו קצת חורק הוא ישר פותח את הפה. אין לי בעיה שידבר כמה שבא לו כשהכול עובד חלק, כשיש בעיות אני ממליץ לו פשוט לשתוק הוא גורם נזק לאגודה בכלל ולעצמו בפרט.
 
כץ

כץ מבין בכדורסל. הא הבעלים של מיאמי, שהייתה אלופת NBA . הוא בטח מבין לא פחות ממר פדרמן, עם כל הכבוד.
 

Carmelo Anthony

New member
בשביל לנהל קבוצה לא צריך להבין בכדורסל

צריך כסף, אני מסכים לגמרי עם יו45, כץ מתנהג כמו ילד קטן שרוצה צומי, הוא צריך לדעת מתי מותר לפתוח את הפה ומתי אסור לו לעשות את זה.
 

יו45

New member
יפה יפה

חוץ מביינום יש בינינו הסכמה די גורפת. תיקון עובדתי בענין של כץ הוא מחזיק בסך הכול 2‎%‎ ממיאמי היט אם אני לא טועה ככה שהוא לא מנהל את הקבוצה 2.לנהל קבוצה בארץ זה סגנון שונה לגמרי והגיע הזמן שהוא ילמד איך מתנהלים בארץ 3. כמו שכתב כרמלו אנתוני לא מדברים על ההבנה שלו בכדורסל אלא על היחסי אנוש הזוועתיים שלו.
 
למעלה